🍰

105 7 3
                                    

𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: -Starwberry ve akaneaoi45

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: -Starwberry ve akaneaoi45

𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞: " TBHK karakterleri kabus görürse. "

Doğaüstüler.

Görebilecekleri kabuslarla birlikte.

------------------------------------------------------------

.•.✦🍰 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤

Hanako'nun kabusu Tsukasa'yı öldüğü gündür. Kabusunda o günün başından sonuna kadar herşeyi tekrar yaşar.

Hanako'nun Tsukasa'yı kasten öldürdüğünü düşünmüyorum. Bu yüzden kabustan uyandığında yüzündeki korku ifadesi bir süre sonra pişmanlığa dönüşür. Hanako böyle bir zamanda onu rahatlatacak arkadaşları olmadığı için okulun çatısında ayı izleyerek düşüncelere dalacaktır.

.•.✦🍰 𝙈𝙞𝙩𝙨𝙪𝙗𝙖

Mitsuba kabus olarak öldüğü günü görür ama öldüğü anı değil yanlış anlamayın. Öldüğü gün kimsenin onu hatırlamadığını görür. Mitsubanın en büyük korkusu unutulmaktır.

Kabustan uyandığında etrafa göz gezdirir. Etrafta kendinden başka kimseyi göremediğinde yalnızlık hissine kapılır. Kendini rahatlatmak için okul bahçesindeki güzel çiçeklerin ya da yıldızlarla kaplı güzel gökyüzünün fotoğraflarını çekebilir.

.•.✦🍰 𝙈𝙚𝙞

Mei kabusunda öldüğünü ve resmini tamamlayamadığını görür. Bu kısımda ufak bir manga spoiler var. Mei'yi mangada (insan halini) hastanede ölücek durumda ama hala resmini bitirmeye çalışırken görmüştük.

Mei'nin uyandığında kontrol ettiği ilk şey resmidir. Resmin bitirilmiş ve iyi durumda olduğunu gördüğünde derin bir iç çeker. Tekrar uyuyamayacağını düşünüyorum, resim yaparak kendini oyalayacaktır.

.•.✦🍰 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙖𝙨𝙖

Tsukasa Hanako'nun onu öldürdüğü günü görücektir. Dediğim gibi Hanako'nun onu kasten öldürdüğünü düşünmüyorum. Bir kriz geçirmiş olmalı ancak Tsukasa bunu düşünmüyor.

Tsukasa'nın kaos yayan kişiliğinin aksine sessiz kaldığı zamanlar kabus gördüğü zamanlardır. Hissedeceği ilk duygunun korkudan çok öfke olucağını düşünüyorum. Tsukasa kabustan sonraki öfkesini birinden ya da bir şeyden çıkarmak isteyecektir. Lakin bunun nasıl olucağını veya kime denk geleceğini bilemem.

.•.✦🍰 𝙏𝙨𝙪𝙘𝙝𝙞𝙜𝙤𝙢𝙤𝙧𝙞

Tsuchigomori görüp görebileceğiniz en iyi rehber öğretmenlerden biri. Onu bu yönüyle övmeyi seviyorum. Onun kabusu değer verdiği öğrencilerini kurtaramadığı bir kabus olur. Örneğin Hanako... sonuçta Tsuchigomori onu kurtaramamıştı.

Kabustan uyandığında bir süre derin nefesler alarak kendini sakinleştirir. Daha sonra kafasını dağıtmak için bir bardak kahve eşliğinde kitap okuyabilir veya  piposu ağzında okul koridorlarında yürüyüş yapıcaktır.

.•.✦🍰 𝙔𝙖𝙠𝙤

Yako için en önemli şey eski öğretmeni Misaki bu yüzden kabusunda onu görür. Değişebilir ama ya Misaki'nin öldüğünü ya da Misaki'nin ona kötü sözler söylediği bir kabus olucaktır.

Okul içerisinde kendini beğenmiş küçük bir tilki olarak görünen Yako'nun korkmuş ve üzgün olduğu nadir anlardan bir tanesi. O sadece Misaki'yi özledi ve onu tekrar görmek istiyor. Misaki'yi tekrar o şekilde görmek istemediği için uyumayı reddediyor. Büyük ihtimalle oda Tsuchigomori gibi okul koridorlarında dolaşarak kafasını dağıtmaya çalışır.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🍰𝙏𝙤𝙞𝙡𝙚𝙩 𝘽𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤-𝙠𝙪𝙣┆ 𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin