1- Ege'nin Ortadan Kayboluşu

93 32 56
                                    


// Öncelikle hikayeme tıkladığınız için teşekkürler ben küçüklüğümden beri hikaye, şiir yazmayı seven biriyim böyle bir platformu kesfedincede kendimi kanıtlamak için şuan bunları yazıyorum inşallah beğenirsiniz.

    1983 Kasım'da Türkiyenin Havs kasabasında yaşayan Ateş, Arkadaşları Akcan, Akın, Ege, Kıraç ile bir grup kurdular kendilerine Ayrılmaz Beşli diye tanıtıyorlardı. Salı günü hep beraber Ateş'in evinde kalıyorlardı beraber en sevdikleri strateji oyunu olan Canavarlar ve Ejderhalar oynuyorlardi neredeyse 10 saatten beridir oynadıkları oyuna Ateşin annesi ve babasının kapatin demeleri ile kapatmak zorunda kaldilar Ateş annesi ve babasina tepki gösterdi "Kaç haftadır bu oyunu hazırlıyoruz ve 10 saat süreceğini nerden bilebilirdim" Babası bunun  üzerine şasırarak " 10 saatten beridir bu oyunu mu oynuyorsunuz hemen kapatın saat gecenin 3'ü uyuma vakti artik " Ateş bunun üzerine sinirlendi ve oyunu arkadaşlarından özür dileyerek kapattı bunun üzerine Akcan, Akın, Ege, Kıraç evden ayrılmak zorunda kaldilar.   Evlerine bisiklette yarış yaparak dönmek istediler.

Akin ve Ege yarış yaparken Ege büyük ve sisli bir ormandan geçmek ister bu ormanda hızla bisikletini süren Ege bir taşa çarpar  ve bisikletinden savrulur düştüğü yerden kalkıp bisikletine giden Ege bisikletinin kırıldığını farkeder ve eve yürüyerek gitmek için yola koyulur Orman uzun ağaçlardan oluşuyor ve neredeyse 30 metre önünü bile zor görüyordu Ege evine doğru giderken Oldukça uzun boylu, siyah görünümlü , ağzı 3 tane insan sığarcasına büyük olan bir hem canavara benzeyen hemde insana benzeyen birini gördü. Koşarak evine girdi kapısını kilitledi hemen koşarak ev telefonundan annesini aradi ama annesi ona cevap bile vermiyordu canavar kapıdaydı onun gölgesini gorebiliyordu kapıyı kilitlediginden emin olmak için kapıya doğru yaklaşıyordu derken kapıyı bi anda kırdı Ege hemen arka bahcelerindeki kulübeye girdi. Kulübede ki ışıklar açılıp kapanıyordu bi anda sağdan ve soldan el gibi birseyler geldi Ege sıkışmıştı derken korkudan bayıldı. Eve gelen annesi evde Ege Ege diye seslendi ama herhangi bir cevap alamadı bunun üzerine endişelenen annesi hemen Ateş'in Annesini aradı.

- Alo Alo!

- Efendim, Buyrun Kimsiniz?

- Ben Azra Ege'nin Annesi Ege sizdemi size gideceğini söylemişti.

- Evet bizdeydiler ama sonra hep beraber çıktılar saat 3 gibi. Evine gelmiş olmalı Orda yok mu?

- Tamamdır teşekkürler

Diyip telefonu kapatan Azra arka bahçedeki kulübeye gidip bakmadığı aklına gelir ve bir umutla arka bahçedeki kulübesine gitti ve direkt kapısını çarparak açtı ama oralarda Ege yoktu eve gelip gelmediğine bakmak için evin önünde bisikleti var mı diye koşarak oraya gitti ama bisikletide orda değildi hemen Ege'nin abisi ardeni aradı ve onun eve gelip her ihtimale karşı orda Ege'yi beklemesini söyledi Arden eve gelince Azra'da evden çıktı ve polis istasyonuna doğru  gitti oradaki Uğur komiseri tanıyordu.

Polis istasyonu kapısını açtı ve hemen Uğur konserin yanına gittiler.
Uğur komsere " Oğlum Ege ortalıklarda yok en son bisikletle Ateşlerin evine gideceklerini söylemişti 4 arkadaş gittiler ve yine bisikletle eve gelmesi gerekiyordu Ateşin Annesinin dediğine göre saat 3 gibi çıkmışlardı ama eve gelmedi eve baktım yoktu" Polis çok takmadı "Eve baktığına eminmisin eve bak" Azra sinirden deliye dönmüştü "SANA EVE BAKTIM DEDİM YA YOKTU KÖRMÜYÜM BEN!"
Bunun üzerine Uğur komiser yardımcısına "yarın Liseye gideceğiz ve diğer 4 kişiyle konuşacağız ve akşam üstü ormana gidip arayacağız toplaya bildiğin kadar gönüllü topla" dedi bunun üzerine Azra sinirli ve bir o kadar da üzgün bir şekilde evine arabasına binip gitti hala umudunu kaybetmemişti saatine baktı saat 5'ti belki Arden'in yanına gelmişti hemen Arden'i aradı.

- Arden orda dimi orda geldi dimi lütfen gelmiş olsun

- ...

- Arden cevap verirmisin sana diyorum.

- (Ağlayarak) Hayır gelme-

Azra ağlayarak yüzüne kapatmıştı oğlunun. Ne yapacağını bilmiyordu yarına kadar bekliyemezdi nasıl uyuyacaktı bu durumda napması gerekiyordu bir eşi bile yoktu bu durumda onu sarılıp yaslanabiliceği Eşinden ayrılmıştı eve gelip hemen onu aradı.

- Alo! Emre bakman lazım

Emrenin yeni eşi açmıştı telefonu.

- KES! Eşimden uzak dur.

Diyerek kapatmıştı Azra sinirden evindeki vazoyu eline aldı ve duvara attı. Oluşan sesten sonra Arden ağlayarak odasından çıktı annesine bir şey olduğunu sanmıştı. Annesinin çığlıkları bütün ormanda yankılanıyordu. Arden ağlayarak annesinin yanına gitti ve ona sarıldı. Sarılırken uyuya kalmışlardı.

Sabah olduğunda 4 arkadaş okula gelmişlerdi neredeyse Ege'nin annesi kadar üzgünlerdi ders zili çaldığında sınıfa gelmişlerdi dersleri Matematikti Mahmut hocanın dersiydi Ege'nin en sevdiği dersiydi ve ögretmeni en sevdigi öğretmendi Mahmut hoca derse geldiğinde Ege'yi göremeyince yanında oturan Akın'a nerede olduğunu sordu Akının bi anda gözleri doldu "Benim yüzümden ona gitme demedim kayboldu benim yüzümden" Mahmut hoca şaşırmıştı ne olduğunu anlayamadan cam kenarında oturan Uygar cami izlerken polis arabasının geldiğini görür ve hemen hocasına söyler "Hocam Hocam Polis Geldi" Uğur komiser Akcan, Akın, Ateş, Kıraç'ın Lisesi olan Havs Anadolu Lisesine gelmişti Müdürün Odasına çıkıp olayları ona özetledi ve bu 4 öğrenciyi yanına çağırmasını istedi. Müdür nöbetçi öğrenciye bu 4 öğrenciyi çağırıp yanına getirmesini istedi. 4'üde gelmişti Uğur komser konuşmaya başladı "Anlatın bakalım o gece noldu ve arkadaşınız nereye gitti" Hepsi bi ağızdan heyecanla konuşmaya başladı Uğur komiserin başı sişmişti ve hiç bir şey anlamıyordu hepsi bir ağızdan konuşuyorlardı "SUSUN! tek tek konuşun" hepsi bi anda durdu en son Ege Akınla beraber olduğundan Akın konuştu " Biz en son Altüst ormanının oraya doğru gitmiştik o Orman kapalıydı çitlerle ama Ege oraya gitmek istedi ben onla beraber gitmedim sonra bidaha ona ulaşamadım" Uğur anlayamamıştı Havs'da Altüst Ormanı diye bir yer yoktu "Havs'da o ada sahip bir Orman yok" dediğinde Akın sırıtarak "Evet biz oraya Altüst ormanı diyoruz o ormanın bir adı yok çünkü" Uğur Akına kendini oraya götürmesini istedi sonra evlerine dağılmalarını istedi hepsi bi anda konuşmaya başladı ekip kurallarına göre biri eğer yardıma muhtaçsa hepsi ona yardım etmeliydi Ateş bi anda konuşmaya başladı sessizliğini bozmuştu Ekip kurallarını polise anlattı ve asla evlerine gitmiceklerini Ege'yi arayacaklarını söyledi bunu üzerine Uğur bağırarak "SIZE EVLERINIZE DONECEKSINIZ DEDIM!" Bunun üzerine hepsi bu durumu kabullenmiş gibi yaptı ama pes etmiceklerdi Uğur komiser yardımcısını aradı ve yeterli gönüllü toplayıp toplayamadığını sordu olumlu cevap alınca hepsinin polis istasyonuna gelmesi söyledi Uğur akınıda alıp İstasyona gitti ve gönüllüleride alıp akın'ı takip ettiler.

Ormanın önüne geldiklerinde bir çitin kırıldığını gördüler büyük ihtimalle bunu Ege bisikletle geçmek için yapmıştı o çitten girdiler ve ellerinde fenerler ile etrafa dağıldılar "Egee Egeee " diye bağırıyorlardı bu sırada Uğur Azra'yı aradı ve Ardenide alıp orman önüne gelmelerini söyledi aramaya başladıklarını da söylemeyi unutmadı bunun üzerine hemen Azra ve Arden toplanıp Orman önüne geldiler Akında hala oradaydı Uğur ona evine geri dönmesi gerektiğini söyledi ve Azra ve Ardene 2 Fener verdi ve 3'ü toplanıp ormanda Ege'yi aramaya başladılar. Boyları neredeyse 30 metreyi geçen ağaçların içinden ilerliyorlardı sisten dolayı onlarini kısıtlı bir şekilde görüyorlar dı. Uğur bi anda başka bir tarafa doğru ilerliyorlar dı ki bi anda Uğur bağırmaya başladı Gördüm o şeyi gördüm Arden ve Azra Uğurun tarafına doğru koşmaya başlamışlardı. Gördüm diye acaba neyi görmüştü?

 

DuvarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin