İyi okumalarrr ...
.
.
....
"Hayır ! " Bu ses bana aitti . " Canavar ! " Soluk soluğa yataktan kalktım Etrafıma dikkatle bakınca üzerime atılan pikeyi sıkıca tuttuğumu fark ettim . " Duru ! " " Ne oldu ? " Onun burada ne işi vardı . Etrafa daha detaylı baktım . Onun eviydi. Onun evinde ne işim vardı ?
" Bir şey yok . Canavar beni yiyecekti sadece . " diye cevap verdim . " Canavarların varlığına ne zamandan beri inanmaya başladın Duru ? " sorusuyla kafam karışsada yanıtsız bırakmak istemediğimden " Sen hayatıma girdiğinden beri ! " cevabımla kaşlarını çattı ve üzerime doğru yürümeye başladı.
Geriye gitmemek için dişlerimi sıktım ve ayağımla yere daha fazla bastırdım. Ondan korkuyordum , onda korkmaktan nefret ediyordum. Onu seviyordum , onu sevmektende nefret ediyordum.
Ondan korktuğumu bildiği halde üzerime yürümeye devam etti. Önümde durduğunda başımı eğdim ve ona bakmamaya çalıştım. Eliyle çenemi tuttu ve sıkarak eğdiğim başımı yüzüne çevirdi.Gözlerimi ondan kaçırırken " Gözlerime bak ! " diye bağırdı . Korkuyla irkilerek gözlerine zorlukla baktım fakat bana öyle kötü bakıyorduki yutkunmak zorunda kaldım . Gözlerinde bütün âfetleri barındırıyormuş gibi geliyordu ; kasırga , sel , fırtına, çığ . En korkutanı ise yangın . Cayır cayır yanan ateşi barındırıyordu gözlerinde .
" Lütfen ! Lütfen bana öyle bakma . " diye yalvardım . Nefesini verdi ve gözlerime bakmaya devam etti . En sonunda " Seni korkutuyor muyum ? " diye sordu . Korkuttuğunu biliyordu . " Benden korkuyor musun kuklam ? " başımı hızlıca iki yana salladım .
" O zaman neden , neden benden kaçıyorsun Duru ? "dedi isminin üzerine baskı yaparak. Rüzgar dedim : önce içimde tekrar ederek sonra dışa vurarak " Rüzgar "
" Efendim Duru "
O rüzgardı ben esinti . Peki biz rüzgarın esintisi olabilirmiydik ? Zamanla öğrenecek değildik , çünkü bizim zamanı bekleyecek zamanımız bile yoktu . Biz anlık yaşardık her şeyi .
Sarsıldığımı hissetiğimde zihnimdeki düşünceler toz olup uçtu ve ben gerçekliğe geri dönmüş oldum . Konuyu değiştirmek için " Elimi yüzümü yıkasam iyi olacak. " diye mırıldanıp banyoya ilerledim.
Banyosu aynı benim odam gibi kıpkırmızıydı ama o kırmızı rengi hiç sevmezdi , benimise en sevdiğim renkti. Bu yüzden evinin her yerini kırmızı eşyalar ile dekore etmişti.
Yüzüme soğuk su çarptım ve derin bir nefes aldım . Tekrar ederek yüzümü yıkadıktan sonra yüzümü hiç kullanılmamış siyah havluyla kuruladım. Banyodan çıkacakken gözlerim siyah bir örtüyle üstü kapatılmış aynaya kaydı. O ayna kendimi bildim bileli oradaydı fakat ona ağzımı açıp tek kelime bir şey sormamıştım. Sorsaydım zaten cevap vermezdi.
Banyodan çıktım, dikkatimi direkt açık televizyondan gelen haberler çekti. Televizyona biraz daha yaklaştım. Alt başlıkta ;
Ünlü iş insanı Barış Doğar yerin altında yapılan silahlı saldırıda öldürüldü.
Yazıyordu kadın spiker ise 'Olay yeri inceleme ekipleri şu an silahlı saldırının olduğu yerderler. Barış Doğar ' ın katili ise henüz bilinmiyor... '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR BİR YAŞAM
Teen Fiction- Bu hikayeyi kimse yaşamak istemez. +Neden ? ... 𝐶̧𝑢̈𝑛𝑘𝑢̈ 𝑖𝑛𝑠𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟 𝑚𝑢𝑡𝑙𝑢 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑦ı 𝑠𝑒𝑣𝑖𝑦𝑜𝑟 ...