Bölüm atmam uzun sürdü. Özürr...
Sae-min ile kahve alıp parka geçtik. Salıncaklara oturduk. Ve sohbete başladık...
(...)
Sae-min
Haha bende inandım.Ju-da
Ay cidden çok inandırıcıydı. Saat kaç? Bir baksanaSae-min
Dur........15.12Ju-da
Ben gidiyim artık. Şimdi abim niye geç geldin falan der. Hiç uğraşamam.Sae-min
Tamam o halde, görüşürüzJu-da
Yarın- ah hayır yarın görüşemeyiz. Neyse baybaySae-min ile ayrılıp yürümeye başladım. Birde 20 dk yürüme mesafesi vardı. Of of... Koşmaya başladım. Eğer koşarsam belki 5 dk erken varırdım.
Eve varmayı başarmıştım, sanırım 15 dakikadan az bir sürede. Kapıyı zile bastım. Anahtarım falan yoktu, Minho anahtarımı olamsıma izin vermiyordu. Neymiş kaybedermişim. Kapı açılmadı. Tekrar zile bastım, yine açılmadı. Bu sefer kapıya vurdum. Ama yok açan yoktu. Minho'nun arabası da kapıda değildi. Kesin bana haber vermeden biryere gitti. Telefonumda yoktu. Minho almıyordu, izin vermiyordu. Sonrada böyle ortada kalıyordum. Sırtımı kapıya yaslayark yere oturdum. Minho'nun gelmesini bekledim. 30 dakika, 1 saat, 2 saat, 2,5 saat. Ama gelmiyordu. Acaba sabah söylediklerimi yanlış anladığı için mi böyle yapıyor? İntikam almak için. Ama böyle intikam mı olur yaa?! Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Uykum gelmişti. Minho'yu 3 saattir bekliyordum. Hava da soğuktu. Uyuya kalmışım.(...)
Minho dan
Eve geç geldim. Saat 18.30 gibi herhalde. İşim çıkmıştı. Yeni bir kaybolma vakası. Ju-da nın gideceğimden haberi yoktu. Zaten haber aniden gelmişti. Ju-da nın eve gelmesini 10 dakika bekledim ama gelmedi. Bende belkide bir daha bu eve gelmeyecektir dedim ve çıktım. İşim uzun sürmüştü. Hava soğuktu. Üstümdeki ceketle üşüyordum. Açıkçası Ju-da yı merak etmiştim.
Eve geldiğimde Ju-da, kapının önünde uyuyordu. Üstünde mont, ceket vb. Şeyler de yoktu. Yanına gidip onu kucağıma aldım. Buz gibi olmuştu. Onu böyle bıraktığıma pişman olmuştum. İçeri girdim ve Ju-da yı kendi yatağıma koydum. Üstünüde sıkıca örttüm. Umarım benim yüzümden hasta olmaz diyerek odadan çıktım.(...)
Ju-da dan
Uyandığımda evdeydim. Minho'nun yatağındaydım. Gerçekten burda uyuduğuma inanamıyordum. Boğazım ağrıyordu. Yataktan kalkıp salona geçtim. Minho her zamanki gibi telefonla uğraşıyordu. Beni görünce sevindi. Bende ona somurttum.Minho
Ju-da iyi misin? Sana bir hediyem var.Ju-da
Hayır iyi değilim. Boğazım ağrıyor.Ve hediyeni istemiyorum.Minho
Neden istemiyorsun?Ju-da
Sen beni o soğukta dışarı bıraktın. Anahtarım yoktu içeri giremedim ayrıca bi telefonum yoktu ki sana ulaşıyım.Minho
Hediyeyi al bi bak.Ju-da
İyi ver.*Minho, Ju-da ya hediye paketini uzatır.
*Ju-da paketi alır ve açar, içinden iPhone 42 (!) çıkağğr, bir de anahtar
Ju-da
Teşekkür ederizMinho
Rica ederim.* Minho Ju-da ya sarılır
Ju-da
Sen ne zamandan beri beni önemseye başladın?Minho
Her zamanJu-da
Bende yedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lee Know | "İyi" Bir Abi
FanfictionEğer abin Minho'nun katı kurallarına uymazsan ağzına peçete sokar PQKSMKZKAO1KKSK