Incet-incet vine noul an. Ce mi-as dori de la el? Sa nu mai am vreo legatura cu Jay, ca Alex sa se maturizeze, sa nu mai pun si eu botul la toti fraierii si sa fiu fericita langa Alex.
Vreau ca anul nou sa fie minunat, optimist si plin de sperante. Sperante ca nu voi mai vorbi cu Jay. Nu mai am nevoie de el, nu vreau sa mai am legatura cu el, dar.. Habar n-am ce mi-a facut, dar tot ma mai gandesc la el din cand in cand si intru pe Wapp si verific daca e conectat. Daca vad ca a fost acum nu stiu, at timp, inchid si imi spun in gand ca nu trebui sa vprbesc cu el, dar uneori il vad conectat si vreau sa scriu, vreau sa vorbesc cu el. El ma intelege, el stie de partea aia a mea pe care nu o arat aproape nimanui.
Of, sunt o proasta sa cred ca va merge in continuare ceea ce fac... o data si o data voi claca si ma voi certa cu Alex. Minciuna are picioare scurte. Dar asta inseamna ca e micuta precum picioarele ei si se poate ascunde. Vreau sa ascund toate amintirile si sentimentele legate de Jay intr-o parte a mintii mele unde nu le voi mai putea gasi.
Imi doresc sa inchei aceasta poveste cu Jay, dar... sunt confuza. Citisem pe Facebook o postare in genul: " cand alergi dupa doi baieti, alege-l pe al doilea, pentru ca nu ar fi aparut in viata ta daca ar fi fost bine cu primul si nu ar trebui sa te gandesti pe cine sa alegi daca nu ar fi aparut al doilea". Nu, cred ca are dreptate...
Acesta e ultimul capitol, va doresc un an nou mai bun si sper sa inchei povestea cu Jay. Ah, si sa nu imi luati exemplul. Nu va mintiti iubitii care tin la voi mai mult decat la ei, pentru a iesi cu altul pe care il vezi din an in Paste si care va da lumea peste cap. nu se merita sa suferiti dupa altul, cand cel de langa voi si-ar da viata ca voi sa aveti un mic zambet pe buze.
CITEȘTI
Te vreau, dar nu se poate...
DiversosStii sentimentul ala prost in care trebui sa alegi intre doua lucruri? E greu sa te decizi, dar si mai greu e sa te decizi intre doua PERSOANE.... Pesoane care ti se par unice si crezi ca ar face ori pntru tine. Si n-ai idee daca ti-ai lasa iubitul...