Mi-e al dracu de dor de el. Nu pot sa cred ca inca ma gandesc la el din cand in cand, chiar daca el a fost o scarba.
Stau cu inelul lui in mana si il intorc pe fiecare parte gandindu-ma la el. Cum a putut venii in viata mea asa dintr-o data, dupa cat a trecut si sa imi dea un inel si o cerelele in casatorie.
Mi-e dor de senzatiile acele traite cu el. Mdea.. Asta e. Mi-e dor doar de acea noutate, nu si de persoana.
Parca il vad peste tot. In fiecare baiat nou pe care il cunosc. El nu mai apare asa des in gandurile mele, dar azi e ceva... Nu pot trece asa repede peste... Inca mai sunt acele amintiri ce le pastrez vii.
JAY.. MI-E AL DRACU DE DOR DE TINE!
Te caut in locurile pe unde ai puteai fi. Incerc sa te zaresc, dar nu dau de tine. Merg des in locurile in care ai putea fi. Inima imi tresara cand vad un baiat ce-ti seamana. Am mai cunoscut cativa baieti, dar ei nu semanau cu tine, nu aveau importanta in fata mea oricat incercau. Mi-e dor de ce ai tu. Acel ceva special ce aprindeau momentele magice dintre noi. Mi-e dor de conversatiile noastre. Mi-e dor de zilele in care ne vedem si inima sarea ca nebuna cand te vedea. Mi-e dor de zambetul meu prost cu care citeam ce-mi scriai. Mi-e dor de rasul meu ce-l aveam cand vorbeam. Rasul ala...nu mai exista in mine de cand nu mai esti tu.
TE ROG, LASA-MA SA IMI VAD DE VIATA MEA... Vreau sa am o relatie frumoasa cu Alex, dar nu pot de tine. Dispari din gandurile mele. Sterge-mi amintirile cu tine. Ascunde tot ce ne leaga.Si stau acum la metrou... Iar el intra pe peron asa cum intri tu iar in gandul meu... Si mana in tasteaza singura in telefon, numarul tau. Iti verific de curiozitate wapp si vad ca esti conectat. Inima imi bate cu putere.. Astept sa se incarce poza ta de profil.. Esti langa o tipa blonda, pe care am mai vazut-o in poze alturi de tine.
Acel zambet al tau. Esti asa de fericit langa ea... Gelozia intra in mine ca un leu infometat ce se infructa dintr-un bol de carne. Iar mai apoi, gelozia iese prin lacrimi.
Ma gandesc la tine iar si iar. Chiar mi-e foarte dor de tine. As vrea asa mult sa te vad.. Sa ma atingi din nou.. Sa ma iubesti asa cum ai pretins ca o faci... Vreau sa iti simt iar pulsul cald langa urechea mea... Tanjesc sa te revad. Te caut peste tot.. Pe unde ai puteai fi si pe unde nu ai avea ce cauta... Chiar si acum prin metrou ma uit cu prinvirea dupa tine si te caut.. Dar niciodata nu te-am gasit. Mi-as dori macar o data sa te zaresc din greseala si chiar sa fii tu acela, nu al tip ce ti-ar putea semana.. Vreau sa vin la tin si sa iti acopar ochii cu mainile si sa iti soptesc pervers la ureche: "ghici cine e" si tu sa imi iei mainile si sa ma intorci spre tine intr-o piruieta, apoi sa imi spui "stiam ca esti tu, printesa" si sa ma saruti...
Ma amagesc atat sa neg dragostea ce ti-o port si apoi sa o descriu aici... Mi-e atat de greu.. Mi-e tare greu sa nu mai am sentimente pentru tine... De ce imi complici viata?
Alex... Il iubesc asa mult, dar... Ah, nu stiu ce sa mai cred... Imi sterg lacrimile si ies din metrou. Stiu ca atunci cand voi ajunge acasa vor aparea altele...
Ma mancau palmele.. Inima imi batea. Tu inca erai conectat...
"Hei.. Esti cumva la metrou la Unirii?" trimis..
L-ai vazut. Tastai... Respiratia mi s-a oprint cand am vazut ca ai raspuns...
"Nu. Sunt acasa.."
"Ah, ok."
"As fi vrut eu sa te mai vad in realitate"
Am citit de doua ori. Ce?! Si aia din poza ce face?!
"Aha"
"Tu ce mai faci?"
"Sunt la metrou. Ma duc acasa..."
"Hai pana la mine"
De ce?! Ea nu iti da ce ti-am dat eu?
"Nu, lasa"
"Hai mai"
"N-am ce cauta acolo"
"Vreau sa te vad. Mi-e dor de tine"
"Of.. Bine"
Si am urcat in metrou... Am mers pana la capat, apoi am iesit la aer si am luat o masina sa ajung pana la Jay...
Fara prea multe cuvinte, am mers la el acasa si am retrait acele clipe magice... Apoi am incercat sa aflu mai multe despre acea tipa dar a refuzat sa imi zica, asa ca am deschis eu acest subiect seara pe wapp.
"Deci.. Ce mai face gagica?"
"Nimic, ii e putin somn"
"Aha. Deci e gagicata"
"Da, ptr ca ea e aici si tu acolo"
"Ok. Si ce rost are sa mai vorbim noi?"
"Sunt prea obosit sa raspund"
"Si cand imi raspunzi?"
"Nu stiu, maine"
"Hai culca-te ca iti tine cont gagica la cat te culci si la cat te trezesti"
"Nu, doar ca mi-e somn"
"Daca ar stii ca am fost la tine azi si restu..."
"Dar daca ar stii Alex?"
"Lasa-l pe Alex. Nu e vb de el aici"
"Hai ca vb maine. Somn usor"
"Mai are rost sa te caut maine?"
Nu am putut sa nu ma abtin. Gelozia imi facea nervi. Am inceput sa bocesc...
"Faci ce vrei. Noapte buna"
"Ptr tine e"
Apoi s-a desconectat. Eu mi-am luat perna in brate si am inceput sa plang isteric.
Am iesit pe balcon, m-am lipit de perete si m-am lasat pe jos. Priveam cerul si incercam sa mai respir, dar lacrimile imi opreau respiratia.
Am lovit cu pumnul pe podea. Nu pot sa cred ca iar am cazut in plasa lui... Nu pot sa cred. Am reaprins acele sentimente si iar nu pot scapa de el... Iar intru in depresie din cauza lui.
Nu.. Nu mai suport... Am incheiat. GATA! Sterg conversatia, sterg numarul, si nu ma mai complic. Ce a fost a fost! Mi-am facut damblaua. L-am vazut. Gata. El nu mai exista pentru mine!
CITEȘTI
Te vreau, dar nu se poate...
RandomStii sentimentul ala prost in care trebui sa alegi intre doua lucruri? E greu sa te decizi, dar si mai greu e sa te decizi intre doua PERSOANE.... Pesoane care ti se par unice si crezi ca ar face ori pntru tine. Si n-ai idee daca ti-ai lasa iubitul...