𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: akaneaoi45
𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞: "Tbhk karakterleri kabus görürse"
------------------------------------------------------------
✧Doğaüstülerin uyuyup uyuyamadığı hakkında kesin bir bilgi bilmiyorum bu yüzden sadece insan karakterleri yazdım. İstek sahibi diğer karakterleri de isterse sonraki bölümde eklicem.
.•.✦🍰 𝙔𝙖𝙨𝙝𝙞𝙧𝙤
Panikle uyandığında hemen olduğu yerden doğrulup derin nefesler almaya başlar. Yashiro'nun kabusun etkisiyle uykusunda ağlayabileceğini hayal edebiliyorum bu yüzden yanakları akan göz yaşları sebebiyle ıslaktır. O kimseyi rahatsız etmek istemez. Sevdiği şeyleri düşünerek tekrar uyumaya çalışır.
.•.✦🍰 𝙆𝙤𝙪&𝙏𝙚𝙧𝙪
Bu iki korumacı kardeşin tepkileri aynıdır. Uyandıkları ilk saniyede yapıcakları şey silahlarına sarılıp kardeşlerini kontrol etmektir. İkiside bu konuda aynıdır ne eksik ne de fazla. Sonunda sevdiklerinin güvende olduklarını fark ettiklerinde iç çeker ve tekrar uyuyabilmek için çabalarlar.
.•.✦🍰 𝘼𝙤𝙞
Uyandığında yaptığı ilk şey etrafına bakmaktır. Kendi odasında olduğunu anladığında derin bir nefes verir. Mutfağa inip biraz su içer. Aoi büyük ihtimalle kabus gördükten sonra uyuyamayacaktır bu yüzden ders çalışmak ya da benzeri aktivitelerle kendini oyalar.
.•.✦🍰 𝘼𝙠𝙖𝙣𝙚
Terler içinde uyanır. Derin nefes almaya çalışırken etrafına göz gezdirir. Sakinleştiğinde cama yaklaşır ve evleri karşılıklı olduğu için odasının açık camından uyuyan Aoi'yi izler. Akane'ye huzur veren en büyük şey şüphesiz sevdiği kız olucaktır. Bir süre Aoi'yi izledikten sonra tekrar uyuyacaktır.
.•.✦🍰 𝙎𝙖𝙠𝙪𝙧𝙖
Aniden uyanır. Terlemiyor ya da panikle olduğu yerden doğrulup bir şeye tutunma ihtiyacı hissetmiyor. Sakura soğukkanlı bir kişiliğe sahiptir. Kendine içinden güvende olduğu bunun sadece bir kabus olduğunu hatırlatarak kısa sürede geri uyur.
.•.✦🍰 𝙉𝙖𝙩𝙨𝙪𝙝𝙞𝙠𝙤
Kabusun etkisiyle yataktan düşen kişi. Kabus yetmezmiş gibi birde şimdi başının ağrısını çekmek zorunda. Normal flörtöz kişiliği haricinde Sakura'dan cidden hoşlandığını hissediyorum bu yüzden onun yanına gitmek isteyecektir... Yinede Sakura'nın buna izin vermeyeceğinden eminim bu yüzden Natsuhiko yine tek başına yatmak durumunda kalır.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
✦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍰𝙏𝙤𝙞𝙡𝙚𝙩 𝘽𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤-𝙠𝙪𝙣┆ 𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞~
Fanfiction𝘛𝘉𝘏𝘒 𝘈𝘯𝘪𝘮𝘦𝘴𝘪 𝘪𝘤̧𝘪𝘯𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪𝘭𝘦𝘳𝘪~ (𝘪𝘴𝘵𝘦𝘬 𝘢𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮)