Deel 14

61 2 1
                                    

Er komt Smut in voor als je dat niet wilt lezen moet je verder na de *
Pov lola:

Omg vraagt robbie dit echt? Ik merk dat ik te lang stil ben en rob begint te twijfelen of ik hem mag. Ik gil het uit en zeg JA TUURLIJK ROPJE!!!! Hij is gelijk helemaal vrolijk en ik natuurlijk ook! Hij trekt me in een knuffel en geeft me een kus. We lopen hand in hand terug naar de auto ik voel nog steeds veel vlinders wat doet deze jongen toch met mij!! Als we bij de auto zijn lopen we naar de achterbak? Ik zie onze koffers staan? Robbie wat is dit? Gaan we slapen ergens in een hotel??? Ik zie hem knikken omg!! Beste vriendje ooit! Ik gil het uit en druk een kusje op zijn lippen wat een schatje! We rijden een klein stukje als we bij het hotel aankomen en omg wat is die mooi en groot! We nemen de koffers mee en we lopen naar de balie waar ik een lief meisje zie zitten. Goeienavodn hadden jullie gereserveerd? Waarop rob zegt ja! Op van de graaf en hij pakt me hgand dan vast omg wwat doet deze jongen met mij.. We hebben het kaartje en we gaan met de lift naar boven. We zitten op de bovenste verdieping dus mooi uitzicht! Die heb ik sws al voor me staan maar ja oeps. Als we aankomen doe ik het kaartje voor de deur en gaan we de kamer in. Hij is zo groot en zo netjes en.. R-robbie? Is dit niet te duur ofzo... alles voor MIJN princes omg stop IK ben ZIJN princes??zo cute!

Pov robbie:

Dit duurt me te lang wilt ze het wel????? Tot ik ineens lo hoor gillen JAA TUURLIJK ROPJE! Die bijnaam achhh! Maar jaaa! Ik geef der een knuffel en geef haar een kus ze is van MIJ nu! Wat een schatej is het! Ik pak haar hand en we lopen richting de auto. Ik loop naar de achterbak en lo moet wel mee ik hou haar te stevig vast oepsie. Als ik de kofferbak open zie ik haar staren naar de koffers beter dat ze dit leuk vind.. Ze stelt allemaal vragen en ik knik. Ik zie haar net niet gillen van  blijdschap! En ja hoor toch gilt ze en geeft ze me een kus typisch lo wel! We komen binnen en we gaan inchecken. Een lief meisje vraagt goeienavond heeft u gereserveerd. Ik antwoord ja op van de graaf ik kijk lo aan en pak haar hand vast. We hebben het kaartje en we lopen naar de lift als we in de lift staan is er een spiegel daar maken we een foto een zoncder kus en een met hihi. Als we op de verdieping zijn lopen we naar de suite. We maken de deur open en lo is spraakloos. Ze vraagt of het niet te duur is. Tuurlijk niet princes alles voor jou! Ik zie haar blozen en ik geef haar een kusje wat uiloopt tot een zoen een steeds ruigere zoen.*smut* ik voel haar tong tegen de mijne drukken en ik geef de toegang. Ze neemt de dominantie maar ik accepteer dat niet. Ik loop richting bed en gooi haar daar neer. Ik ga op haar liggen en blijf door zoenen. Lo wil je dit echt? Ze knikt ja. Ik wil worden horen lo! Ze gilt ja en nu weet ik het zeker! Ik zoen der ruig.ik ga met mijn  handen naar beneden tot ik haar shirt rand voel en gooi der shirt uit. Ik staar naar haar borsten en bekijk haar lichaam. Ze is zo mooi. Ik geef haar overal kusjes ik begin bij haar nek en ga zo langzaam vanuit haar nek richting haar borsten,buik en haar lies ik ga langzaam met me hand richting haar broek en ik doe hem uit. Ik geef haar lies kusjes en ze kreunt heel ligt. Ik trek sensueel haar bh uit en zoen der weer. Ze ligt nu alleen in haar string. Ik zoen weer haar nek,borst en lies vervolgens doe ik haar string uit. Ik word ineens omgedraaid. Ze doet mijn shirt broek en onderbroek heel sensueel uit er komt een tent tevoorschijn. Ik draai haar weer om en doe 2 vingers erin. Ik laat haar wennen haat het gevoel, ik doe er 1 vinger bij en nog een. Ze kreunt het uit. Ik pak en condoom doe hem om mijn tent heen en ga langzaam in haar. Eerst rustig en daarna steeds harder en harder tot we klaar komen.

*smut over!*

Pov Lola:

Dit was zo goed.. en ik ben gwn ontmaagd!! Oké dit is raar lo stop maar weer..

Ik lig op zijn borst en bel pap.

Hey pap! Kijk eens met wie ik in dit super gave hotel ben! Robbie en ik zijn officieel! Hij kijkt heel trots en blij! Ik praat nog met hem over van alles en nog wat. Ik ga nu lekker slapen met robbie naast me MIJN man

Vond ik dit cringe? Ja.. vermoord mijn ma me als ze dit leest? Ook ja! Maar goed hopelijk vinden jullie dit leuk!! Ik hoop ook dat jullie een leuke kerst gehad hebben! En ik wil jullie een hele fijne jaarwisseling wensen!
Voor de mensen die het interesseren ik heb mij. Examen cijfers terug
Bio:6,6 HOE DAN?
Maatschappijleer: 6,0
Engels: 6,5
Geschiedenis: 5,4 (tot nu toe deze heb ik herkanst)
Oké dit boeit niemand Wss maar heey!!
Oké bedankt voor het lezen dit jaar en ik zie jullie volgend jaar terug! ❤️

Geadopteerd door een stelletje mongolen Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu