🍰

122 9 2
                                    

𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: tsukasaninkolesi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝙄𝙨𝙩𝙚𝙠: tsukasaninkolesi

𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞: "İçeceklerine uyku ilacı katıyoruz😈"

------------------------------------------------------------

.•.✦🍰 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤

Hanako bir doğaüstü olmasına rağmen birşeyler yiyip içebiliyor ama ilaç onda işe yarar mı şüpheliyim, yaramazsa normal içmiş gibi olur içinde birşey olduğunu anlamaz yararsada kısa sürede uyur lütfen kötü şeyler yapmayın...

.•.✦🍰 𝙔𝙖𝙨𝙝𝙞𝙧𝙤

"Hmm..."

Suyun (veya içecek olarak her ne verdiyseniz) tadında bir tuhaflık olduğunu ancak içtikten sonra anlar ama bunun bir ilaç olduğunu fark etmez ve kısa sürede uyur.

.•.✦🍰 𝙆𝙤𝙪

Bu sevimli şapşik sana güveniyor bu yüzden sorgulamadan içer ve uyurdu. Uyandığında bunu neden yaptığını sorar sapık birşey yapacağını düşünmez.

.•.✦🍰 𝙈𝙞𝙩𝙨𝙪𝙗𝙖

"Umarım içinde birşey yoktur seni sapık..."

Şüphelenir içeceği bile koklar ama anlamaz ve korka korka içer dediğim gibi doğaüstülerde işe yarıyor mu emin değilim yaramıyorsa sorun değil ama yaradıysa uyandığı gibi sizin tam bir sapık olduğunuz konusunda çığlıklar atar. Bu klasik mitsuba işin kötü yanı bu çığlıkları Terununda duymuş olması...

.•.✦🍰 𝙈𝙚𝙞

O sana güveniyor böyle birşey için senden şüphelenmez ve içer işe yaramazsa sıkıntı yok ama yarıyorsa bir daha size güvenmiyecektir.

.•.✦🍰 𝘼𝙤𝙞

Aoi de size güvenir böyle birşeye ihtimal vermez ilacı içip uyuyup kalktığında bu düşüncesi değişir sizin kötü niyetli birisi olduğunuzu düşünür ve diğer öğrencilerin bu duruma düşmemesi için bunu onlara anlatarak okula yayar işin sonunda belki okuldan uzaklaştırma alabilirsin.

.•.✦🍰 𝘼𝙠𝙖𝙣𝙚

İçmesi için fazla ısrar etmenizi tuhaf bulur. Bir şaka yapmayı amaçladığınızı düşünür ve içmez bunu bu kadar kolay anlamasının sebebi Terununda ona şaka yönünden işkenceler yapması. Çocuk deneyimli. Bu yüzden içeceği başınızdan aşşağı döker ve kafanıza bir fiske vurur.

.•.✦🍰 𝙏𝙚𝙧𝙪

Teru çocukluğundan beri doğaüstüleri avlıyor bu yüzden bu tür konularda da birşeyler bildiğini düşünüyorum. İlacı koyduğunuzu anlicak önce şu tesbihe benzer şeyle akaneye yaptığı gibi sizi bağlar 2 seçenek var ya öğretmenlere bildirecek ya da karakola bu yüzden amacın sapık birşey değilde sadece şaka yapmaksa o bu ikisinden birini yapmadan önce itiraf etmelisin.

.•.✦🍰 𝙏𝙨𝙪𝙠𝙖𝙨𝙖

Hayal kırıklığına uğratıcaksam Üzgünüm ama tsukasa içeceği verdiğiniz gibi içecek türden biri değil hatta eminimki içinde ilaç olduğunu anlicak ama bunu belli etmicektir o cidden sinsi. Planınız ister şaka ister sapıkça birşey olsun bunu batırmak hoşuna gider. Tek şey yapar içeceğin yarısını kendisi içer bunu sizi planınızın işe yarıyacağı türden umut vermek için yapar diğer yarısını ise size zorla içirir. Eğer onda işe yaramazsa size ne yapar bilemem ama ondada yarıyorsa beraber uyursunuz ve uyandığınızda sakura size tsukasayı bir süreliğinede olsa susturduğunuz için teşekkür eder.

.•.✦🍰 𝙎𝙖𝙠𝙪𝙧𝙖

İlaç olduğunu anlar mı anlamaz mı emin değilim ama iki türlüde içmiyecektir size güvendiğini sanmıyorum hatta bence o kimseye güvenmiyor.

.•.✦🍰 𝙉𝙖𝙩𝙨𝙪𝙝𝙞𝙠𝙤

İçer. Sorgulamadan. Ama bunun sebebi diğer karakterlerin aksine güveniyor olması değil sizi etkileyeceği düşüncesidir sonrada uyur gider ne yapacağınız size kalmış...

.•.✦🍰 𝙏𝙨𝙪𝙘𝙝𝙞𝙜𝙤𝙢𝙤𝙧𝙞

O bir yetişkin bunu anlicağını düşünüyorum nasıl anlar bilmiyorum ama anlicaktır. Bunu anladığında sizi Odasında tutacak ve sorguya çekicektir. Doğru cevaplar seçmeye çalışın.

.•.✦🍰 𝙔𝙖𝙠𝙤

İçeceğini sanmıyorum... içse bile kendi bölgesi yıkıldıktan sonra okul içinde tilki formunda dolaşıyor bir tilkiyi uyutup ne yapıcaksın ki...?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

🍰𝙏𝙤𝙞𝙡𝙚𝙩 𝘽𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙃𝙖𝙣𝙖𝙠𝙤-𝙠𝙪𝙣┆ 𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin