Už oblečená v jejich uniformě jsem se šla podívat do arény. Byly tu různé zbraně i pochodně se za pálením ohněm, rybník s křišťálovou vodou a písková zemina. Klekla jsem si k rybníku a chtěla jsem zkusit nad zvednout vodu, ale marně.
,,Chtěla by si naučit ovládat vodu?" Otočila jsem se za tím hlasem a tam stál vysoký kluk se zastrčeníma rukama v kapsách. Měl červené vlasy a zlato hnědé oči. Šel ke mě pádným krokem. Postavila jsem se a až pak jsem si uvědomila, že jsem tak o hlavu menší než on.
,,Promiň, že jsem se nepředstavil. Jsem Aiden. Ty musíš být Kami, že?" Kývla jsem.
,.Můžu tě naučit zemi,oheň a vodu. Pokud budeš chtít?"
,,J-jasně že jo!!" Podala jsem mu ruku a on ji příjmul. Usmál se na mě a já jsem musela zrudnout.
,,Fajn. Tak začneme se základem. Voda je pro nás všechno-"
,,Můžeme přeskočit ty žvásty?" Usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil.
,,Musíš dýchat vzhluboka. Soustřeď se jen na tu jednu věc. Bude to stejné u všech živlů. Až budeš moct ovládat vodu, tak jich zvládneš i vic najednou." Přistoupil ke mě a já se otočila čelem k vodě. Položil mi ruce na ramena a já cítila jeho silné teplé ruce.
,,Dýchej vzhluboka. Nádech a výdech. Soustřeď se pouze na to co chceš." Udělala jsem to co mi řekl a nadzvedla jsem jednu ruku. Slyšela jsem jak se ta voda zvedá.
,,Tohle jsem ještě nikdy neviděl.."
Otevřela jsem oči a předemnou se vznášel malý vodní dráček.
,,Fajn, základ umíš teď to ostatní" usmála jsem se a soustředila jsem se na zem i na oheň zároveň. Už jsem neměla zavřené oči, ale otevřené. Predemnou se vznášeli tři draci. Oheň. Voda. Země.
,,Jsi talent." předklonila jsem se.
,,Děkuji." pohlédla jsem na stůl se zbraněmi.
,,Nauč me s mečem."
,,Teď?"
,,Ano teď" vzala jsem meč ze stolu a otočila jsem s ním nad hlavou.
,,Můžeme?",,Proč jsi ji slíbila něco co nemůžeš dodržet?" Zeptal jsem se jí.
Protože já sliby dodržuji. A nepopírej, že se ti nelíbí?
,,i kdyby ano. Stejně je to dračí princezna."
No a co?! Ty taky patříš do dračího klanu.
,,Odešej jsem."
To máš fuk. Jedeme zpátky.
Než jsem stihl cokoliv namítnout, tak se otočila a rozeběhla se zpátky.,,10:5.." Oddechovala jsem na zemi.
,,Ale vedla sis dobře. Pro dnešek to bude vše. Už je pozdě měla by si jít spát." Podal mi ruku a já ji přijmula a zvedla jsem se. Zvedla jsem vodu a oplácela jsem si obličej. Doběhla jsem ke dveřím, ale ještě jsem se zastavila. Pustila jsem vodu a uslyšela jsem jak zaklel.
,,To máš za tu výhru. Menší odměna."
Vyběhla jsem po schodech do svého pokoje. Umyla jsem se a oblékla se do pyžama. Měla jsem na sobě bílé tílko pod stehna a černé kraťasy. Lehla jsem si do postele a přikryla jsem se peřinou. Zavřela jsem oci a usnula jsem.Stál jsem pod jejím oknem.
Vyskočil jsem na jeden ze stromů a pak na zábradlí jejího okna. Měla otevřené okno a tak jsem potichu vešel do jejího pokoje. Spala. Přešel jsem až k její posteli a musel jsem se pousmát. Ležela v klubičku a peřinu měla na zemi. Vlasy ji padaly do obličeje. ,,Night...C-Conore.." Mumlala. Co se jí asi tak zdálo? Natáhl jsem k ní ruku a dal ji rudý pramen za ucho. Když jsem odtáhl ruku uviděl jsem její svítící smaragdové oči. Zvedla se do sedu a přitom ji vlasy spadly znova do obličeje. ,,Conore?" Špitla. Než jsem stihl zareagovat skočila mi kolem krku a tiskla se ke mně.
,K-kami.."
,,Já už to tu nevydržím. Já chci zase k vám! Vem mě s sebou prosím!"
Pohladil jsem ji po hlavě.
,,Nemůžu. Byl by to únos. Musíš tu zůstat. Ale slibuji, že až se znova uvidíme, tak tě s sebou vezmu. A budeme cestovat spolu." Políbil jsem ji do vlasů a odtáhl se od ní.
,,Ale teď musím jít." došel jsem k oknu a položil si jednu nohu na zábradlí. Ještě jsem se ohlédl zpátky a uviděl ji jak si lehká do postele. Skočil jsem a přistál jsem na Night. Ta se rozeběhla a vyběhla z hradu do lesa.
Slyšela jsem úplně všechno. uchechtla se.
,,Mlč."..............................................................
Dalsi dil jak jsem slíbila. Je kratší než minule ale aspon neco ne?
Věnováno@Fancylove
ČTEŠ
Dračí princezna
FantasíaKami v 16 letech zjistí od své učitelky, že je dračí princezna a může používat všechny živly. Oheň,Voda,Země a Vzduch. Může mluvit se zvířaty a může jezdit i na dracích. V den jejich narozeninách zůstane sama. Vydá se tedy do lesa, kde narazí na ne...