🍰

119 8 1
                                    

𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: blink_army777

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: blink_army777

𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞: "Biz uyurgezeriz ve gece onların yatağına geliyoruz."

------------------------------------------------------------

.•.✦🍰 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤

"Huh- Y/N-chan?"

Hanako okul içindeki bir hayalet- eğer uyurgezer olduğunda onun yanına gitmişsen geceye kadar okulda uyumuşsun demektir ve uyurken gittiğin yerde tuvalettir. Seni gördüğüne şaşırır okul biteli saatler oldu ve sen hala okuldasın. Bunu saçma bulduğu için uyur gezer olduğunu anlar ve seni uyandırmaya çalışır. Tsukasanın seni bu halde bulmadığına şükrediyor.

.•.✦🍰 𝙔𝙖𝙨𝙝𝙞𝙧𝙤

"He-?"

O uyurgezer halinle onun evini nasıl bulduğunu sorguluyor- o uyanıp seni gördüğünde çoktan yanına uzanmış yatıyordun. Mışıl mışıl uyuduğun için uyandırmaya kıyamadı ve yanında yatmaya devam etti ama sabah ilk iş kalktığında evini nasıl bulduğunu sana sorucak.

.•.✦🍰 𝙆𝙤𝙪

Seni evine bir kez davet etmişti o yüzden evini bulmanı şaşırtıcı bulmaz. Kou misafirperverliği iyi birisi seni uyanıp yanında ilk gördüğünde irkildi ama sen olduğunu anlayınca sorun etmez. Başta neden geldiğini sormak için seni dürterek uyandırmaya çalışır ne yazık ki hala uyuyorsun. Uyanmayacağını anladığında daha rahat yatabilmen için kendisi yerde yatar.

.•.✦🍰 𝙈𝙞𝙩𝙨𝙪𝙗𝙖

"SAPIK! BU SAATE OKULDA NE İŞİN- bekle? Sen uyuyor musun?"

O da okulda tıpkı hanako gibi. Uyurgezer olduğunu anlar bu nasıl başardığını sorguluyor. Fırsat bulmuşken seninle alay eder. Suratına birşeyler karalamak ya da sen uyurgezer bir şekilde karşısındayken dedikodunu yapmak- yine şevkatli bir tarafıda var size sahip çıkar, tsukasaya denk gelmeyin diye sizi yönlendirir. Bunları sadece gizli bir iyilik olarak saklar mı? Hayır. Aksine sabah uyandığında seninle ne kadar ilgilendiği hakkında böbürlenecek.

.•.✦🍰 𝙈𝙚𝙞

O da okulda. Ama yattığı bir yatağı yok- sen onun resimlerini yaptığı odaya geldiğinde başta şaşırdı. Ama kapalı gözlerin ve uyurken ağzından çıkardığın mırıldanmalar sayesinde uyurgezer olduğunu anlar. Eskiz defterine bir yatak çizerek senin rahat uyuyabileceğin bir yatak oluşturdu ve seni oraya yatırıp kendi resmine kaldığı yerden devam etti.

.•.✦🍰 𝘼𝙤𝙞

Aoininde kou gibi misafirperver olduğunu düşünüyorum en az 1 kez de olsa evine gitmişsindir. Yinede gece su içmek için kalktığında seni yanında görünce korktu. Uyandırıp seni sorgulamak ister ama sonradan sabah sormanın daha uygun olacağını düşünür ve geri uyur. Sabah ona bir açıklama yapman gerekicek.

.•.✦🍰 𝘼𝙠𝙖𝙣𝙚

Korktu. Gece yanında hissettiği sarsılma yüzünden uyandı ve seni görünce ufak bir çığlık attı. Evini nasıl bulduğunu sorguluyor. Yataktan yavaşça kalkar ve senden uzaklaşarak çivili sopasını eline alır. Seni öldürmicek ama gerçekten aklı hala evini nasıl bulduğunda seni hiç evine davet etmemişti onu biraz fazla korkuttun seni zorla da olsa uyandırıp evine göndericek aynı şey bir daha yaşanırsa polisi arar.

.•.✦🍰 𝙏𝙚𝙧𝙪

Teru büyük ihtimalle geceleri çıkıp doğaüstüleri avlıyordur. Bu yüzden  onunla tam kapının önünde sen eve girmeden karşılaştınız. Bir doğaüstünün size karıştığını düşünür ama uyuyormuş gibi horlayıp mırıldanmanıza bakarsak uyurgezer olduğunuz bir gerçek. Gece dışarısı tehlikeli olduğu için seni eve alır ve kouya haber verip seninle ilgilenmesini ister. Sonuçta kendisinin avlaması gereken doğaüstüler var.

.•.✦🍰 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙖𝙨𝙖

Okulda. Ama cidden onun yanına uyurgezer halde gittiğin için en şanssız insan olabilirsin. Seninle oyuncak bir bebek gibi oynar, şakalar yapar ve tabiki uyuduğun için haberin yok saçını gökkuşağına boyayıp saçma bir modelde kesebilir veya bunu kötü planlarını uygulamak için bir fırsat olarak kullanabilir uyurgezer olsanda ona yaklaşmamaya özen göster.

.•.✦🍰 𝙎𝙖𝙠𝙪𝙧𝙖

Size ilk defa gerçekten nazik davranmış olabilir. Planları için ya da bir çıkar uğruna değil gerçekten. Uyurgezer olduğunuzu anlar. Sizi tsukasa ve onun kaos enerjisinden korumak için gizlice bir yere yatırır ve üzerinize bir battaniye atar. Sabah uyandığınızda ona teşekkür edin.

.•.✦🍰 𝙉𝙖𝙩𝙨𝙪𝙝𝙞𝙠𝙤

"Demek sonunda yanıma geldin~!"

Uyurgezer olduğunu başta anlamaz.Bir süre uyurgezer olduğunu anlamadan seninle flört ederdi. Uyuduğunu fark ettiğinde hayal kırıklığına uğrar zavallıcık. Ama en azından seninle yatağını paylaştı...gerçi sen tekmeleyip onun düşmesine neden oldun ama olsun.

.•.✦🍰 𝙏𝙨𝙪𝙘𝙝𝙞𝙜𝙤𝙢𝙤𝙧𝙞

"Okul çoktan kapandı genç. Sen neden hala burdasın?"

Tsuchigomori nerde uyuyor bilmiyorum- ama doğaüstü olduğu için okuldaki kütüphanesinde olduğunu varsayıyorum. O ilgili bir öğretmen.Başta sorguladı ama uykunda yürürken kafanı sürekli olarak kitaplıklara çarpmandan uyurgezer olduğunu anlar. Dediğim gibi nerde uyuyor bilmiyorum- bu yüzden büyük ihtimalle seni revire taşıyıp oradaki hasta yatağına yatıracaktır. Sabah uyanasıya kadar başına birşey gelmemesi için yanında durur.

.•.✦🍰 𝙔𝙖𝙠𝙤

Yako tilki formunda minik bir kedi yatağında uyur ya da sessiz karanlık yerlerde. Bu yüzden onun yanına yattığında yatakta değil yerde olursun- Yako bunu fark ettiğinde kendi egosundan dolayı kendisi gitmez senin gitmeni ister uyandırmaya çalışır hırlar, patileri ile tokat atar, tırmalar, ona rağmen uyanmıyorsan hayatının şokunu yaşar. Mecburen uyumak zorunda ama yinede yerinden ayrılmaya niyeti yok. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

🍰𝙏𝙤𝙞𝙡𝙚𝙩 𝘽𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤-𝙠𝙪𝙣┆ 𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin