Była 23, czyli już powinniśmy iść spać, ale oczywiście Kiara przeglądała tik toka. W pewnym momencie jej wyraz twarzy wyglądał jakby miała laga. Patrząc się na ekran z łezką w oku powiadziała "wiesz Shira, w tym momencie nie wiem czy się śmiać czy płakać".
-co?
-no..to. patrz
-co to kurw..
-nie wiem
-jahahahahsjsndndndhshsjajannshshrhrhdhrhrjfjhffhhffhjfjrjrjfjfjfmfkdkkelslskejejejekekelwkwkekekekekekwkwkekekekZaczęłam się śmiać na całą szkołę. Jakaś laska napisała coś w stylu "hejka, jestem nowym furry na tik toku, mam nadzieję że miło mnie przyjmiecie, a zdjęcie z tyłu to ja i zrobiłam je w Chorwacji." Jakby no rozumiem że mogła wpaść na te tik toku typu "therian i furry to to samo", ale przywalę się do zdjęcia. Gdyby wykorzystała zdjęcie jakiegoś mało popularnego therian pewnie nikt by się nie skapnął, ale typiara wstawiła zdjęcie Opal, czyli chyba najpopularniejszego therian na tik toku (wydarzenia wzorowałam na moich własnych przeżyciach, tylko ja się nie śmiałam na cały dom ofc). Kiara znalazła też kilka innych typu "how to be a therian" (jak zostać therianem) i znowu się śmiałam. W pewnym momencie ktoś do nas zapukał. To byli Hunter i Matt.
-co wy tu odpierdzielacie
-no właśnie ja tu spać próbujęHunter stał w drzwiach a Matt się o niego oparł i dosłownie mu zasypiał na ramieniu.
-no.. tylko Kiara mi coś pokazała
-to weźcie idźcie spać
-no okej
-dobranoc
-dobranoc
Hunter szturchnął Matta i poszli do pokoju spać, z resztą my też.
CZYTASZ
Szkoła Therian🌿(opis żeby nie było że kopia)
Pertualanganhistoria o tej samej ✨GuRl✨ tylko inaczej napisana żeby n było że kopia