Pov matthy:
Vandaag gaan we naar kantoor ook met lola! Ze is echt een schatje en we kunnen het allemaal goed met elkaar vinden dat is fk chill.ze kan het volgensmij het beste met roel vinden wat ook wel logisch is want hij is ons vertrouwens persoon. Lola ga je mee in mijn auto? Gelukkig ze gaat mee ik wil gwn even een vader dochter momentje :) (zover je het zo kan noemen dan hihi) We stappen In de auto. En we beginnen een beetje te kletsen over haar school haar hobby's haar vriendinnen die ze had te verleden de liefde die ze nodig heeft en zo komen we alweer aan op het kantoor. Het was een fijn gesprek en Ik ben blij dat ze zo vertrouwd voelt ze wilt ook wel mijn vriendin ontmoeten wat ik echt wel heel knap van der vind. Ik heb vriendin namelijk carolijn ze is 35 dus net Als ik. Ik heb gezegd dat we er dit weekend gaan zien carolijn was het eens met de beslissing dat het op mijn naam ging Maar we willen zelf ook nog een kindje. Maar dat is iets voor later. We moeten binnenkort ook het huis uit en dan gaat ze met mij mee. Klinkt Misschien heel raar Ik ben net een Kamer voor haar hebben Maar we gaan pas in september uit en Het is nu augustus Maar ik zit weer allemaal dingen te lullen om naar binnen. We lopen met zijn allen naar binnen en ze kijkt haar ogen uit Ik heb ook een speciale Kamer voor haar gemaakt maar Als je daar huiswerk kan maken of haar eigen ding kan doen Misschien weet het zelf ook wel een YouTube kanaal dat weet ik niet kan ik wel eens aan haar vragen. Ik doe het nu wel anders.
Pov lola:
We komen aan op een kantoor en Het is zo gaaf! Ik heb zelfs mijn eigen Kamer voor mijn huiswerk. Mat/ pap Ik weet niet hoe ik hem moet noemen eigenlijk maar goed vraagt gelijk of ik ook een YouTube kanaal wil beginnen. Ik vind het best leuk Alleen Ik ben best onzeker Maar ik kan het altijd beginnen dus dat ga ik dan ook doen. Ik roep enthousiast ja dat lijkt me zo gaaf! Dus We gaan er meteen eentje aanmaken. Ik heet gewoon lola het lam heel raar eigenlijk Ik heb nooit een achternaam gehad ik werd altijd lola genoemd en meer dan dat ook niet. We gaan zometeen ook gelijk in een uitleg video maken Waarom ik lola het lam heet en Waarom ik al zo oud ben dus dat wordt de eerste video. Ik en pap want zo mag ik hem gelukkig noemen gaan alles klaarzetten en beginnen. Hoi allemaal Ik ben lola het lam en Dit is mijn vader matthy het lam Natuurlijk kennen jullie helemaal van de bankzitters. Maar Dit is een uitleg Ik ben namelijk lola en Ik ben 16 jaar. En Ik ben geadopteerd door Matthy eigenlijk door alle bankzitters daar maar ben officieel van Matt Ik sta op zijn naam Daarom heet ik ook lola het lam. Ik ben in een weeshuis terecht gekomen Omdat mijn echte ouders een ongeluk hebben gehad en ze zijn daardoor overleden. En nu is Matt mijn vader. We gaan het gelijk op YouTube zetten In de hoop dat hij veel views krijgt maar Misschien word ik wel bekend en krijg ik allemaal dingen opgestuurd en dat soort dingen lijkt me zo gaaf! Pap stelt me ineens de vraag wat ik er van zou vinden Als ik een broertje of zusje zou krijgen ik zou het best leuk vinden en ik zou het ook wel begrijpen als ze Samen nog een kind willen want Dat is denk ik de reden Waarom ze dat vragen. Ik zeg dat ik het heel leuk vind en dat ik het hun gun Maar ik zeg ook dat ik eerst carolijn wil ontmoeten en wat beter wil leren kennen.
Wat de bal haar heb ik hier geschreven maar goed he beter een deeltje dan niks?
Ik merk trouwens dat mijn motivatie beetje op is en dat mijn mentale gezondheid ook wat minder gaat vooral door school en als ik terug kom van school ben ik dood op waardoor ik niks kan schrijven ofz dus sorry daarvoor nou kusjes 💕