2 maanden later (sorry voor timeskip)Pov lola:
Vandaag word ik opgehaald door robbie we gaan iets leuks doen! Ik heb geen idee het enige wat ik weet is dat ik mezelf netjes moet aankleden. Ik heb nog tot 4 uur want eerst hebben robbie en pap opnames Rob gaat meteen met pap mee en dan word ik mee genomen door rob. Het is nu 3 uur dus moet me snel klaar maken. Ik doe een roze satijnen jurk aan die mijn lichaam goed laat zien. Ik doe ook een heel klein beetje mascara en lipgloss op. Ik krul mijn haren en net op tijd ben ik klaar want daar komen ze binnen! Ik ren naar beneden als robbie me ziet moet die blozen en kwijlt die net niet! V-vind je het mooi? Hij begint hevig te knikken en geef me een kus en ja die vlinders zijn er nog steeds! Pap die komt ook binnen en staart mij ook aan ik begin er helemaal van te blozen hihi. ik zeg pap gedag en we rijden naar een plek toe. Geen idee waar want dat wilt robbie niet zeggen kut kwal. Onderweg hebben we wat muziek aan ik zet van alles aan van hardcore tot aan billie eilish (geen haat op mijn muziek smaak aub) robbie legt tijdens het rijden zijn hand op me been en ik begin spontaan te blozen oeps! als we er zijn zie ik een heel mooi strand en en heel mooi restaurant. Robbie doet mijn deur open zo zo gentelman wel! We lachen en we lopen naar binnen. Goeiendag heeft u gereserveerd vraagt de vrouw aan de balie. Ja op robbie van de graaf. Ik bekijk hem van top tot teen en omg wat is die toch een knappe gozer eigenlijk! We worden naar onze tafel gebracht en omg. Het is zo romantisch! Er staan kaarsjes aan en een heel mooi tafelkleed en we zitten bij het raam waar we uitzicht hebben op het strand! Ik geef robbie een kus en zeg dat dit niet hoefde! We zitten zo gezellig en dat eten daar zeg je u tegen zo goed!!!!
Pov robbie:
Vandaag neem ik lo mee op date. Ze is echt me alles geworden! We spreken veel af en ze gaat vaak mee naar kantoor! Vanmiddag ga ik met mat mee en dan ga ik met lo naar een heel mooi restaurant aan zee! Eerst nemen we een video op en daarna gaan we. Inmiddels is het al half 4 en we gaan naar lo ern mat zijn huis. Dat is een halfuur rijden en we zouden rond 4 uur vertrekken omdat het strand ongeveer 1 uurtje rijden is. Als we aankomen ga ik alvast naar binnen. Ik zie lo staan in een mooi satijnen jurkje en het staat der zo goed! Ik heb nog geen word gezegd zo mooi v-vind je het mooi vraagt ze onzeker. Natuurlijk!!!!!! Ze is te mooi voor worden. Ik heb zelf een overhemd en een zwarte broek aan.we gaan eindelijk weg! We zeggen mat gedag en we gaan. Ik vind het zo lief hoe mat en lo met elkaar omgaan! Tijdens het rijden zingen en dansen we als mongolen mee op de muziek ik kan zo genieten van dit moment. Ik leg mijn hand op haar been en ze bloost te lief! Als we er zijn ga ik snel de auto uit om lo der deur open te doen. Zo zo gentelman hoor. Ik ga helemaal stuk nu ze dit zo zegt! we lopen naar binnen. Gereseveerd vraagt de vrouw achter de balie. Ja op robbie van de graaf. We krijgen het mooiste tafeltje en dit is zo gezellig! En dat eten!!!! als we klaar zijn betaal ik. Lo word helemaal boos omdat ik betaal wat een mongooltje!! We gaan nog ff rondje lopen met de zondsondergang. Midden de weg stop ik en begin ik te praten. Liefste schattigste mooiste lo,we kennen elkaar nu ongeveer 6 maanden waarvan we 2 maanden fix hebben. En ik vond dit wel een goed moment dus.. Wil je me vriendinnetje zijn?
AAHHH JAAA!!! Nu nog wachten op lo der antwoord! Ik hoop dat ze ja gaat zeggen! Ik ben net klaar met me examens aalles ging goed op bio na.. HAHAHAHA OEPS. Oké goed ik ga maar mezelf vervelen ofz vergeet niet te reageren! Kusjes❤️