üçüncü gün
beomgyu sabah kalktığı gibi acıdan bayılacak gibi olmuştu. bilinci gidip geliyor, sürekli taehyunun ismini sayıklıyordu. üç ilaç hakkından ilkini kullanmıştı. dikkatli olmalıydı.
taehyun ise beomgyuyu arada kontrole geliyor feromonlarını yaydıktan sonra geri odaya dönüyordu. duyduğu seslerle bir kaç kere beomgyunun kapısını zorlayacak gibi olsada kendine gelmeyi başarıp, odasına döndüğü gibi kapısını kitliyordu.
ikiside şimdilik kendilerini kontrol edebilmişlerdidördüncü gün
gözlerini açmasıyla kapıya gitmesi bir olan beomgyu bir kaç kez taehyuna yalvarsada alamadığı cevap ile geri yatağına gitmek zorunda kalmıştı. ağrı biraz dinse de hala delirecekmiş gibi hissediyordu. ağrıya ters oranla kasıklarında hissettiği karıncalanmalar artıyordu. ikinci ilacınıda bugün aldı.
taehyun da bazen kapıya beomgyuya iyi gelecek bir kaç şey bırakıp, geri kendi odasına gidip kapısını kitliyordu. kendine geldiği ilk zaman bitki çayı, giydiği sweatleri ve yeni abur cubur bırakıyordu. sürekli duş alıyor sakin olması gerektiğini hatırlatıyordu kendisine. bugün de kendilerini kontrol edebilmişlerdi.
beşinci gün
beomgyu ağrılarının gittikçe hafiflemesiyle ağrılarının yerini şehvet duygusunun aldığını fark etti. içten içe kendine lanet etsede hızlıca kalkıp soğuk duş aldı. kendini tatmin etmeye çalışsada bu asla yeterli olmuyordu. kapının kilidini açacak kadar cesareti yoktu fakat sürekli taehyuna ağlıyor ismini sayıklıyordu. omegası içinde sürekli ağlamasıyla beomgyuda ağlıyordu bazen. fakat elden ne gelirdi. son ilacınıda bugün içti.
taehyun ise gün geçtikçe rahatlaması gerekirken daha da zorlanıyordu. alfası kendisine küsmüş iletişimini kesmişti. fakat yinede tırnaklarını geçirmekten vazgeçmiyordu.
yine kendilerini kontrol edebilmişlerdi.altıncı gün
beomgyu çok nadirde olsa bilinci yerine geliyor kendini dizginliyordu. tek düşündüğü taehyun olsada yine uzak durmaya çalıştığı kişide taehyundu.
taehyun ise beomgyunun aksine çoğu zaman bilinci yerindeydi. ikili bugün sakindi. ve kendilerini kontol edebilmişlerdi.
yedinci gün.
beomgyu artık dayanamadığı gibi kontrolü tamamen omegasına vermişti. ağrı kesicinin bittiğini fark etmesi ile kriz eşiğinden geçmişti. kapıyı yumrukluyor sürekli olarak ağlıyordu. kendinş rahatlatmays çalıştı fakat yetmedi.
taehyun duyduğu sesler ile odanın kapısından feromon yaymaya başladı. tüm ev şeftali ve çiçek gibi koksads beomgyuya asla yetmiyordu, yetinemiyordu. ikisininde fazlasına ihtiyaçları vardı. taehyun gidip gelen bilinci ile alfanın kontrolü alacağını anlamasıyla hızlıca odasına gitmeye çalıştı fakat omeganın odasından çıkması ile tüm olayın gidişatı değişti.
"beomgyu odana geç. çabuk!"
taehyun mırıldanarak ettiği küfürler eşliğinde odasına girmeye çalışıyordu. beomgyu ise çoktan taehyunun yanına varmış yanına düşmüştü. "alfa lütfen..."
muhtaç sesi ve yaşlanmış gözleri taehyun için son radde oldu. çoktan alfanın kontrolü aldığını belirtircesine bir hışımla kucağına sldı beomgyuyu. yeterince hassas olduğu yetmiyor gibi bacaklarının ayrılmasıyla çıplık sttı beomgyu. taehyunun omzularını sıkıyor, gözlerini yumarak derin nefesler alıyordu.taehyun odasına geldiği gibi beomgyuyu yatağa fırlatır gibi attı. "demek yuvan bu ha? omegamın bana bu kadar düşkün olması çok hoşuma gidiyor. beni sevip sevmediğini göstermek istersin değil mi?"
yatağa sırtını yaslayan alfa baldırlarını patpatlamasıyla omega hızlıca kucağına oturdu. oturduğu sert baldırlarla inleyen beomgyu hızlıca taehyunun dudaklarına kapandı. bu öpüşme ikisi içinde birer yudum suydu ve onlar hala kupkurulardı. taehyun hızlıca işleri ilerletmek ister gibi omegayı yatağa yapıştırmasıyla dudaklarını ayırdı. yöneldiği boyuna mor ve yeşil renkli izler bırakırken omega ise kendisini üstündeki alfaya sürtüyor bir şeyler mırıldanıyordu. "yap."
"neyi?"
"yap!"
alfa, omeganın dediğini içten içe biliyordu ve tek beklediği şey onaydı. beklediği onayın gelmesi ile vakit kaybetmeden bembeyaz boyuna saldırdı. omega ise gecenin en yüksek çığlığını bırakmıştı.
ikiside bu gece kontrolü kaybetmişlerdi.
hemde bir mühür ile sonlandırarak....
AY VALLA YAZAMAZDIM SMUT ONDAN DİREKT ORATAY LÖK DİYE KONIYA GİRDİM
ebet arkadaslar taegyu ikilisi kontollerini alfaya ve omegaya bıraktıllar ve onların ilk iside 😉😉😉🤪🤪🤪🤪
bölüm kısa biliyorum ama sonraki bölümler sıkıntılı olacka biraz
BÖLÜM NASILDIIIII💖💕💖💕💖💕💖💕
sizce ficin gidisatı iyi mi yoksa bazı yerlere bu ne aq cringe bu dediginiz oluuo mu (varsa söyleyin düzelteyeyim amk ben kendimi sahsen asiri cringe buluyorum cunku🙂)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
omegaverse| taegyu
Fanfictionaniden kızgınlığa giren omega beomgyu ve kızgınlığa girdiği sırada ruh eşi olduğunu öğrendiği en yakın arkadaşı baskın alfa taehyun başlangıç: 10.10.2023 bitiş: ??? 🎖️#1 yeonbin 🎖️#2 soobin 🎖️#1 kai 🎖️#6 yeonjun 🎖️#1 taegyu 🎖️#10 taehyun 🎖️#7...