Jungkook'un anlatımıyla~
Hastanede günler bitmek bilmiyordu. Artık hastanedeki serum kokusuna alışmıştım. Uyuyor,uyanıyor;yiyecek yiyor,içecek içiyor ve yaralarıma pansuman yapılıyordu.
En önemlisi de esmer güzeli düşleyip duruyordum. Rüyalarımın her dakikası esmer güzel ile güzelleşiyordu. Ona karşı duyduğum o âşk o kadar büyüktü ki onun için her şeyi göze alırdım. Âdeta onun âşkı ile yanıp tutuşuyordum. Bana göre ben onu sevmek için yaratılmıştım ve o da beni sevmek için yaratılmıştı. Ah, esmer güzel beni aşkınla yakıp kavurdun!
Bir yandan esmer güzeli düşünürken bir yandan da bu serumun kokusunun iliklerime kadar işlediği bu hastaneden nasıl ayrılacağımı düşünüyordum. Çünkü esmer güzelimi bulup ona kavuşmak için yapabileceğim her şeyi bir an önce gerçekleştirmeliydim. Aklımda planlar oluşturuyor sonra"Bu annem ve anneannemin izlediği romantik K-Drama değil ya!" diyordum. Kesin onlar izlerken bende yanlarında bulunmaktan bunlar aklıma geliyor...
"Kendisine hediyeler alan ve tüm zamanını ona ayıran bir erkeği kim istemez ki?.."
"Jeon saçmalamayı bırak. Bu anneninin izlediği diziler değil ya!"
"Ne yapacağım ben? Onu bi' bulayım eminim tüm her şey arkasından gelecektir."
"Ya gelmezse?.."
Birden sinirlenerek "Bu da ne böyle? Neyin içine düştüm ben?" diye bağırdım. O sırada içeri hemşire girmiş fakat o an olan kafa karıştırıcı düşüncelerime odaklanmaktan farketmemiştim. Hemşire gülüsemesinesine engel olamadı.
"Bu işe bak sen! Yaşlı Jessica Kore'deki hemşireliğinin 23. yılında ilk kez bu kadar âşk ile yanıp tutuşan bir erkek görüyor. Genç adam,sizi bu kadar kendine âşık etmiş o şanslı kız da kim?"
"Erkek..."
"Ne,sevdiğiniz kişi erkek mi? Ah, aklım almıyor!"
"Evet,ihtiyar.Âşkı sadece bir erkek ile kız arasında sanıyorsunuz? Ne kadar aptalca! "
"Genç adam,âşk dediğimiz de bu değil mi?Ayrıca konuşma tarzınıza bir çeki düzen verseniz iyi edersiniz!"
"Hayır,âşk daha fazlası. Âşk, cinsiyetin bir önemi olmadığı iki kişi arasında kuvvetli bağ oluşturmuş insanın içini ısıtan bir duygudur. Ben onun varlığı sayesinde yaşadığıma inanıyorum. Onsuz kendimi bir hiç olarak görüyorum. O olmazsa varoluşumun bir anlamı yok. Tek istediğim âşkıma karşılık vermesi..."
"Haha,kulağa pek inandırıcı gelmiyor. Peki ya âşkına karşılık vermez ise ne yapacaksın?"
"Kes sesini ihtiyar,bırak şunu da s*kt*r git!"
"Seni ahlaksız p*ç!"
"Hadi hadi, durma defol. Heh böyle postalarlar¹..."
Sanırım o ihtiyarın kurduğu cümleler beni derinden etkilemiş ve esmer güzel için içime kurtlar düşürmüştü. Ne yapacağımı bilemiyorum. Galiba kontrolü kaybettim...
1.) Ergenlerin insanları bulunduğu yerden başka bir yere gitmesine sebep olması durumunda kullandığı isimden fiil hâlini almış sözcük.
Yazarın anlatımıyla~
Jeon,sevdiği elde edememe korkusuyla ne yapacağını bilemeyerek düşüncelere dalmıştı. Daha sonra da uyuşuk bir şekilde uykuya dalmıştı. O sırada içeri onu kontrol etmeye gelen Seokjin uyuduğunu görünce yanı başına oturmuştu. Derin bir iç çekip telefonunu cebinden çıkarıp Jeon'un annesi aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Only Love |TAEKOOK|
FanfictionOkula yeni gelip kendi hâlinde olan bir çocuk olan Kim Taehyung,Zengin ve aynı zamanda bir serseri olan Jeon Jungkook'un dikkatini çekmeye başlar. Bunun üzerine onun için deliye dönmüş Jeon,sevdiği oğlanı elde etmeye çalışır fakat yeni gelen oğlan a...