02

222 17 44
                                    

Adana bitti sırada ki bölüm Adıyaman ;)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Yedek kulubesin de tek başıma oturmuş ellerim yüzümde yeri izliyordum. Bir anda omzuma dokunan elle kafamı kaldırıp elin sahibine baktım abimdi yanıma oturdu ve gülümsedim. 

Altay: Irz düşmanı mısın kızım ne durduk yere cimcikliyorsun?

Dilara: Sen niye salak saçma konuşuyorsun?

Altay: Görende ne dedik Allah Allah.

Dilara: Görende ne yaptık Allah Allah.

Bana göz devirip sahayı izlemeye başladı maç daha başlamamıştı. Başımı abimin omzuna koyacaktım ki biraz kısa geldim sanırım, omzu yerine koluna yasladım başımı. Sırık gibi adam amına koyayım ne gerek vardı bu kadar uzun olmaya? Ve abimde ki bu genler neden bende yoktu? Her neyse saçma sorularımı sonraya saklayacağım.

Hakemin düdüğü çalmasıyla pür dikkat maça odaklandım. 

17. Dakika da Rasmus'tan yediğimiz golle ayağı kalkıp "Hassiktir" diye bağırmıştım başlangıç biraz kötü olmuştu evet.

23. Dakika da Wilfried Zaha'nın golüyle sevinçten ayağı fırlamış alkışlayarak etrafımda dönüyordum ay Zaha'm attı ilk golüüü.

Galatasaray'ın yedek kulebesinde duran Barış'a bakıp kaş göz yapıyordum Barışsa bana "Deli mi bu kız" dercesine bakışlar atıyordu.

İcardi'nin kaçırdığı penaltı tüm moralimi sikmişti. BU PENALTI NASIL KAÇIRILIR?!?

Taki Harry Poter'im 71. Dakikada o golü atana kadar...
Kerem'in attığı golle ayağı fırlamıştım nerdeyse sevinçten sahanın içine atlayıp Kerem'e sarılacaktım. AŞK ADAMIM YAĞAĞAĞAĞ. Harry potter hareketini yaparken düşmemek imkansızdı.

Abim deli görmüşcesine bakışlarıyla bana bakıyordu Kerem'im scoru 2-2 yapmıştı götünü yediğim herif.

Mauro'm penaltıyı kaçırsada bu son attığı goll. Mükemmel bir gol atmıştı ki attığı gole abim bile şaşırmıştı.

Altay: Oha lan o pozisyonu nasıl gol yaptı

Dedi şaşkın gözlerle.

Dilara: MAURO İCARDİ BU YAPARR İMKANSIZI BİLE BAŞARIR HERİFİMM

Altay: Gönlü bol kardeşim yoğurt gibi her suya ayran olmasan mı keşke?

Göz devirdim ve sevinçle zıplamaya devam ettim.

Maç 3 - 2 bitmişti, abimi bekliyordum ki önceden-den-den abim sağolsun beni tanıyan Barışla bakıştık Barış beni görür görmez yanıma yürüdü.

Barış: Manyak mısın kızım nerdeyse tüm maç boyunca kaş göz yaptın

Dilara: Manyaklıksa sadece sana manyaklık Barışşş

Barış: Deli ya, abin için mi geldin?

Dilara: Yok, aslında sizin için.

Dedim göz kırparak ve o da gülümseyip saçlarımı karıştırdı.

Barış: Ee, ayağın da uğurlu geldiyse demek bak aldık maçı.

Dilara: Tabi şans meleğinizim olum.

Arkadan gelen abimin sesiyle irkildim.

Altay: Boşuna demiyorum ayran gönülle kardeşim diye.

Dilara: Sen bizimi dinliyordun?

Aşkın Dansı ┊Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin