Pov lola:
Ik zit achterrob (noor dit is niet grappig) en ik hou hem goed vast als we 5 min hebben gereden besluiten we te stoppen ik zie namelijk een gele auto staan eerst sla ik rob want gele auto spel is en blijft leuk hihi! Hij word nep boos en roept godver lo dit doet griep veel pijn. Ik kon niet stoppen met lachen ik pies in me broek dat is niet goed net zoals die vlinders ik heb zoveel buikpijn van deze combi.. we maken een foto en strepen gele auto af we stappen weer op en we komen langs een kinder boerderij want we gaan naar een boot zoeken. bij de kinder boerderij kijken we of we een baby vinden en we die op de foto mogen zetten. Na 10 min zoeken en 3x de koetjes geaaid te hebben vinden we een baby en vragen we of we die op de foto mogen zetten en in de video mag komen en dat mag!! We maken een foto en strepen hem af. ik kijk rob aan en hij mij ik staar naar zijn ogen en dan naar zijn lippen.. hij doet precies hetzelfde onze hoofden zijn maar 5cm bij elkaar vandaan tot ik rob zijn lippen op de mijne voel ik ga er in mee en omg wat voelt dat goed zeg.. na 10 seconden laten we het los en roept rob sorry lo dit mocht niet gebeuren je bent de dochter van mat en en en..... ik doe een vinger op zijn mond zodat die stil word en zoen hem opnieuw ik stel hem gerust en zeg dat ik het niet erg vind en zeg rob ik ben niet de echte dochter he ik ben geadopteerd en mat hoeft dit niet te weten en stiekem vind ik je ook leuk..
Pov robbie:
Ze zit achter me en omg die vlinders.. opeens roept ze stooppp dus dat doe ik ik begrijp haar niet tot ze me slaat ah godver lo dit doet griep veel pijn roep ik nep boos ze gaat dood van het lachen die mooie schattige lach.. nee rob stop dit kan niet.. ze maakt een foto van de gele auto en we gaan verder op naar het bootje!! Ze zit achterop als ik vraag of we foto zullen maken van een kind bij de kinder boerderij want daar komen we langs. We stoppen daar maar we moeten heel de tijd stoppen met lopen omdat lo kalfjes wilt aaien.. wel heel schattig hoe ze zo blij word van dieren. Ik zie een baby en roep lo of ze komt ze komt langzaam aanlopen en kijkt me aan die mooie ogen.. ze vraagt of we een foto mogen van de baby en dat mag dus die maakt ze daarna zegt ze bedankt en loopt ze nar me toe we staren elkaar diep in de ogen aan en ze kijkt naar mijn lippen. Ik kijk daarna naar haar lippen onze hoofde zijn 5cm bij elkaar verwijdert en dan gebeurt het ik zoen der ze zoent terug??? Na 10 seconden stoppen we en raak ik in paniek sorry lo dit mocht niet gebeuren je bent de dochter van mat en en en.. ze doet een vinger tegen me mond en dan zoent ze me alweer.. en wat kan ze goed zoenen holy.. ze stelt me gerust en zegt dat het niet uitmaakt ze zegt dat ze niet officieel de dochter van mat is maar geadopteerd is wat ook zo is ze zegt ook dat mat dit niet hoeft te weten en als laatst zegt ze ik vind je leuk ik weet niet wat ik zeggen moet..
Omg cliffhanger!!!!!
Even kijken ik heb hier zo een 50 min over gedaan puur omdat me pa me afleid met fotos van me net geboren broertje oeps🤭
Ennnn ik heb me eerste verslag voor me oefen examen af!!! Nog 2 te gaan....
Maar vond dit toch wel leuker en bedankt voor die reads en reacties en liefde die ik krijg!!
Nou kusjes❤️