1. bölüm/ oyunlar patladı

4.2K 62 9
                                    

Yalı çapkını 47. Bölümün devamından başlıyoruz.
_________________________________________

Sabah olmuştur ve seyran pelinin dayısının evine gitmiştir

Seyran: içimde büyük bir korku var.Ya Ferit beni gerçekten aldattıysa bir tarafım ona inanmayı çok isterken bir tarafım şüpeleniyordu. Ya bunlar bizi ayırmak için bir oyunsa diye düşünmeden edemiyordum . Ferite inanmayı seçtim ve bu işin peşine düştüm. Öncelikle bana feritle öpüştüğünü söyleyen kızın evine gittim.kadın beni görünce biraz panik oldu ardından bana kafede zarfı veren kadın içeri girdi beni görünce şok oldu ama artık iş işten geçmişti anlamıştım bunların bize oyun oynadıklarını.

Seyran: demek siz birlikte iş birliği yapıp feritle beni ayırmaya çalıştınız öylemi .

Bunları bağırarak söylediğim için pelin benim sesimi duyup geldi onu ve karnını görünce şok olmuştum

Pelin: hoşgeldin seyran geldiğin iyi oldu bak bu karnımdaki çocuk feritin biliyormusun.

Bunu duyunca dizlerim titremeye başladı gözlerim doldu.

Seyran: hayır , hayır inanmıyorum Ferit yapmaz Ferit bana ihanet etmez buda sizin iğrenç oyunlarınızdan bir tanesi.

İçten içe ağlıyordum ama dik durmak zorundaydım belki fotoğraflar gibi buda bir oyundan ibaretti.

Seyran: sana asla inanmıyorum pelin ve şimdi bunu herkese ispatlamak için feritle konuşup DNA testi yaptırmasını istiyeceğim .

Pelin DNA testini duyunca eli ayağına dolaştı orada birşeyler olduğunu sezmiştim biran pelin bağırmaya başladı

Pelin: imdatt imdatt anne ,dayı yardım edin yakaladık işte o kızı yakaladık

Ben şok içinde ona bakarken içeriye annesi ve dayısı girdi . Pelin biranda bana iftira atmaya başladı ağlamış numarası yapıyordu birde

Pelin :dayı bu kız bir ay öncesine kadar benim bebeğimi sırf kıskandığı için içeceğime ilaç attı Sakın bu kızı bırakmayın intikamımı almak istiyorum az daha bebeğim ölüyordu .

Pelin bunları dedikten sonra inkar ettim ama saf dayısı inanmıştı adam delirdi resmen masadaki vazoyu yere fırlattı bende korkudan sıçradım tam evden çıkmaya gidiyordum ki adamlarına seslendi .

(P dayısı) Şehmuz: götürün bu kızı bodruma cezasını çeksin utanmaz kadın masum bir bebeğe bu yapılır mı eğer yeğenime bir şey olsaydı seni elimden kimse alamazdı götürün bu kadını gözüm görmesin.

Seyrandan

Beni bodruma kapattılar karanlık ve soğuktu şimdiden titremeye başlamıştım bir kaç saat içinde yalıya gitmezsem neler olurdu düşünmek bile istemiyordum bu kadar olaya dayanamadım ve kendimi uykuya bıraktım .

Feritten

Dedem beni hana götürmüştü etrafa iyice bakındım ve zamanla çok güzel işler çıkarabilirdim bunun üzerinde yoğunlaşıcaktım seyranı özlemiştim o hayatımda olmazsa ne yapardım gerçekten bilmiyorum bazen onu haketmediğimi düşünüyordum.Her şeyden önce şu pelin olayına el atmam gerekiyordu biz pelinle yaklaşık bir yıldır hiç bir şekilde beraber olmamıştık peki bu çocuk nasıl bendendi şüpheleniyordum hemde çok ancak pelini hamile haliyle üzmek istemiyordum daha fazla düşünmek istemediğim için yalıya gittim.

Seyfer/Mutluluk YolcusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin