03

188 13 73
                                    

O ela gözler bana yaklaştıkça ölecek gibi oluyordum öhm.

Kerem'den

Antrenman yaparken bir anda "SALAK MISIN  CEMİLE" diye bağıran bir kızını sesiniz duyunca hızlıca başımı sesin geldiği yöne çevirdim.

Bu o kızdı Manchester United maçından önce tanıştığım kız Altay'ın kardeşi.

Barış kızın üstüne su dökmüştü sanırım kız da bu yüzden bağırmış olmalı Halil Barış'ın ensesine bir tane geçirdiğinde gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırmıştım ardından antrenmana geri dönmüştüm.

Aynı ses mu sefer de "MUSLERAAA" diye bağırmıştı tekrar o yöne bakmıştım onlar Muslera'yla konuşurlarken, kenara Halil'in arkasına giden Barış'tan sonra kadrajıma Alin girmişti evet Alin'le konuşma bahanesiyle onların yanına gidecektim ve böylece Dilara'ya da hoş geldin diyebilecektim of çok zekiyimm.

Gerizekalı Barış, Halil ya da Muslera'yla konuşma bahanesiyle de gidebilirdinⁱᶜ ˢᵉˢ

Doğru lan, neyse sus bir sen

Ayıp oluyor Kerem beyⁱᶜ ˢᵉˢ

Sus bir Allah'ım ya

İç sesimi susturup Aline doğru yürüdüm

Alinden çok Dilara'ya yürüyorsun ya malⁱᶜ ˢᵉˢ

ULAN İÇ SES BİR GİDİCEN Mİ?

Tamama lan sinirlenme ⁱᶜ ˢᵉˢ

İç sesim haklıydı lan neden mal gibi Dilara'ya yürüyordum? 

AŞIKSIN DIRIRIRIⁱᶜ ˢᵉˢ

İlla ağzımı mı bozayım lan

Tamam valla bir şey demedimⁱᶜ ˢᵉˢ

Hemen Yönümü Alin'e doğru değiştirdim.

Kerem: Alin selam. Uzun zamandır uğramıyordun buralara, hangi rüzgar attı seni buraya?

Alin: Abdulkerim çağırdı ya uzun zamandır çağırmıyordu gelmiyordum bende.

Kerem: Anladım, ee nasıl gidiyor hayat?

Alin: Nasıl olsun işte hayatta kalmaya çalışıyoruz, senin?

Kerem: Aynı, ne var ne yok?

Alin: Ne olsun boş boş takılıyor işte. Sende?

Kerem: Aynı benimde, önceden nasılsa şu an da öyle.

Alin: Anladım.

Tam Dilara'ya dönüp elimi uzattım ki telefonu çaldı.

Dilara'dan

Kerem bana doğru gelirken  bir anda yönünü Alin'e doğru çevirmişti. Doğru koskoca Kerem Aktürkoğlu neden benim yanıma gelsin ki? Kerem Alin'in yanına geldi ve konuşmaya başlamışlardı bense "şu an abim fenerde olacaktı da onunla tesislere gitmek vardı" diye geçiriyordum.

Bir anda kerem bana döndü ve telefonum çaldı hay ben senin çalacağın zamanı. Telefonumu alıp gelen aramaya baktım.

"Bozuk Türkçe🥱" 

Aşkın Dansı ┊Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin