𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: Rait16
𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞: "Gece yarısı bizi bir şeyler yerken buluyorlar"
------------------------------------------------------------
✧Bu bölümde doğaüstüler için okulda, insanlar için kendi evinizde ya da onların evinde yatılıya kalıyorsunuz.
.•.✦🍰𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤
Geceleri açıkça arkadaşları okulda olmadığı için sıkılan ve sadece mokkeler ile kart oynayan Hanako biraz donat yemek istemişti bu yüzden kafeteryadaydı. Seni kafeteryada ilk gördüğünde biraz şaşırır. Yemek yediğin için değil kendiside açlık hissetmesede birşeyler yemekten hoşlanıyor. Daha çok gecenin bu saatinde okulda olduğun için. Gecenin sonunda ikiniz birlikte donat yiyerek kart oynarsınız.
.•.✦🍰𝙔𝙖𝙨𝙝𝙞𝙧𝙤
"Acıktıysan bana söyleyebilirdin Y/N-chan... "
Dargın veya kızgın değil aç olabilmeni anlıyor. Sadece sen onun evinde bir misafirsin bu yüzden seni aç bıraktığını düşünerek biraz kötü hissedecek. Ama bu kısa sürede düzelir ve ikiniz beraber bir şeyler yiyip tekrar uyursunuz.
.•.✦🍰𝙆𝙤𝙪
"He-? "
Oda aç olduğu için mutfaktaydı başta minik bir şok geçirir. Yinede kendiside oldukça aç seni yargılamayıp sadece sana eşlik edicek.
.•.✦🍰𝙈𝙞𝙩𝙨𝙪𝙗𝙖
"HEĞĞĞĞĞĞĞ?!"
Sadece biraz çilekli süt içmek istediği için kafeteryaya gelmişti karanlıkta seni fark etmeden yanına geldiğinde onun omzuna dokunursun.... O korkudan bayıldı...tabikide korkunç olduğunuzdan değil sadece karanlıkta sizi tanıyamadı. Uyandığında onun çenesini çekmeniz gerekebilir.
.•.✦🍰𝙈𝙚𝙞
Aslında sadece resmine devam edebilmek için su almaya gelmişti. Kızlar tuvaleti bulunduğu yere uzaktı bu yüzden kafteryayı tercih etti. Seni gördüğünde neden bu saatte okulda olduğunu sorucak, onun dışında yemek yediğin için seni yargılamaz. Seni de onunla beraber atölyeye götürür böylece o güzel resmine devam ederken sende hem onu izleyip hem de yemek yiyebilirsin.
.•.✦🍰𝘼𝙤𝙞
"Geceleri çok yemek iyi değil Y/N-chan, sağlığına dikkat et"
Sadece sizin iyiliğinizi düşündüğünden minik bir uyarı. Sizin yanınıza oturur ve siz yemeği bitirene kadar sizi bekler. Kendisi yemese bile size eşlik edicek ve yalnız bırakmayacaktır.
.•.✦🍰𝘼𝙠𝙖𝙣𝙚
Akane büyük ihtimalle tuvalet için kalktığında sizi fark eder. Aoi gibi oda sizi uyarır ama fazla üstünüze gelmez. Siz yemeğinizi yerken oda yanınızda kalıp biraz su içecek.
.•.✦🍰𝙏𝙚𝙧𝙪
Teru ciddi durumlar haricinde nazik ve komik bir kişiliğe sahip (ya da öyle görünüyor...) sizi fark ettiğinde her şey normalmiş gibi yanınıza gelicek ve sizinle birlikte yiyecek. Yerken sizinle sohbette edicek, ikiniz birlikte hem yer hem de eğlenirsiniz.
.•.✦🍰𝙏𝙨𝙪𝙠𝙖𝙨𝙖
Tsukasa açlık hissetmemesine rağmen yemek yemeği sever. Geceleri kafeteryada ki tatlılara saldırdığını hayal edebiliyorum. Yine böyle kaos yaratmak istediği bir zamanda size denk gelir. İki olasılık var; ya beraber güzelce yersiniz (ki bu nadirdir.) ya da Tsukasa açıkça bütün tatlıları kendine ister ve aranızda bir yemek savaşı çıkar.
.•.✦🍰𝙎𝙖𝙠𝙪𝙧𝙖
Tuvalet için kalkan ikinci kişi. Sizi akane ve aoi gibi uyarır ve yatağına geri gider. Onun dışında sana engel olmaz ya da devam etmeni de söylemez, sadece uyarır.
.•.✦🍰𝙉𝙖𝙩𝙨𝙪𝙝𝙞𝙠𝙤
Su içmek için kalkan bu koca yürekli oğlan sizi mutfakta gördüğünde gözleri parlıyor. Natsuhiko iyidir ama şapşaldırda. Kendince var olan o "fit" vücudunu korumak için seninle birlikte yemez ama seni bırakmazda. Her zamanki flörtözlüğü ile masada bir mum yakıp ortamı kendince romantik bir hale getiriyor.
.•.✦🍰𝙏𝙨𝙪𝙘𝙝𝙞𝙜𝙤𝙢𝙤𝙧𝙞
Sadece kahve içmek istemişti geceleri kütüphanesi ile ilgilenirken ya da öylesine kendi kendine vakit geçirirken yanında biraz kahve istedi. Sizi okulda görmesine başta şaşırsada çok tepki vermiyor ve başınızı okşuyor. Tsukasa ya da başka bir tehlikeli doğaüstüye denk gelmemeniz için sizi yanına alır.
.•.✦🍰𝙔𝙖𝙠𝙤
Okulda koridorlarda dolaşan Yako kafeteryanın önüne geldiğinde sizi fark eder. Fazla umursayacağını sanmıyorum sadece neden okulda olduğunu merak eder ama sormaz. Ona biraz tatlı verirsen seninle biraz sohbet edebilir ama bu tatlıya bağlıdır.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
✦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🍰𝙏𝙤𝙞𝙡𝙚𝙩 𝘽𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤-𝙠𝙪𝙣┆ 𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞~
Fanfiction𝘛𝘉𝘏𝘒 𝘈𝘯𝘪𝘮𝘦𝘴𝘪 𝘪𝘤̧𝘪𝘯𝘥𝘦𝘬𝘪 𝘬𝘢𝘳𝘢𝘬𝘵𝘦𝘳𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯 𝘵𝘦𝘱𝘬𝘪𝘭𝘦𝘳𝘪~ (𝘪𝘴𝘵𝘦𝘬 𝘢𝘭𝘪𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮)