Ce-i cu mine? Ce am patit iar? Sunt trista. De ceva vreme sunt trista. E numai vina lui, baga-mi-as picioarele (in apa rece pana la glezne)...
A trebui iar sa ma vad cu el... Am iesit in Herastrau. Am dat ultimii mei bani pe o cartela la metrou... Deci daca vreau sa il vad trebui sa platesc taxa...
Am mers intr-un foisor mic si retras.. El se comporta ca deobicei... Vrea sa puna mana pe tot ce am eu. Dar eu sunt schimbata. Nu il las sa puna mana pe nimic. Sunt distanta. E ceva.. Cred ca pe scurt se numeste GELOZIE. E cu fata aia, sa o atinga pe ea.
Mi-a adus doua tigari, asa cum i-am cerut, dar bricheta era la el. Am mers pe iarba. M-am asezat pe iarba si am luat o tigara. I-am cerut bricheta si dupa cateva rugaminti abia-abia mi-a dat-o. A scos-o din buzunar si a "scapat-o" pe jos... I-am spus ca e porc si mi-am aprins tigara.
Jay s-a pus pe vine si m-a privit. "Nu imi place sa te vad fumand, printesa". Dar vara trecuta? Atunci era altceva, stiu...
Asta cam ar fi tot... Nu inteleg. Mai tin sau nu la el? A insistat atat de mult sa ma atinga incat m-a enervat. A incercat sa ma sarute de foarte multe ori, dar nu l-am lasat de fiecare data. Am fost distanta cu el. Nu stiu ce mai simt ptr el...
In drum spre casa m-am intalnit cu Miky. O mai tineti minte? A fost cu Gabi, prietenul lui Jay. Am fumat tigara ramasa si am plecat.
Lui Alex i-am spus ca ma vad cu fetele. Jay a mintit p-aia ca e cu matusisa. Nu eram deloc in apele mele. Nici acum nu sunt. Stau si fumez intr-una singura. Alex a zis ca se lasa de fumat...
Nu pricep... Nu sunt in apele mele pentru ca nu il mai iubesc pe Jay? Sau pentru ca e cu aia? Sau pentru ca am deschis ochii si mi-am dat seama ca urmareste doar sa se culce cu mine?
Nu am mai vorbit cu el. Dar sunt trista. Nu inteleg de ce. A murit o parte din mine o data cu izgonirea lui din inima mea... Ce mai e de facut? O coliva, ceva? Trag cu putere din tigara. Ce mai are si sufletul meu? Parca imi plange...
Il las sa planga pana imi revin eu din starea asta. Si nu cred ca va fi prea curand, abia am luat pachetu' si mai am 5 tigari...
Ma doare. Ma doare al dracu de tare, dar nu pot stapani gandul, sau sufletul. Nu stiu ce e de facut, dar voi face! M-am saturat de el si de perversitatile lui. Am deschis ochii mari si am lasat si inima sa vada prin ei, iar acum s-a suparat. El doar si-a batut joc si asta nu-mi place. Nu stiu daca sa il fac sa plateasca sau sa il las in voia sortii. Poate viata ii va intoarce una, intr-o buna zi. Bine ii face prietena lui. Nu i-a oferit nimic intr-un an si 9 luni.
Gata, mi-am dat seama cu adevarat ce vrea de la mine, mi-am dat seama ca si-a batut joc, mi-am dat seama de tot. Am terminat-o cu el.
CITEȘTI
Te vreau, dar nu se poate...
РазноеStii sentimentul ala prost in care trebui sa alegi intre doua lucruri? E greu sa te decizi, dar si mai greu e sa te decizi intre doua PERSOANE.... Pesoane care ti se par unice si crezi ca ar face ori pntru tine. Si n-ai idee daca ti-ai lasa iubitul...