Dar...

151 3 0
                                    

Si se putea sa nu ma manance pe mine si sa nu ma scarpin?

Seara vine mereu impreuna cu plictiseala si curiozitatea. Nu credeam ca voi scapa de plictiseala, dar macar imi hraneam curiozitatea. Am intrat pe Wapp, sa-i spun lui Jay ca maine trec prin oras cu Alex si sa-l oftic putin.

Si uite cum din vorba in vorba, am aflat ca e bandajat si relaxat in patul de spital.

Nu l-am crezut, dar a inceput sa-mi povesteasca ce s-a intamplat la fotbal si cum a ajuns in mijlocul unei batai.

Incepea sa-mi zica ca vin toti prietenii lui si eu imi faceam planuri cum sa-l mint pe Alex ca sa pot sa ma duc sa-l vad pe Jay. Dar Jay insista sa nu ma sufoc sa vin la el. Ma simteam prost, mai ales ca Jay imi zicea sa nu-l mai blestem.

Acum se va gandi de doua ori inainte sa ma refuze cand vreau sa-l vad.

Si nu aveam niciun stres... pana a spus: "am sunat-o pe fosta din Berceni..." What? "Sa-i cer bani... in 10 min era la spital" asta a picat rau. Mi s-a schimbat toata starea. Mi s-a scurs o lacrima in coltul ochiului. Se pare ca magia nu disparuse. Si de ce? De ce sa imi arunce cuvintele astea? Dar.. de ce s-au izbit tare de sufletul meu acele cuvinte? Fiecare litera ma lovea cu cruzime, de parca ar fi fost pietre, sau fiecare litera avea cate-o A.K.A 47 si trageau in mine fara mila.

Si peste toate , m-am linistit. Si am continuat discutia. Mai bine o incheiam. In urmatoarele minute nu mai puteam vedea. Am inceput sa plang isteric. Vroiam sa urlu spre cer, dar mi-am mucat mana asa tare ca incepuse sa-mi dea sangele. Jay mi-a zis ca a dezvirginat-o pe una, acum cateva zile... am inchis ochii, lacrimi curgand ca intr-o cascada si am deschis gura, vrand sa urlu, dar am dus iar mana la gura si mi-am muscat incheietura, pana m-am linistit , apoi am lins sangele de la suprafata.

Era o durere de nesuportat. Nu pot descrie in cuvinte... pieptul ma durea ingrozitor... inima se farama. Tot ce varuisem si vopsisem si o facusem la loc s-a naruit intr-o fractiune de secunda. Ca intr-o explozie totul a cazut imediat, lasand praf si scrum in urma.

De ce nu am stat in banca mea si sa nu fi vorbit cu el? De ce? De ce sufar atat?

Se facea tarziu, baterie la telefon nu mai aveam nici eu nici el, asa ca ne-am spus "somn usor"

Dar nu va fi. Nu ptr mine, care stau acum cu cenusa inimii mele in palma si ma uit la ea incercand sa o fac sa invie cu lacrimi, sa se ridice ca un Phonix, dar in zadar. Am inchis telefonul si am ramas pe intuneric. De ce? Imi repetam intr-una. Nu.. nu imi pot explica. Durerea ma coplesea. Nu m-am miscat o jumatate de ora din acel loc. Apoi am intors capul privin prin camera. Am privit bradul frumos decorat si am inceput iar sa plang. Nici inainte de Craciun nu pot avea pace? Plansul mi-a provicat foamea. Am decis sa imi fac un mic sandwish si cum e tarziu si toti dorm, sa il mananc pe balcon, in timp ce fumez o tigare.

Am deschis geamul, am aprins tigarea si am privit cerul. Era o noapte linistita. Afara nici nu ningea, nici nu ploua. Era un cer senin, unde puteam numara stele. Nu acelasi lucru era si in sufletul meu, pe care incercam sa aburesc cu niste fum de tigara. Lucrurile ce mi-au fost spuse de Jay ma lovisera prea tare. Era ok sa-si continue viata, dar nu asa repede... nu atata timp cat tinea la mine! Atata timp cat magia nu disparuse la niciunul!

Am terminat de mancat si am tras tare de ultimul fum, care putin mai tarziu mi-a imbacsit mintea si m-a ametit ptr putin timp. M-am dus in baie si am cautat ceva sa mi pansez incheietura. Am bandajat-o usor si m-am dus in pat. Of, ce-i voi spune mamei de bandaj? Sper sa nu-l observe pana dimineata. O sa-l dau jos maine. M-am intins, am inchis ochii... Pe cine pacalesc?! M-am ridicat in capul oaselor si am privit peretele din fata. Aveam mintea goala. Nu stiam la ce sa reflect... am inceput iar sa plang. De ce cu o virgina? Mai ales cand magia e inca aici?

Am cazut cu capul pe perna plangand haotic. Nu stiam alt mod mai bun de a ma descarca. Uneori ma descarc scriind versuri, dar telefonul era pus la incarcat.

Am inceput sa ma gandesc la o melodie, ceva sa ma aline. Imi caut un artist ce poate sa ma aline, dar nici Deliric sau CTC ul nu ma puteau inveseli, asa ca am trecut la Indiferent si DMC. Am sarit pe telefon si am pus o melodie. Versurile treceau prin casti, dar ele se loveau mai rau de mine. Nu ma puteau linisti asa ca am lasat muzica si m-am pus iar cu capul pe perna, dar tot imi curgeau lacrimi. Capul imi bubuia si inima batea alert. Am imbratisat o jucarie de plus si in cele din urma am adormit.

Nu vreti sa stiti ce fata aveam de dimineata. Aveam parul cifulit, cearcane mari si fata era aspra acolo unde erau urme ale lacrimilor de aseara. Capul imi bubuia inca. Inima era mai bine.

M-am aranjat, am dat jos bandajul si l-am aruncat. Am ramas curioasa cine era tipa. Si cum curiozitatea a omorat pisica, mi-a omorat si mie inima cand am aflat cine era: o prietena foarte apropriata mie, ce sta in acelasi bloc cu bunicamea... asta mai lipsea. Am izbucnit iar in plans si m-am trantit in pat. Ma innecam in dezamagiri, incercam sa respir, dar nu mai puteam. Vroiam din nou sa urlu. Toata acea durere de aseara crestea mai mult acum. Nu puteam sa cred ceea ce am aflat. Nu putea sa de-a si el o laba?! Trebuia sa o futa pe ea?! Pe ea care mi-e ca o sora mai mica si cu care am crescut si ne-am facut planuri de viitor.

"Stii ca imi place sa ma joc cu nervi tai? Te-am mintit, nu am fost in spital. Am vrut sa vad ce reactie ai" Pe bune? Chiar iti place asa rau ma vezi cum sufar? Chiar iti place asa tare sa ma consum atat din vina ta? M-am linistit dupa vreo doua ore si i-am spus ca-l urasc, iar el a zis "si eu te iubesc" Nu ma iubii atunci cand eu te urasc din tot sufletul! Cum ai putut sa faci asa ceva?! DE CE?

Putin mai tarziu am pornit cu Alex spre orasel la bunicamea. Toata ziua Alex m-a intrebat ce am si de ce sunt suparata, dar l-am mintit cu zambetul pe buze ca nu am nimic...

A fost o zi lunga si obositoare, mai ales ca nu aveam altceva in cap decat pe Jay.

Te vreau, dar nu se poate...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum