🍰

148 11 6
                                    

𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: Ece81194

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: Ece81194

𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞: "Mokkelere aşık olduğumuzu söylüyoruz." (Şaka yapıyoruz aslında)

------------------------------------------------------------

.•.✦🍰 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤

Şaka yaptığını anlar ama bunun nedeni zeki olması falan değil daha çok mokkeler...mokke olduğu için?

.•.✦🍰 𝙔𝙖𝙨𝙝𝙞𝙧𝙤

Ciddi olmadığını anlar onunda eskiden bir hemstırı vardı ve mokkelerde ona hemstırını hatırlatıyor senin bunu söylemeninde kendisininki gibi olduğunu düşündü.

.•.✦🍰 𝙆𝙤𝙪

"He...?HEĞĞĞĞĞ??????!!"

İnandı. Verdiği tepki tam olarak bu. Seni omuzlarından tutup ileri geri sallar ve bunun ne kadar yanlış bir seçim olduğu hakkında azarlar. Durumu zar zor açıklarsın.

.•.✦🍰 𝙈𝙞𝙩𝙨𝙪𝙗𝙖

"ŞİMDİDE ZAVALLI TAVŞANSI YARATIKLARA MI GÖZ DİKTİN?!!"

Size her şekilde bir sapık gözüyle bakıyor sakura ile konuşup mokkeleri sizden korumak için okul içinde bir dernek kurucak.

.•.✦🍰 𝙈𝙚𝙞

"Oh...neden?"

Aşkın cidden tuhaf olduğunu düşündü mxpsöxp durumu açıkladığında rahatlar ve seninle mokkelerin beraber bir resmini çizer.

.•.✦🍰 𝘼𝙤𝙞

"Afedersin Y/N-chan kim?"

Aoinin doğaüstülerden haberi yok- şaka yapmandan çok ismi yanlış telaffuz ettiğini düşünür. Ona durumu nasıl açıklayacağını sen seç.

.•.✦🍰 𝘼𝙠𝙖𝙣𝙚

O yarı doğaüstü tabiki mokkelerden haberdar başta şaka olduğunu düşündü ama tereddüt ediyor. Ve sana sormaya çekiniyor çünkü aptal olduğunu düşünebilirsin. İlk defa gece aoi yerine başka birşeyi düşünerek uyudu.

.•.✦🍰 𝙏𝙚𝙧𝙪

O akıllı biri 0.1 sürelik kısa bir şaşkınlık geçirdi sonra hemen anladı şaka yaptığını doğaüstü olmalarına rağmen mokkelerin sevimli olduklarını düşünsede aşık olunacak kadar olduğunu asla düşünmedi.

.•.✦🍰 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙖𝙨𝙖

"Bende! Nedeni ise özellikle yemek için çok sevimli olmaları ağğğğğ~"

o zamanında yashiroyuda balıkken yemeye çalıştı şaşırmayın. Ve mokkeleri ondan kurtarın lütfen...

.•.✦🍰 𝙎𝙖𝙠𝙪𝙧𝙖

"Peki."

Sizi ciddiye almadı şey... evet biliyorum bu biraz sinir bozucu ama bu sakura ondan beklinicek davranış bu benim gözümde.

.•.✦🍰 𝙉𝙖𝙩𝙨𝙪𝙝𝙞𝙠𝙤

"neden...NEDEN BEN DEĞİL DE O?!?"

Drama kraliçesi...ya da kralı-? şaka olduğunu anlayamacak kadar şapşik depreyona girebilir ama bu sakurayı göresiye kadar sürecektir o yüzden endişelenmeyin.

.•.✦🍰 𝙏𝙨𝙪𝙘𝙝𝙞𝙜𝙤𝙢𝙤𝙧𝙞

"....Ne?"

onca işle başa çıkarken mantıklı düşünmeyi unutmuş olabilir diğer yandan tuhaf öğrencileri olduğundan az çok eminim. Başta şaşırsada sonradan tepki vermez aralarında hayalet olan bir öğrencisi bile varken senin mokkelere aşık olma olasılığın ona daha normal geliyor.

.•.✦🍰 𝙔𝙖𝙠𝙤

"Komik şaka hahahah~"

inanmaz. Yako bana egolu diyebileceğiniz bir vibe veriyor. Bu yüzden bunu söylerken "ben varken şu pembe tombik şey mi ? daha neler" düşüncesiyle bunu söyliyecektir.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

🍰𝙏𝙤𝙞𝙡𝙚𝙩 𝘽𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤-𝙠𝙪𝙣┆ 𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin