🍰

212 16 12
                                    

𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: Ece81194

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: Ece81194

𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞: "Yanlışlıkla düşerken dilimizi ısırıyoruz. Çok acıdığı için konuşamıyoruz. Onlar bilmiyorlar. Naparlar?"

------------------------------------------------------------

.•.✦🍰 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤

"Heee~ Y/N-chan neden benimle konuşmuyorsun?"

Konuşamadığını başkası ona söyleyene kadar anlamaz ona sinirli olduğunu düşünüyor nedenini öğrenmek için bütün gün sinir bozucu şekilde seni dürtecek.

.•.✦🍰 𝙔𝙖𝙨𝙝𝙞𝙧𝙤

"Günaydın Y/N-channn!"

Sınıfa girdiğinde sana günaydın dedi cevap vermediğinde dona kalır oda hanako gibi bir hata yaptığını düşünüyor ne yapması gerektiğinden emin değil terslersin diye yanına gelmeye çekiniyor.

.•.✦🍰 𝙆𝙤𝙪

"Ah- pardon Y/N-san"

Sana koridorda çarptı konuşmayıp onun yerine el kol hareketi yaptığında başta anlam veremedi ama sadece sana çarptığı için sinirlenmeni tuhaf buldu üstelik kızgın bir yüzünde yoktu cesaretini toplayıp gelip seninle tekrar konuştuğunda bir not defteri ile yazarak açıkladığın zaman anladı ve geçmiş olsun dedi.

.•.✦🍰 𝙈𝙞𝙩𝙨𝙪𝙗𝙖

"NASIL OLURDA BENİM GİBİ TATLI BİR VARLIĞI GÖRMEZDEN GELİRSİN?!?"

Konuşamadığını anlamaz onu görmezden geldiğinizi düşünüyor ve ne kadar el kol hareketi yapsanızda anlicağını sanmıyorum eğer yanınızda açıklama yapabileceğin bir not defteri ya da telefon yoksa üzgünüm ama artık onun gözünde pornolardaki zorbalar gibisiniz.

.•.✦🍰 𝙈𝙚𝙞

"Beraber resim yapalım mı Y/N-chan?"

Şirin bir yüzle size sordu ama cevap olarak sadece kafa salladınız boyalar ve kağıtlar hakkında sorduklarına cevap veremediğinizde konuşamadığınızı anlar normal bir şekilde resim yapmak yerine anlatmak istediklerinizi çizdiğiniz bir oyun üretir ve beraber güzel vakit geçirirsiniz.

.•.✦🍰 𝘼𝙤𝙞

"Okuldaki dedikoduyu duydun mu YN-chan?"

Neşeli bir yüzle yanınıza gelip konu açtı. Aoi bildiğimiz üzere okuldaki her söz ve dedikodudan haberdar ve bunları sen ve yashiro ile konuşmaktan hoşlanıyor. Zoraki bir durum olsa da aoi ile konuşmamak tehlikeli bir durum çünkü akane var...neyseki Aoi akane yanlış anlamadan önce sizin konuşamadığınızı anladı ve defter sayesinde iletişim kurdunuz.

.•.✦🍰 𝘼𝙠𝙖𝙣𝙚

Akane ile bir muhabbetinizin olması için 3 ihtimal var ya aynı sınıftasınız ya aoi ile yakınsınız ya da öğrenci konseyindesiniz ben bu durumda 3. İhtimali kullanıcam. Akane sorduğu sorulara sadece baş sallama ile yanıt verdiğinizde bunu garip bulur ve onu görmezden geldiğinizi düşünüp başta azarlar durumu öğrendiğinde saygılı bir şekilde özür diler ve gün içinde size yardımcı olmaya çalışır.

.•.✦🍰 𝙏𝙚𝙧𝙪

Konuşamadığınızı en kısa sürede anlayan kişilerden birisi Teru'dur. Onunla gün boyu konuşamadınız öğrenci konseyi üyeleri için olan odaya geldiğinde günaydın bile demediniz. Bu onu şaşırtır bir doğaüstünün size bulaşıp bulaşmadığından emin olduktan sonra konuşamadığınızı anlar durumu öğretmenlere söyler ve size yardımcı olur.

.•.✦🍰 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙖𝙨𝙖

Sakuranın onu görmezden gelmesine o kadar alışıkki konuşamadığınızı asla anlamaz ve sakura gibi onu görmezden geldiğinizi düşünür dikkatinizi çekmek için çok şey yapar kafanızın üzerine oturmakta buna dahil.

.•.✦🍰 𝙎𝙖𝙠𝙪𝙧𝙖

Sakura'da Teru gibi bunu kısa zamanda anlar hatta en kısa zamanda anlayan ilk kişidir. Onun kadar sessiz ve sakin bir yapınız olmadığını biliyor başta bir sorunun olduğunu düşünür ama bu kısa sürer tsukasa onunla konuşamadığın için yaptığı saçma hareketler sağolsun hemen anladı.

.•.✦🍰 𝙉𝙖𝙩𝙨𝙪𝙝𝙞𝙠𝙤

Tsukasadan sonraki 2. Şapşal asla anlamaz hatta size "neden?" Diye bile sormaz tsukasanın sakuranın onu görmezden gelmesine alıştığı gibi Natsuhiko'da buna oldukça alıştı günlük rutini olarak size ve sakuraya sorgulamadan yavşamaya devam eder.

.•.✦🍰 𝙏𝙨𝙪𝙘𝙝𝙞𝙜𝙤𝙢𝙤𝙧𝙞

O bir rehber öğretmeni eminim bu gibi bir durumla daha öncede karşılaşmıştır. Sadece hem doğaüstü hemde okul için öğretmenlik hayatı onu yoruyor bu yüzden dalgın ve biraz geç anladı. Durumu anladığında eski halinize dönene kadar size yardımcı olur teru gibi diğer öğretmenleride bilgilendirir böylece boş yere azar yemezsin.

.•.✦🍰 𝙔𝙖𝙠𝙤

Ona trip attığınızı ve büyüklük tasladığınızı düşünür. Açıklama yapmanıza izin vermez oda size trip atar ve mümkün olduğunca sizden uzak durur.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

🍰𝙏𝙤𝙞𝙡𝙚𝙩 𝘽𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤-𝙠𝙪𝙣┆ 𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin