"hassiktir ne yapacağız biz?"
taehyun oturduğu yatakta dirseklerini dizine yaslamış, yüzünü sıvazlarken konuştu. "bilmiyorum beomgyu bilmiyorum."
ikili sabah uyandıklarında fark ettikleri ilk şey neden yan yana olduklarıydı. fakat gördükleri mühür ve geceden anılar hafızalarına düştükleri gibi korkuyla ne yapacaklarını düşünmeye başladılar.
taehyunun sırtını seyrederken beomgyu içindeki endişe ile yerinde kıpırdadı. endişelendiği mühürlenmiş olmaları değil, taehyunun bundan pişman olup olmadığıydı. elindeki çarşafla bir süre daha oynadıktan sonra ayağa kalkan taehyun ile ona döndü.
"pişman mısın?'taehyun duyduğu soru ile kaşlarını çattı. arkasına dönmesiyle beomgyunun mührü göze çarptı. kalktığı yatağa geri otururken beomgyunun boynuna eğildi.
dudaklarını mühüre değdirmesiye beomgyunun titremesi bir oldu. sanki içinden sıcak bir şeyler akıyor gibi hissetti, eriyordu adeta. "taehyun!"
taehyun kıkırdayarak dudaklarını çekti. aynı zamanda havalanan kolları beomgyunun belini buldu. sıkıca sarıldığı omegası, hissettiği sıcak vücut ile kendisine daha da sırnaştı. "pişman olmak aklımın ucundan bile geçmedi. tek korkum seninde zarar görecek olman beomgyu. bir kaç ay kaldı sınava. ondan sonra gideceğiz fakat ya saklayamazsak?
ne yapacağımızı bilmiyorum. fakat şimdilik yapacağımız tek şey daha iyi saklamak olacak mührümüzü."omegasınında kendisini onaylaması ile sevinen taehyun hızlıca yataktan kalktı. "temizlenmemiz lazım biliyorsun dimi?"
beomgyu çıplak olduklarını yeni fark etmesiyle yorganın altına girdi hızlıca. fakat giren krampla çığlığıda bir oldu.
"beomgyu çabuk çık!"
...
beomgyunun yataktan çıkmasıyla duş alan ikili mutfakta kahvaltı ediyorlardı. beomgyu karşısındaki salatalığa çatalını sertçe saplamasıyla taehyun bir an kendisine bakıp geri tabağına döndü.
sabah yaşanan stresli anlardan sonra beomgyunun ilk fark ettiği şey kalçasının ve karnın ağrıması oldu. duştada rahat durmamalarınında buna katkısı fazlaydı.
fakat beomgyu ağzını açıp tek bir laf bile edemiyordu çünkü taehyun kendisine adeta bir bebek gibi bakmıştı. tek bir laf bile etmeden beomgyuyu kurulayıp kendi sweatlerinden birini giydirdi taehyun. mızmızlanan sevgilisi yüzünden elini hızlı tutup kalçasına krem sürüp birazda masaj sonrası altına sadece boxer giydirdi.
kahvaltıyıda hızlıca hazırlayıp beomgyuyu kucağında taşıdı fakat beomgyu ağrıları başlayınca huysuzlanıp taehyuna ters ters bakmaya başladı.
taehyun ise kaçamak gözlerle kendisini izlerken çalan telefonu ile içeriye gitti.
telefondaki konuşmaları çok anlayamasada bir gariplik sezdi. içeriye telaşla giren taehyunda bunun kanıtıydı.
"beomgyu annemler yola çıkmış, yarım saate burda olacaklarmış."beomgyu şaşkınlıkla gözlerini belertirken hızlıca ayağa kalkmaya çalıştı fakat beline saplanan ağrı ile tıslayarak geri yerine oturdu. taehyun, beomgyunun belinin ağrıdığını almasıyla üzerine doğru eğildi ve bir süre masaj yaptı. "sen kalkma eşyalarını toplayacağım sonra seni eve bırakırım."
"tamam."
...
ah bu gaylerbeomgyu
kaynanam beni cig cig dograyacakti aqsoobin
oooo pasa hazretleri
gruba bir hafta sonra giriyor
ve yazdıgı seye bakkai
VEFASİZbeomgyu
tamam gencler sakin
okulda size bir gofrik ismarlamanin vakti geldisoobin
gofrik ne malbeomgyu
gofret iste
sende hic bisi begenmiyon ac kalkai
lan kaynana mıbeomgyu
kai
LAN SUS YAKALANDINZI MJbeomgyu
yooooook
kaynanam hayatim askim balim kocacigim💝💓💕💙🧡💙💖💓💓💖💓💝💓💝💞❤️💞🧡💓❤️💓💝💓💖 i aradi
yarim saate geliyoz diye
oda ben gotururm seni hemen gitme dedi
ole iste
evde yatıyom su ankai
allahim
NOLUYO
beomgyu bugün bi sakin
COCUGUMUZA NOLUYO SUBİN😭😭😭😭soobin
SANA CEKMİS
DELİ SELİ HUYLSRI VARbeomgyu
noluyo lankai
BENİ ALDATTİN SEN
KESİN O YUZDNE OLDU BU COCUK BOYLE
ZATEN YEONJUNADA BENZİYO😭😭😭😭bidakks
YOKSAbeomgyu
ne
BABA
BABA NE DİYO OBUR BABAsoobin
oglum...
ozur dilerim...
ama yeonjun...
ASİL BABAN Okai
ORRRRRRRRRbeomgyu
BABAM PEMBE TOP MU SIMDİsoobin
babanla duzgun konus
kemeri saplattirtma banakai
SAP💥 SAP 💥 SAP 💥beomgyu
babamin kinkleri var glb
ha bu aradataehyun daehıyla barısıcak galiba
kai
nEsoobin
🙂👍soobin çevrimdışı...
kai
lan cocuk bayıldı...
SELAMMMMM yb attim kırk yılın sonunda ama yuksek ihtimal okunmayacak cok🙂👍
OLSUN GENCLER hayatınız nasi gidiyo
biliyorsunuz ki yorumlarinizin HASTASIYIM
yb nasi olmussss💕💕💕💕💕🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻😇😇😇😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
omegaverse| taegyu
Fiksi Penggemaraniden kızgınlığa giren omega beomgyu ve kızgınlığa girdiği sırada ruh eşi olduğunu öğrendiği en yakın arkadaşı baskın alfa taehyun başlangıç: 10.10.2023 bitiş: ??? 🎖️#1 yeonbin 🎖️#2 soobin 🎖️#1 kai 🎖️#6 yeonjun 🎖️#1 taegyu 🎖️#10 taehyun 🎖️#7...