bitch detected

696 73 53
                                    

"beomgyu biraz daha o boğucu kokunu yayarsan gırtlaklıyacağım seni. bakma şunlara"

beomgyu keskin bakışlarını yeonjunun kendisini uyarması ile çekti. somurtarak cevapladı. "ne var be? öf!"

beomgyu dudaklarını büzerek elindeki milkshake ile oynuyordu. pipeti ısırarak bir kaç masa ötelerindeki masayı gözrtliyordu. "kıskanç değilim ben ya diyen beomgyunun hazin sonu. sakat, bari kızın saçını falan yolma ha."

beomgyu, karşısında oturan kai'nin kendisi ile dalga geçmesi yüzünden iyice sinirlenip yanındaki cüzdanı fırlattı. başına gelen cüzdan ile küfreden kai ise küçük çocuklar gibi şikayet ederek yronjun ve soobine döndü. "ya ama bak bu orçun böyle yaparsa kavga çıkartırım." soobin duymamış gibi yaparken yeonjun ise ofluyordu. "çocuk gibisiniz ya. sizin yüzünüzden sevgilimle yanyana oturamadık." kai hızlıca beomgyu işaret etti "arabada o zaman kavga çıkartmayacaktı. sürekli mitski açtı." beomgyu ise ısırdıpı pipeti bırakıp kaiye dil çıkardı "mitski bir kere bir kültürdür varoş." kai ise elini yumruk yapıp vuracakmış gibi yapıyordu.

beomgyu gözlerini gala o masadan alamazken onunda kendisine dönmesi ile panikledi ve hızlıca kafasını çevirdi.
"sakın onların olduğu masaya bakmayın. sanırım taehyun burda olduğumuzu ve onu dikizlediğimi fark etti." yeonjun "hiç şaşırmadım." derken kai ise panikle yan tarafına döndü. soobin ise olan olaylardan bağımsız telefondan oyun oynuyordu. "ya mal herif iyiki bakma dedik ya. gerizekalı."

kai kendisine hakaret edilmesiyle iyice çocuklaşıp beomgyuya sataştı. "o ekşi kokunu ve iğne gözlerini çekseydin fark etmezdi. SARIMSAK KAFALI."
yeonjun bağırışmalardan dolayı yüzünğ ekşitip, oflayarak soobine döndü. taehyunun fark ettiği yetmezmiş gibi kafedeki bir kaç kişininde kendilerine dönmelerini sağlamışlardı.

taehyun ise onların olduğunu fark etmişti ama ne amaçla geldiklerini anlayamamıştı.

taehyun🥺 yeni bir grup kurdu!

ah sana vah sana

taehyun
ne arıyorsunuz burda?

beomgyu
HEP BU PUST KAİNİN SUCU
SENİN YUZUNDEN FARK EDİLDİK

kai
PASTAMA SAPLAK ATMAYACAKTİN

taehyun
düzgün bir cevap gelmesini bekliyorum???

bromgyu
SANİRSİN SEVGİLİSİ AHRAZ O

kai
BAK
BAK CAKİCAM SİDMDİ

soobin
BU NE ZAMAN OLDU

yeonjun
sen tuvaletdeyken kainin seftali seklindeki pastası geldi beomgyuda oha göt diye pastaha yapıstırdı

kai
neymis dısını sert cikolata sanıyomus
bi bakmıs krema cıkmıs
a gozunu gotune
kai yazıyor...

beomgyu
YALAN Mİ OYLE OLDU
ONLARDA TURUNCU KULLANSALARMIS TEN RENGİ KULLANMISLAR
BANANE

kai
LAN MAL MADEM ÖYLE OLDU NİYE OH GUZELMİS DİYE PASTAYŞ AVUCLAYIP YEDİN AMK
ALLAHTAN EN KOSE MASADAYİZDA KİMSE GORMEDİ REZİL KEPAZE

beomgyu
NE VAR BOSA MI GİTSEYDİ PASTA

kai
BU PASTA KİME CIKIYO

beomgyu
SANA CIKMIYO

kai
GOTUNE SOK

omegaverse| taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin