01

440 21 30
                                    

Sıfır bir yazınca aklıma keko dizisi olan sıfır bir geldi sizin aklınıza o gelmesin bölüm sayısını belirtmek için yazdım sıfır bir adana ile hiç bir alakası yok keko dizisi falan çekmiyoruz burada hadi iyi okumalar

----------------------------------------------------------------

Bu gün Manchester United ve Galatasaray maçı vardı. Bu maçı asla kaçıramazdım, abim (Altay) United'a transfer olmuştu onunla birlikte maça gidecektik nur yüzlü çocuklarımı görmezsem ölürdüm GALATASARAYIMMM!!!!

Her neyse Galatasaray formamın altına siyah bir kot şort giymiştim saçlarımı açık bırakıp dalin kolanyağımı parfüm niyetine sıkmıştım her zaman ki gibi, hafif bir makyaj yaptım tam glosumu sürecektim ki telefonum çaldı arayan kişi abimdi görüntülü arıyordu aramayı açtım ve telefonun kamerasından yardım alarak glosumu sürdüm.

Dilara: Çok güzelim amına koyim.

Altay: Kızım senin güzelliğin tartışılmaya kapalı bir konu da, hadi çık dışarı kapıdayım.

Dilara: Çıkıyorum abimm

Dedim ve aramayı kapattım ardından çantamı aldım aşağı inip vanslarımı giydim ve dışarı çıktım dışarıda siyah bir araba vardı ve evet bu araba abimindi kapıyı kapatıp kilitledim anahtarı çantama koyup arabaya  doğru ilerledim (dışarda kalmayalım hılı var hırsızı var tedbirli de olmak lazım ;) ) arabanın kapısını açıp arabaya bindim ve abime baktım.

Dilara: Of şu asalete bak nasılda belli benim abim olduğu

Altay: Ya yerim ulan seni 

Birlikte stada doğru ilerledik stadın önünde inip içeri girdik abim soyunma odasına gitti bense nur yüzlü heriflerimi arıyordum gözlerimle, hiç birini bulamayınca dudaklarımı büzdüm ve içimden "hadi ama neredeler ofof" diye geçirdim iki saniyeliğine dışarı çıkayım dedim ki dışarıda etrafı simsiyah giyinmiş lanet heriflerle (korumaları) dolu olan o gözlüklü çocuğu gördüm "ölmeli miyim şu an" dedim içimden. EVET ÖLMELİYDİMM!! tabi benim götüm yerinde durur mu? ASLA! Kerem'e doğru yürüdüm tam o sırada abim aradı ve meşgule atarak yürümeye devam ettim tabi ben o kadar gittim Kerem'in korumaları peki izin verecek mi yanına yaklaşmama? Hayır tabi ki de. Korumalar beni durdurdu.

Dilara: Olum napçam bu kız başıma koskoca adamı kaçıracak halim yok ya hayır kaçırsam kaçırsam o da nikah masasına oturtmak için olurdu.

Korumalar ağızlarını bile açmadan beni durdurdular ki tam o sırada Kerem'im  aşk adamım konuştu sesini duyunca bir kendimden geçtim sanki ama sorun yok.

Kerem: Tamam bırakın kızı da konuşalım sorun yok, kimmiş bakalım beni nikah masasına götürecek o prenses? 

Dedi bana göz kırparak tabi anasını siktiğimin korumaları Kerem konuşmaya başladığı an önümden çekildi Kerem yanıma yaklaştı ve elini uzattı.

Kerem: Selam adımı biliyorsun zaten söylememe gerek yok bence.

Dilara: Yok yok, biliyorum. Ben Dilara.

Dedim uzattığı eli sıkarken el sıkıştıktan sonra elini geri çekti bende o elini çeker çekmez elimi arkama koydum.

Kerem: Memnun oldum Dilara.

Dilara: OHA NE MEMNUN MU OLDUN???

Kerem: Sakin ol be memnun oldum tabi senin gibi bir kızın beni memnun etmemesi çok olağandışı olurdu değil mi? 

Dedi gülerek, bir dakika şu an cidden Kerem Aktürkoğluyla konuşuyordum ve bana bunları mı diyordu?? 

Dilara: Teşekkürler bende çok memnun oldum

Kerem: Numaranı verebilir misin?

Dedi ve dediği an kalpten gidecek gibi oldum tövbestayşin n'oluyordu?

Dilara: Tabi ki de 05** *** ** ** 

Kerem: Teşekkürler seni prensesim diye kaydedeceğim çünkü sana ilk hitap şeklim bu oldu prensesim.

Dedi ve benim ölmeme son saniyeler vardı ya da öldüm de cenneteyim şu an doğrusu benim cehennemde V.İ.P bilet hazır cennette gidemezdim de neyse o da bir olasılık.

Dilara: Bende seni prensim diye kaydedeceğim sonuçta her prensesin bir perense ihtiyacı vardır.

Dedim göz kırparak tam o esnada arkamdan bir sırığın omzum hafifçe bir yumruk attığını hissettim arkama döndüğümde ise tabi ki de bu sırık  abimdi.

Altay: Ulan hayırsız.

Dilara: Yine neden hayırsız olduk?

Altay: Tamam anladık koyu Galatasaray'lısın hiç bir fener maçımda fener forması giymedin de insan bir Manchester United forması giyer ne bu Galatasaray aşkı.

Dilara: Abi maçta oynamayacaksın bile ne kasıyorsun ya söz bir gün Manchester United forması giyeceğim ama bu Galatasaray'a karşı olmayacak. Ayrıca zaten tüm maçlarında Galatasaray'a karşı olanlarında hariç A.Bayındır baskılı Türkiye formasıyla gelmedim mi?

Altay: Eh tamam orası doğru sorry.

Kerem: Tanışıyor musunuz?

Altay: Oba kardeşim de buradaymış ben seni hiç far etmedim be keroş tanışıyoruz maalesef, kardeşim olur kendisi.

Kerem: Keroş ne lan biz sana Altoş diyor muyuz hem neden hiç kardeşinden bahsetmedin kız da kızmış ha.

Altay: Altoş ne be hem sen kardeşime mi sulanıyorsun ayıp oluyor he.

Abimin koluna cimcik attım sulansın işte herif ne karışıyor bu aaa.

Altay: AHHH! KIZIM SEN MANYAK MISIN KOLUMM

Dilara: Öldürmedim sakin.

Kerem güldü 

Altay: Piç ya siktir git yedek kulübesin de bekle.

Dilara: Tamam be ne kızıyorsun.

Dedim ve yedek kulubesine gidip oturdum ve maçın başlamasını bekledim. 

-----------------------------------------------

Bu bölüm bu kadardı baya bir yazdım zaten umarım beğenmişsinizdir yarın diğer bölümü atarım belki işim çıkmazsa kesin konuşamam.

Aşkın Dansı ┊Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin