මේ ටිකේ අම්මා අදහස් කරපු දේ මට තේරුනා . අඇත්තටම මන් හුගක් දේකල් උගෙන ගත්තා . මන් හිතා ගන්න බැරි විදිහට වෙනස් වෙලා අනේ මේ සති දෙකට .
මන් දෙයක් කියන්න කලිනුත් හිතනව අ.අනේ එයාලා මාව වෙනස් කරපු තරමටම මන් එයාලට ස්තූති වන්ත වෙනවා .
ආමි මාතෘකා අස්සේ මට තවත් කෙනෙක්ව හම්බ උනා . වෙනම මන් කියන්නේ ස්පෙශල් ස්ටයිල් එක්කින් කතා ලියන
කියන ටීම් එක ගැන ගොඩක් කතා එයා ගාව තියෙනවා. වීදි දරුවෝ ?? අමුතුයි නම හැබැයි . හැබැයු ඒ හැම කතාවකටම හිනා යනවා අනේ .
ඉතින් මට තොරතුරු හොයන්න තවත් ටීම් එකක් එයා නිසා හම්බ වුනා
ඒ වගේම මගේ ග්රැනී ගේ නෝට් එක්ක තිබුනා එයාට මුලින්ම උදව් කරපු අය අතරෙන් එක්කිනෙක් කියලා coakroach in toilet . මට අනුව ගොඩක් අයගේ අඇගයීමට ලක් වෙන්න ඕනෙ කෙනෙක් තමයි මේ ඉන්නේ . කතා ලියන්න දක්ශයි වගේම හැමෝටම උදව් වෙනවා .
රෙස්පෙක්ට් ග්රැනී
( smvenn smvenn nki krt 😅😅)
මන් දැන් දන්නවා හැමදේටම හේතු . ඒ හැම කෙනෙක්ම හරි දක්ශයි . මන් මුලින්ම කිව්වා එයාලා පවුලක් වගේ කියලා .වගේ නෙවෙයි තමයි
උදාහරන ගැන කිව්වොත් සිල්වර් මිරර් සහ එයාගේ සෝලි . ආමිගර්ල්920 සහ එයාගේ දහසක් වූ දරුවන් . ස්නෝවි , බින්කුන්ඩි වගේම coakroach in ... මට නම් කියන්න බැරි උන සේරෝමත් හරි එකමුතුයි
එයාලා හැමෝම සහයෝගී . හැමෝම අනිත් කෙනාට උදව් වෙනවා . ඉතින් බන්ග්ටන් කියන පුන්චි කන්ඩායම යටතේ යාලුකම් දහස් ගනනක් නිර්මානය උනා කියන එක බොරුවක් නෙවේ .
මන් යොමු උනේ වට්පෑඩ් පැත්තට උනාට එයාලගේ සින්දු වෙනම අද්යනය කරන්න පුලුවන් .
මන් අවසාන වතාවට ග්රැනීගේ අකවුන්ට් එකෙන් අනවුන්ස් එකක් දැම්මා . මට ආසයි එහෙම කරන්න .
මන් එහෙම්මම කදුලු ගලන අඇස් වලින් ෆෝන් එක දිහා බලන් හිටියා . මට දැනෙනවා මන් මල් පිරුන සකුරා ගස් කැලේක තනි වෙලා වගේ . හරියට කාගෙ හරි මතක අස්සේ තනි වෙලා වගේ . හරියට මිනිස්සු ගොඩක් සතුටෙන් හිටපු තැනක් දැන් පාලුවට ගිහින් වගේ .මට මහ ගොඩක් තනි කමක් දැනෙනවා . හරියට මට දැනෙන්නේ මාව ගැලපෙන්න ඕනේ ග්රැනීගේ කාලයට කියලා .
ඉතින් සියල්ල අවසානයේ මට තේරුනා .. මන් තව දුරටත් මේ ලෝකේ නැති දෙයක් නේද මේ වැලදගත්තේ කියලා .
ඒත් මන් බය උනේ එක පාරට ආපු නොටිෆිකේශන් සවුන්ඩ් එක නිසා
YOU ARE READING
Framed Memories
No Ficción2090 දී ගොඩක් දේවල් වෙනස් වෙලා තිබුනා . ඒ උනාට අහම්බෙකින් මට මගේ ග්රැනීගේ ෆෝන් එක හම්බ උනානේ . මන් හිතන්නේ මගෙ ජීවිතේම වෙනස් වෙන්න හේතු උනේ ඒක වෙන්න අඇති ඒත් අඇයි මට දැනෙන්නේ කාගේ හරි හීනයක මන් අතර මන් වෙලා වගේ . හරියට මේ තිබිලා මේ නැති උන දෙයක හ...