*ilk fotoğraf: Roger Walters
*ikinci fotoğraf: Vance Roberts
O hafta olduğu gibi Süperman diğer hafta da okula gelmedi. Bende bu süreçte günlük şeylerle uğraştım. -Tabi ki moralimi bozmamak için tanımadığım bir çocuğun az daha üstüme kusacakken tam önüme kusması kısmını atlıyorum- İlk hafta, cuma günü sıramda kitap okurken tatlı kahkülleri olan kız yanıma gelip tanışmak istedi. Onu daha önce de görmüştüm ve kahkülleri gerçekten hoşuma gitmişti. Adı Selena'ymış, kendinden sonra beni birkaç arkadaşıyla da tanıştırdı. Bu kadar kısa sürede birileriyle kaynaştığım için çok mutluydum. Bana numaralarını verdiler ve hafta sonu da konuşmak istediklerini söylediler. O gün eve geldiğimde yarının cumartesi olması beni dehşet derecede mutlu etmişti. Babamla uzun ve keyifli bir öğle yemeğinden sonra, pazar günü erkenden bazı arkadaşlarıyla balık tutmaya gideceğini söyledi ve bu bir anda kafamda istemeden bir şeyleri harekete geçirdi. Sanırım hemen kızlara mesaj atmalıydım. Babam oltalardan ve balık yemlerinden konuşurken masanın altından Selena'ya mesaj attım:
- Sanırım bir parti vereceğim.
-Nee?
İnanmıyorumm!
Okulda insanlardan rahatsız gibiydin, ama bu tavrını sevdim kızım. Bir liste yap ve ilk sıraya benim adımı yaz çünkü partini sallayacağım.
-Haahahaha. Yazdım bile :))
Kafamı telefondan kaldırdım ve yemin oltaya nasıl takıldığını anlatan babama baktım. Bu onu gerçekten heyecanlandırıyordu sanırım. Anlık gelişen parti fikrim için izin almalıydım ama ne tepki vereceğini bilmiyordum. Üzerime yine gereksiz bir gerginlik çöktü ve sonunda kelimeler ağzımdan çıktı.
"Baba, pazar günü evde küçük bir parti verebilir miyim?"
Babam şaşkın bir ifadeyle yüzüme bakıyordu. Sanırım iş yatmıştı, ama hala bir umut gözlerimi onun gözlerine sabitledim.
"Ne ara parti verecek kadar okula alıştın. Açıkçası ben bir ay boyunca eve kötü bir ruh haliyle geleceğini düşünüyordum."
Yüzüm düştü. Dışarıdan bakılınca o kadar çağresiz mi görünüyordum? Ama şu an bunun üstünde duramazdım.
-Sonuç olarak pazar günü bir parti verebiliyor muyum?
-Evet, evet sanırım verebiliyorsun.
-Teşekkür ederim baba.
Yüzüme istemsizce bir gülümseme yerleşti.
-Rica ederim ama aşırıya kaçmak yok tamam mı, hem zaten bunları biliyorsundur ama ben yine de üstünde tekrardan durayım...
Ve sonra bir sürü nasihat dinleyip sonunda odama ulaştığımda ilk iş yatağıma uzanıp Selena'ya mesaj attım.
-Konuk listesini hazırla. Pazar günü kopuyoruz.
-Sen inanılmazsınn. Pek umutlu değildim ama hemen bir liste yapıp sana atacağım.
Kızlara da söylerim onlar da haberi yayar.
-Mükemmel.
Tüm akşam ve gecenin bir kısmında parti hazırlıkları yaptık. Selena bana "Özellikle Çağırmamız Gereken Kişiler" adlı bir liste yolladı. Sonra ikimiz evin bilgilerini içeren bir davet mesajı yazıp listedeki herkese yolladık. Daha doğrusu Selena yaptı çünkü ben içlerinden sadece Süperman'i ve adının Vance Robert olduğunu öğrendiğim sarışını tanıdım. Gecenin sonunda elimizde sadece hazırlanması gereken bir ev vardı, bunun için yarına sözleşmiştik. Telefonumu bırakmadan Instagramda Vance ve Süperman'i biraz araştırdım. Gerçekten etkileyici hesapları vardı. Yarın uygun bi zamanda kızlardan da yardım alarak profilimi güzelleştirmeye çalışmalıydım. Sonunda yastığımla buluştuğumda sessiz bir geceye gözlerimi kapattım.
👯
YOU ARE READING
FullMoon
WerewolfAnnesi öldükten sonra babasının yanına taşınan Khloe, tanışmaması gereken kişilerle tanışacak ve öğrenmemesi gereken şeyler öğrenecektir. Peki bu kişiler ona nasıl davranacaklar?