15. opis postaci

180 9 14
                                    

(ff=fun fact)

Troszkę o postaciach bo why not:

Shira- brązowe włosy zielone oczy, 13 lat. Czasem odwala, jak komuś bliskiemu się coś stanie to przez pierwsze 30 minut taka "depreszyn gurl". ff: kocha przytulać

Kiara- jasno brązowe włosy, niebieskie oczy, 13 lat. KOCHA odwalać, czasami smuta, czasami ma głupawkę, czasami odwala a czasami na wszystkich drze ryja.(ff: nocą krejzol na całego)

Milka- blondynka, szare oczy, 12 lat. Kocha pomagać, raczej miła i skromna ale drzeć się potrafi.(ff: kocha żreć czekoladę Milkę)

Luna- ciemno niebieskie włosy (przefarbowane), szare oczy, 14 lat. Miła, ale zależy dla kogo, lubi zakupy, kocha imprezy. (ff: ulu kolor- niebieski i czarny)

Jessica- ruda, brązowe oczy, 12 lat. Kiedyś jak przeskakiwała drzewo to obdarła rękę i ma bliznę na łokciu.(ff: jesieniara)

Hunter- blondyn, jedno oko niebieskie drugie zielone, 15 lat. Blizny ma prawie na całym ciele (chyba każdy to wie). (ff: Shira to pierwsza osoba która go przytuliła)

NAUCZYCIELE ITP.

Cassidy- krótkie bląd włosy, niebieskie oczy, 28 lat. (Ona/ono)

Haley-  krótkie czarne włosy z białymi pasemkami z przodu, zielone oczy, 25 lat.(ona/jej)

Exel- niebiesko-szare włosy (farbowane), jedno niebieskie drugie piwne oko, 23 lata. (On/jego)

Charlie- blondyn, piwne oczy, 24 lata. (On/ono)

Szkoła Therian🌿(opis żeby nie było że kopia)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz