Si dragostea a durat..

174 3 0
                                    

  Peste o saptaman, am avut marele noroc sa raman singura in oras. Povestea s-a repetat. Am pornit spre Jay, el ma astepta in statie. Dar de data asta m-a surprins cu un trandafir in mana. Oraselul lui era plin de trandafiri plantati in gradinile blocului, deci nu era asa greu sa faci rost de unul.

  -Pentru mine? L-am intrebat eu.

  -Nu vad alta fata care poate primi un trandafir asa frumos ca tine, a zis el.

  Am pornit spre casa lui. Noi niciodata nu ne tineam de mana. Eram doi amanti discreti. Si da, aveam si un secret discret.

  Putin mai tarziu, la el acasa, ma intindeam pe canapea si ma uitam la desene animate. Incepuse iar pupaceala. Nu stiu cum, dar baiatul asta ma uda extrem de tare. Aveam un fel de a fi si de a se comporta cu mine... eram moarta dupa el. Totul a inceput frumos... m-a dezbracat usor de pantaloni si am ramas doar in tricoul meu negru pe care scria "Bentley Cristal and Hip hop".

  Ne-am rostogolit pe toate partile canapei pana am ajuns ca eu sa stau intinsa pe spate, iar el deasupra mea, complet gol. Ii vedeam flacara din ochi. Ma dorea, dar intr-un fel special, nu ca toate curvele sa le smotoceasca banal apoi sa le lase sa zaca pe marginea patului. El vroia romantism si sex salbatic inacelasi timp. Asa imi placea si mie si asta vroiam din partea lui.

  Ma saruta in continuiu, in timp ce cu o mana ma mangaia pe piept, iar cu cealalta imi mangaia buzele (alea de jos). O mana de a mea ii mangaia pe ceafa, iar cealalta il trezea din somn.

  Dupa putin timp a intins mana pe obrazul meu spre ureche, apoi a intins-o undeva sub perna. A scos un prezervativ.

  In acel moment nu-mi mai pasa ceea ce facea prietenul meu, care ma suna ca disperatul sa vada ce fac in parc cu fetele...

  Nimic nu mai era important in acel moment, doar sa-l simt pe el in interiorul meu. Si magia dintre noi ne-a unit. Era atata magie acolo incat cred ca a explodat dupa o jumatate de ora.

   - Atat? am protestat eu.

  - Da, iubito, doar atat, a spus el si m-a sarutat pe buze.

  Eram franta de oboseala. El s-a dus pana la baie, eu ramanad pe canapea. As fi vrut sa adorm, dar el a venit langa mine si m-a luat in brate. Ne-am sarutat si in cele din urma m-am imbracat. Am scotocit prin geanta mea micuta, pe care o luam mereu cu mine si am gasit ceea ce cautam.

  M-am indreptat spre bucatarie.

  - Unde te duci? m-a intrebat Jay.

  - Sa fumez, i-am raspuns eu, fara sa ma opresc din drum.

  M-am asezat pe masa si am luat o scrumiera. Mi-am aprins tigara si dupa ce am tras doua fumuri a aparut si Jay acolo.

  - Mama, mama, ce avem noi aici? a zis el facand ochii cat cepele.

  Nu i-am raspuns. A venit langa mine si mi-a desfacut picioarele. Am intors capul si m-am uitat pe geam. Se facea tarziu si trebuia sa plec.

  - Trebui sa plec.... am spua eu.

  - Afara incepe ploaia, am vorbit acum cu Gaby

  Nu se putea un ghinion mai mare ca asta. Lui Jay ii convenea ca mai sta cu mine. M-a imbratisat si m-a pupat pe gat.

  - Te vreau de sotie, mi-a soptit el ajuns in dreptul urechii mele.

  Am tacut. Stiam ca nu se poate asta. Alex imi luase deja un inel cand am implinit un an. Eram al lui deja. Si toate astea le-am realizat acum. Il vroiam, dar acest lucru nu se putea.

  Jay ma ridica de pe masa si imi pune picioarele in jurul lui. Aproape imi cazuse tigara. M-a sarutat putin, apoi m-a pus la loc pe masa si m-a intins pe spate ca sa poata sa-mi dea jos pantalonii.

  - Ma lasi sa fumez? am spus eu in timp ce ma ridicam.

  - Sigur, a spus el in timp ce imi desfacea picioarele.

  S-a pus in genunchi si a inceput sa ma excite cu limba sa. Chiar cand magia crestea a inceput sa ploua torential afara.

  Am terminat tigara si am stins-o in scrumiera in timp ce am inceput sa gem.

  Chiar in acea perioada aparuse melodia aceea cu " Pietena ta". Refrenul era preferatul nostru. Parca il auzeam...

   Cand nu esti cu ea, prietena ta
   Imi da mesaje, imi spune ca vrea
  Sa fuga de tine, in lume cu mine
  Caci vrea sa-mi dea, tot ce tu nu poti avea

  Cand s-a terminat ploaia, l-am oprit pe Jay si i-am spus ca s-a facut tarziu si trebui sa plec.

  M-am imbracat, mi-am luat lucrurile si Jay m-a condus la masina. Pe drum Alex ma suna ca disperatul. I-am raspuns si i-am spus ca acum ma intorc acasa si nu mai am baterie, dupa care mi-am inchis telefonul.

  Trebuia sa iau prima masina, dar nu aveam bilete pentru liniile preorasenesti. Am luat pana la urma o masina si am ajuns cam prin capatul opus al Bucurestiului. Am coborat la capat si m-am orientat dupa orice ma poate aduce mai aproape de casa. Mi-a luat doua ore sa ajung de la Jay la mine acasa.

  Ajunsa acasa stiam ca pot sa-l sun linistita pe Alex. Tot drumul mi-a batut inima cand auzeam telefonul. Imi tremurau genunchii si intram in panica.

  Dar vrajeala mea a mers. Am scapat usor din aceasta minciuna... Sau asa parea atunci...

Te vreau, dar nu se poate...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum