"Bir açıklama yapacak mısınız Alparslan bey?" diye sordu mikrofon uzatan muhabir. Alparslan Esra'ya döndü ve gülümsedi. Göz kırptı ve tekrar muhabire döndü.
"Günlerdir hakkımızda bir sürü şey yazılıp çiziliyor, bizi destekleyen, bize inanan herkese öncelikle teşekkür ediyorum, inanmayanlara da sitemim yok. Bu ülke neler gördü sonuçta. Her zaman dürüst ve ilkeleri olan, ülkesine sadık bir insan olmaya çalıştım. Şu üç aydır yeni ilkem iyi bir baba ve her bakımdan yeterli bir koca; romantik bir aşık olmak. Üç ay önce bir araya gelişimiz bir komplo eseri olabilir ama bir yıl önce Esra'yı ilk gördüğümde düşündüğüm tek şey bu kadın sabahlarıma güneş gibi doğmalıydı. Bunun için ömrümü adayacağım." Alparslan bu konuşmayla yılın kocası seçilebilirdi. Hiçbir açıklama yapmadan gönülleri feth etmişti. Sözü Esra devralırken Alparslan hayranlıkla karısını izlemeye başladı.n
"Merakınızı anlıyorum. Ben çok mutluyum çünkü artık Çağrı güvende. Ailem güvende. Öncelikle her şeyi yazacağımı bilmenizi istiyorum. İlk tanışmamızdan bugüne kadar her şeyi okuyacaksınız. Şu an "Hanım Ağanın Sabah Rutini' bitmek üzere. Editörüm okuyunca baskıya girecek. Ardından her şeyi detayıyla yazacağım ve kitaplaştıracağım. Merakınızı o zaman giderebilirsiniz. Tabi öncesinde yapmam gereken bir düğün var. Bunu kutlamalıyız değil mi?"
Esra kendisini izleyen kocasına döndü ve göz kırptı. Muhabir, spiker, kameraman ve fotoğrafçıları geride bırakarak Alparslan'ın henüz piyasaya sürülmemiş ama hazırlık aşamasında olan KURT ŞU1'e doğru ilerlediler. Alparslan bir arabayı piyasaya sürmeden önce kendisi binmeyi adet edinmeye başlamıştı.
Önlerinde uzun ve sancılı bir süreç vardı. Hayatları hep sancılı olacaktı. Bir Mafya liderinin torunu olmanın bedeliydi bu. Kimsenin ondan bir kişiyi daha almasına izin vermeyecekti.
Selam millet! Biraz duyurular yapacağım ama önce hikayeye bir girelim istedim. Heyecanın dozajı artsın biraz!!! Öncelikle burada olmayı çok özlemişim tekrar belirteyim. Geri dönüşleriniz aşırı mutlu etti. Instagram'da dm de pano da ve yorumlarda okurken ne güzel okurlarım varmış dedim. Varolun.
Yayımlama tarihinden bahsetmeden önce belirteyim finali yazdım. Yani şu şöyle olsun bu böyle olsun baskısına gelemem. Linç de yiyeceksek beraber yiyeceğiz ahahajahaja ayrıca değişiklik yapmayı düşünmüyorum hiçbir şekilde, hikayenin dokusunu bozmayacağım. Neyse işte yayımlamaya 10 Aralık'ta başlayacağım. Aslında yıl başından önce paylaşma diyor şeytan ya neyse. Bölümler on günde bir gelecek. Yani 10'unda, 20'sinde, 30'unda. Yb yazana dönmeyeceğim bilesiniz.😬 Şimdilik böyle. Yeni bölümler başlayana kadar instadan alıntıları ve arada ufak reels videolarını paylaşacağım. Görmek isteyenler @hayal_atolyesi_26 hesabına gelebilir.
Güzel yorumlarınız bana heves veriyor. ♥️
Görüşmek üzere. 🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Bakışlım
Fiction généraleSunucu: Eşinle nasıl tanıştın. Sansasyonel bir evlilik şekliniz var ama ben daha çok tanışma hikayenizi merak ediyorum. Alparslan: Bana şaka yaptı. Kahve sırası bekliyordum. Şimdi adını vermeyeyim zincir bir kahve dükkanında. Önümde o vardı. Kahves...