2. BÖLÜM - GEÇMİŞ

14 4 2
                                    

-medya eklemeye üşendim. Neyse ekleyem. iyi okumalarr.

--------------------------------------------------

~~6 yıl önce..

-anne neden ormana geldik

-....

-Anne

-...

-anne neden konusmuyosun?

-...

Annemin adimlari yavaşlayınca bende duraksamaya başladım. Geldigimiz yer pek tekin yer değildi. Koskoca ağaçlar gökyüzünü gormemize engel oluyordu. Annemin adımlarının durduğu yer ağaçların tek gokyuzunu kapamadığı etrafı ağaçlar ile kaplı boş meraydı. Annem yerine koydugum kadın yavaşça dizlerinin üstüne dogru çömeldi. Ve kulağıma dogru yaklaştı;

- buradan ayrılma az sonra geleceğim.

Tek söyledikleri bunlardı. Son cümlesini soyledikten sonra arkasını döndü ve geldigimiz yöne dogru adım attı. Yüzünde tek bi mimik dahi yoktu. Zaten bana karşı her zaman duygusuz davranırdı. Günde birlikte geçirdiğimiz süre yarım saati bile geçmezdi. O yarım saatte ise beni azarlayarak ve bana karşı olan kin ve nefretini sunarak geçerdi. Bugün ise sabah erkenden kaldırmış ve bu ormana gelmistik. Bunları sorgulamaya devam etmek istemediğim icin etrafı incelemeye koyuldum.

Pek bir enteresan bir şey yoktu ama oncedende gelindiğini kanıtlayan bi kaç ayak izi, sigara izmaritleri ve votka şişeleri bulunuyordu.

Bi saati geçmişti ama annem hala ortalıkta yoktu. Beni unutması imkansız di fakat yinede aklıma gelmiyor degildi. Belkide son çare olarak beni buraya bırakıp kurtulmaya çalışmıştı. Tüm bunları düşünürken dikkatim çalılardan gelen ses ile dağıldı. Bir gülme sesi degilde ağlayan birine benziyordu ses.

Korkuyordum. 9 yasında ailem olmadan bilmediğim bir ormandaydım ve çalılardan ağlama sesleri geliyordu. Biraz tedirgin bir şekilde ilerledim. Artık daha net duyabiliyordum sesi. Çalılıkların arkasına bakınca tekrardan anlamistim ki burda yanliz degildim. Fakat bu yanliz olmamam beni dahada tehlikeye sokacak gibi duruyordu....

--------------------------------------------------

Bu bölümü kısa tutmak istedim.

Iyi okumalarr.

YA GOZUNU SEVIM YORUM YAP VE OY VERRR LUTFENNNNN.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

alo, kimsiniz?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin