KUKLALARIN OYUNU

107 29 21
                                    

...

HERKESEEE İYİ OKUMALAR !

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ;)

.
.
.

Gözlerimi zorlukla açtım ve esneyerek yatakta uzanmaya başladım . Hava hala karanlıktı ve sanırım yağmur yağmıştı . Yataktan kalktım ve pencerenin yanına giderek kırmızı perdeleri açtım .

Hava yağmurluydu ve güneş sanki dünyaya hiç doğmamış gibi ortalıklarda yoktu . Pencere buhar tutmuştu . Elimi kaldırarak pencereye yazı yazmaya başladım . Fakat camda küçük bir yazı yazıyordu . Bu yazıyı hatırladım. Bu yazıyı birine söylemiştim ve bu biri artık hayatımda bile değildi.


" Güller solacak , dikenleri kalacak . Fırtanalar çıkacak , enkazlar kalacak . Ve Kuklalar oynayacak üçgen oluşmaya başlayacak . Bu oyunun adı " KUKLALARIN OYUNU " olacak .


Bu cümleler benim cümlelerim değildi . Geleceğin yardım nidalarıydı . Bu kelimeler de benim kelimelerim değildi . Bu kelimeler vahşetin çağrısıydı . Hızla camdaki yazıları sildim ve etrafa bakmaya başladım .

Perdeleri hızlıca kapatıp önüme döndüm ve hızlıca üzerimi değiştirip aşağıya indim . Kahvaltı hazırlanmış , beni bekliyorlardı . Abim baş köşede oturmuş , yanında
bir adam , onun karşısında da uzun bacaklı cadı . Sakin adımlarla abimin karşısındaki sandalyeye ilerledim .


Sandalye diğerlerinden fazlasıyla uzundu ve boyumu da geçiyordu . Dehşetle sandalyeye baktım fakat diğerlerininde bana baktığını görünce yüzümdeki ifadeyi düzelttim ve sandalyenin önüne giderek zıplamaya başladım . Kalçamı sandalyeye oturttum ve bacaklarımı kendime çekerek sandalyeye yerleştim ve derin bir nefes vererek masadakilere bakmaya başladım .

Masadaki herkes dudaklarını birbirine bastırmış bana bakıyorlardı. Gözlerimi kısıp onlara baktığımda başlarını çevirerek önünde tabaklara bakmaya başladılar ama hala alttan alttan sırıtıyorlardı .

Gözlerim yanımdaki kadına kaydı ve tebessümle bizi izlediğini fark ettim . Kadın ona baktığımı fark ettiğinde yavaşça bakışlarını bana çevirdi ve daha içten bir gülümsemeyle bana baktı . Gözlerinde bir anne nin şefkati ve sevgisini hissediyordum . Kadın yavaşça servisleri yapmaya başladığında ilk benim tabağımdan başladı ve bolca kakaolu kurabiye koyarak diğer tabaklara geçti . Diğer tabaklara sade kurabiye koyduğunda kaşlarımı çattım ve tabağa bakmaya başladım .

Abim bana bakmaya başladığında elimle tabağı ittim ve kadına " Ben sade seviyorum . Unuttun mu ? " diye sordum . Kadın " Unutmadım ! " deyip başını salladı ve devam etti . " Ama sen belliki sen son sözünü unutmuşsun . " Kırgınlıkla bana bakmaya başladığında uzun bacaklı lafa atlayıp " İyi de son sözünü az önce söylemedimi ? Yani daha iki dakika olmazken nasıl unutmuş ki ? " dedi bu sefer bana saf saf bakmaya başladı . Abim ve yanındaki adam kahkaha attı ve ben gözlerimi devirdiğimde " Ne dedim şimdi ben ? " diye sordu ve dudaklarını büzdü .

Abim kahkahasının arasından " Ceylin bu kadar saf olmasan mı acaba ?" diye sordu ardından gülmeye başladı ve yanındaki adama " Demir ! Duydunmu lan ? " deyip omzuna yumruk attı . Demir ' de Barış ' ın omzuna yumruk attığında gülmeye devam ettiler ve Ceylin ' e sataşmaya başladılar . Ceylin ' le ikisi tartışıp gülüşürlerken yanımdaki kadın gitmişti ve tabağımı da değiştirmiş sade kurabiyeleri koymuştu .

ZOR BİR YAŞAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin