ʚFluff
.Poe yine mimarlık için açtığı ofiste son dakika işini yetiştirmeye çalışırken bulmuştu kendini.Tamam saat akşam sekiz olabilirdi ama beklediği bir durum muydu?Hayır!
İşin son dakikaya bırakılmasından ölesiye nefret ederdi.
Şuan gibi.
Aklı kara kara yaptığı projeyi düşünürken telefonunun titremesiyle sanki bu anı kırk yıldır bekliyormuş gibi hızlıca telefonuna uzandı.
.
Ranpo:
İşin daha sürecek mi?
Yatacağım
Siz:
Sürecek gibi duruyor
Anahtarım var uyu istersen de
Bu saate uyumazdın bir şey mi var?
Ranpo:
Hayır
Sadece uykum var
İyi çalışmalar seni seviyorum.
Siz:
Ben de seni sevgilim tatlı rüyalar
(Mesajınıza "💚" ifadesini bıraktı.).
Kesinlikle bir sorun vardı.
Evet, artık mimar projeyi yapmaya uğraşırken sevgilisine ne olduğuyla alakalı binbir türlü senaryo kuracak ve asla odaklanamacaktı!Harika bir gün.
Kendine hızlıca bir kahve yapıp projeye elinden geldiğince odaklanmayı denedi ki hızlıca bitirip eve gidebilsin.
Ama tabii ki bunu başaramıyordu.Aklı sürekli sevgilisine kayıyor, kaygıdan mı stresten mi bilemediği şekilde kalemi eline aldığı anda eli titremeye başlıyordu.
Sonuç olarak Poe projeyi dört saate bitirebildi ve bunun iki saati sadece düşünmekti.
Eve geldiğinde-sonunda- sessizce anahtarıyla kapıyı açmış,sessiz adımlarla içeri girip paltosunu aşmıştı.Önceliği çöp kutusuna bakmaktı çünkü sabah boşaltmıştı.
Ek bilgi, eğer çöp kutusunda abur cubur çöpleri bulamazsanız Ranpo'nun morali çok fena bozuk demektir.
Ve tahmin ettiği gibi aynı şekilde boştu.Buzdolabına bile baktı Poe,yemekler duruyordu ki bu yemekte yemediğini gösteriyordu.Derince nefes alıp veren mimar ne yapacağı hakkında düşünüyordu.
Şuan sevgilisi uyuduğuna göre sabah konuşmanın daha mantıklı olacağı sonucunu çıkararak merdivenlerden yukarı doğru adımlamaya başlamıştı bile yazar.Yukarı kata vardığında sesten sahibinin geldiğini fark eden rakun hızlı adımlarla yanına gelmişti.
Biraz rakunuyla oynayıp yemeğini veren mimar giyinme odasına gidip üstündekilerden kurtulmuş, eşofman giymişti.Giyiniş tarzını seviyordu ama bazen çok bunalttığını söylemek yalan da olmazdı.
Odaya girerken kapıyı ses çıkarmayacak şekilde açıp aynı şekilde kapatan Poe sevgilisinin uyuduğunu gördüğünde gülümsemiş,yavaş adımlarla yanına gidip yatıp sarılmıştı.