ah sana vah sana
kai
BEOMGYU MAL MİSİN YA
HALA UTANCTAM OLUYORUM SAKA GİBİsoobin
uzerinden 4 saat gecti
kabullen artık.kai
EDMİYORUM
EDEMİYORUM AMK COCU BEOMGYU YUZUNDEN😭😭😭beomgyu
hak etti tamam mi
PİS YELLOZ
ONUN
TÜM SÜLALESİNİ SİSEYE KOYAR ÜSTE CIKANI
yazıyor...taehyun
beomgyubeomgyu
efendim☺️taehyun
şikayet edicekmiş galiba bizibeomgyu
neah bu gayler
beomgyu
☺️☺️kai
ahh shit here we go againsoobin
gavur...
gece 01.37
"her şey hazır mı?"
sürücü koltuğunda oturan sarışın, gözlerini devirdi ve her şeyin hazır olduğunu belirtircesine başını salladı
"ne ara bu kadar taehyunu sahiplendin sen?"
ön koltukta oturan beomgyu ise burnunu kırıştırarak arka koltukta oturan kaiye döndü. "gerizekalı. birincisi kendisi bebeklik arkadaşım, ikincisi ruh eşiyim ister istemez fazla yakınlaşıyorsun, üçüncüsü o kız onu demeyecekti. bu artık kişisel bir savaş."
soobin korkuyla kaiye döndü. "kişisel mi?" beomgyu hızlıca başını salladı. "tamam şimdi planın üzerinden tekrar geçiyoruz. ben zili çalacağım 'taehyunun projenizde tamamladığı kısımları getirdim ama sanırım bir kaç problem var ve defterlerini sizde unutmuş' diyeceğim. kısacası sallayacağım bir şeyler. onu olabildiğince oyalayacağım. sizde evinin fotoğraflarını, kainin götünü satıp aldığı iphone 14' ü ile odasını falan çekeceksiniz kısacası adresini biliyoruz imajı."
kai, beomgyuya sorgular biçimde baktı.
"iyide evini bildiğimizi biliyor zaten. ne yapacaksın ki bunlarla?". beomgyu gülümsedi ve "gelecekte lazım olacak. zamanı gelince öğreneceksiniz." dedi. soobin derin bir nefes alıp kafasını onaylamaz bir biçimde salladı."tamam o zaman gidiyorum?" beomgyu sorae biçimde döndü. istediği onayı slınca taehyunun defterini kaptığı gibi arabadan indi.
hızlı adımlarla vardığı evin kapısını çaldıktan sonra yüzüne en samimi gülümsemeyi taktı. kapı yavaşça açıldı.
"merhaba?" beomgyu genişçe gülümsedi. "selam! taehyunun defteri sende kalmış galiba onu almaya gelmiştim. aynı zamanda projenin kendi yaptığı kısımları bitmiş, seninde tamamlaman için getirdim." sieun duyduğu cümle ile hızlıca başını sallayıp içeri girdi. beomgyu kapıda beklerken arada bir kafasını içeri uzatıp içeriyi inceliyordu. kai ve soobin ise yüksek ihtimalle evin arka tarafında kızın odasını inceliyordu. fakat beklenmeyen bir şey oldu."siz kimsiniz? sieun'un arkadaşı mı?"
beomgyu dışarıyu gözetlerken duyduğu ses ile irkildi. hızlıca kafasını çevirdi ve sieun'un annesi olduğunu düşündüğü kadın ile göz göze geldi. "ah merhaba efendim, hayır arkadaşı değilim proje eşinin ar- sevgilisiyim. sevgilim için geldim, bazı eşyaları burda kalmışta." beomgyu içten içe utançtan ölüyordu "sevgilisiyim" dediği için ama arkadaşı deseydi buraya geliş "amacını" yerle bir etmiş olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
omegaverse| taegyu
Fiksi Penggemaraniden kızgınlığa giren omega beomgyu ve kızgınlığa girdiği sırada ruh eşi olduğunu öğrendiği en yakın arkadaşı baskın alfa taehyun başlangıç: 10.10.2023 bitiş: ??? 🎖️#1 yeonbin 🎖️#2 soobin 🎖️#1 kai 🎖️#6 yeonjun 🎖️#1 taegyu 🎖️#10 taehyun 🎖️#7...