beraber?

1K 90 143
                                    

"neredeyim ben amınakoyim?"

"ananda. sakın kıpırdama ben doktoru çağırıyorum."

hızlıca ayağa kalkan yeonjun kapıya doğru ilerleyip hemşireye seslendi. hemşire biraz beklemesini doktorun işi olduğunu söylediği gibi yeonjun,  kafasını onaylarcasına sallayıp yerine oturdu.

beomgyu ise gözlerini açtığı hastane odasında kendi kendine sorduğu soruyu yan tarafında ona sinirle bakan yeonjunun cevaplamasını beklemiyordu.
beomgyu garip bir şekilde rahatlamıştı. sanki tüy gibi hissediyordu.
"neler oldu? kendimi çok rahat hissediyorum, tüy gibi. sanırım en son t-"

bayılmadan önce aklına gelen anılarla şok içerisinde yeonjuna baktı. eli şaşkınlıktan açılan ağzına gitmiş, yeonjuna "ne halt dönüyor burda ?" dercesine bakıyordu.

"taehyuna ne oldu, o nasıl?"

yeonjun derin nefes alarak endişeli bir şekilde beomgyuya bayıldıklarından sonra olanları açıkladı.

"bir şeyi yok aptal herif. ama senin var. bana söz vermiştin kullanmayacağım demiştin, kandırmışsın beni."

beomgyu suçluluk hissi ile dolmuştu. duygu karmaşasından dolayı dolan gözlerini sımsıkı bir şekilde kapattı sanki olanlardan, verdiği sözlerden kaçabilecekmiş gibi.
"özür dilerim. denedim fakat olmadı, yapamıyorum. ilk defa denedim senin için ve başımıza gelenlere bak. ilk alfa görmemle yığıldım ki şansıma bak baskın alfaydı. en azından yanıma gelen kişi taehyundu yoksa ne olacağını düşünemiyorum." beomgyu başlarda yeonjunu ikna etmeye çalışsada sonlara doğru hayatın kendisine sunduğu harika şansa alayla güldü.

yeonjun kafası karışmış bir şekilde beomgyuya bakıyordu. "nasıl yani, sen bayılmadan hemen önce olan şeyi hatırlamıyor musun?"

beomgyu yeonjuna garip garip bakıp kafasını salladı "ne oldu?" dercesine.

"taehyunun senin r-"

"merhaba beomgyu, geçmiş olsun. bölüyorsam devam edin çıkabilirim?"

"yok, sorun değil."

doktorun içeri girmesi ile yeonjunun sözünün yarıda kesilmesi bir oldu. doktor yeonjundan onay aldığı gibi beomgyunun yanına ilerleyip son kontrollerini yaparak yattığı yatağın karşısına geçti beomgyunun durumunu açıklamak için.

"evet beomgyu, sonuçlar çokta iç açıcı değil. fazlaca bastırıcı alıyorsun ve bu kurduna fazlasıyla zarar veriyor. sanırım kurdun seninle bağını koparmak üzere ve sende bunun sebebinin zehirlenme derecesine çıkacak kadar aldığın yüksek dozdaki bastırıcılardan dolayı olduğunun farkındasın. bir süre sonra aldığın veya alacağın bastırıcılar ağrını ve arzunu dindirmek değil vücudunu zehirlemek olacak. buraya gelme sebebin ise ilk defa sadece ağrı kesici alman değil bunuda arkadaşın söyledi; kızgınlıktayken ruh eşinle tanışıp, çiçeklerinizin açması. yeterince halsiz ve güçsüz olan vücudun bu olayı kaldıramamış. hâlihazırda vücudunda dolanan zehirden dolayıda şu an vücudun aşırı bitkin. vücudunun bu zehri atabilmesi uzun sürecek neyseki ruh eşinle tanışmışsın. sana bir kaç ilaç yazdım ruh eşinlede olabildiğince en yakın şekilde olman sana iyi gelecektir. serumundada sakinleştirici ve ağrı kesici var büyük ihtimalle etkisi geçtiği zaman ağrıların geri gelecektir fakat ağrı kesici veya bastırıcı alman kesinlikle yasak. vücudun onu zehire çeviriyor. serumun bittiği zaman çıkış yapabilirsin. sormak istediğin bir şey var mı?"

"ruh eşi mi? tuvalete en son taehyun gelmişti ve sonrasını hatırlamıyorum. ruh eşim yok ki benim."

yeonjun doktor cevaplamasını beklemeddn araya girdi. "beomgyu, taehyun sen lavaboya gittikten sonra geldi ve yokluğunu fark etti. tuvalette olduğunu söyleyince oraya gitti. siz bir süre sonra gelmeyince soobin endişelendi ve yanınıza gitti. anlattığına göre sen taehyunun boynuna tutunuyormuşsun, taehyunda belini tutuyormuş. sonrası belli zaten."

omegaverse| taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin