KANLI GÖLGE

30 13 0
                                    

... İyi okumalar : ) Oy ve yorum yapmayı unutmayınnn ✨✨🌝🌝

.

.

.

Genç kadın bir tıkırtı sesiyle dikkat kesildi ve aceleyle etrafına bakmaya başladı. Kameraları kontrol etmesi gerekiyordu. Hızla kapıyı kapatarak kapının arkasındaki göz tarama yerine gitti ve gözünü okuttu. Seçeneklerden komuta merkezine tıkladı. Önüne iki tane bilgisayar çıkarken kendine ait olana girdi ve şifresini hızla tuşlayarak bilgisayarından kameralara ulaştı.

Bulunduğu odanın dışındaki kameralarda bir adam gördü. Bu adam sakin adınlarla genç kadının bulunduğu yerin önüne geldi. Genç kadın nefesini tutmuştu. Kapıyı incelerken kafasını bir anda gizli kameraların olduğu yere çevirdi ve el sallayarak maskesini indirdi.

Bu yüzü tanımıyordu genç kadın ama unutmuşta olamazdı. Genç kadın tam kapıları kilitleyecekken adam hızla şifreyi girdi ve kapı açıldı...

Genç adam yavaş adımlarla ilerleyip içeri girdi ve genç kadının önünde durdu. Genç kadının üzerine doğru eğilerek tanrıçayla yarışır güzellikte olan kadını izlemeye başladı bir manzara misali...

Genç adam karşısındaki kadını her zerresiyle incelerken kırmızı çantasına giden elini fark etti. Genç adam yavaşça gülümsedi.

Genç kadın karşısındaki adamın gülümsemesiyle dona kaldı iliklerine kadar korkuyu hissetmişti.

Genç adam elini kaldırarak güzel kadının saçlarını okşadı. Genç kadın çok şaşırmıştı. Şimşek ona hiç böyle şeyler yapmazdı çünkü o Rüzgardı ona yakışmazdı...

Genç kadın gözlerini kapattı ilk kez saçları okşanmıyordu ama ilk kez saçları okşandığında gülümsüyordu. Genç kadının gözlerinin önüne bir acılı bir anı düştü.

Annesi küçük bir kızın saçlarını okşuyordu. Bu küçük kız kendisiydi ; Küçük kız üzgündü dudakları bükülmüştü , ağlıyordu. Küçük kızın saçları sadece ağlarken okşanırdı...

Neden ağlıyordu küçük kız ? Annesi kafasını ısırmıştı. Abisi yetişmeseydi belki kollarını da ısıracaktı...

Genç kadının nefesleri sıkılaşmaya başladı göğüs kafesi hızla kalkıp iniyordu. Genç kadın telaşla gözlerini açtı , yüzüne akan kanları hissetti. Gözleri ayna ararken genç adam daha çok bastırdı elini, daha çok kadının kafasına saplandı parmaklarının içindeki jiletler.

Genç kadın sertçe kasılıp titredi. Saç köklerinden şakaklarına doğru bir sızı yayılmaya başladı. Genç kadın dizleride titremeye başlayınca daha fazla dayanamayıp yere düştü. Kafası soğuk mermerle buluşunca saçlarından damlayan kanlar ağzına girmeye başladı.

Genç kadının bilinci tamamen kapandı.

Genç adam hızla kadını kucaklayarak koşar adımlarla dışarı çıktı. Arabanın kapısını açarak kadını yatırdı ve eline dikilen jiletleri karşısındaki tanrıçaya zarar vermemesi için kenarlarından tutarak kopardı.

Acılı bir inleme döküldü dudaklarından. Derisinin bir parçasıda jiletlerle kopmuştu. Arkasında iz bırakmamak için parmaklarını beyaz tişörtüne sildi, jiletleride arabanın içine atarak arabaya bindi.

Önünde bulunduğu malikaneden ayrılarak kendi " evim " dediği yere doğru yola çıktı.

...

Yanımda bir adam ; eli nabzımda , ölü müyüm diye.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZOR BİR YAŞAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin