Chan hoca bir kaç dakika sonra sınıfa girince direk ona baktım.
Tahtanın yanına gitti ve filmi duraksatıp konuştu."gençler bizim minhoya müdürün yanında bir işimiz var ses çıkartmayın zil çalınca çıkarsınız"
Dedi ve bana kafasıyla hadi işareti yaptı bende fekixe dönüp konuştum."eşyalarım sana emanet civciv kılıklı"
Dedim ve chanın yanına gittim.Sınıftan çıktık ve kendi odasına gittik.
E tabi bu kadar eğlenmek yeterli. plana başlıyoruz.
Planım şu chanla yakınken bir fotoğraf çekmem lazım. Sonuçta bizimkileri getirip herşeyini HD iletecek halim yok. Chanla bir şekilde fotoğraf çekmem lazımki zor olacağını sanmıyorum.ondan önce koşarak odaya ben girdim ve direk onun koltuğuna yayıldım.
Arkadan gülerek girdi ve konuştu"bu kedi benim odama nasıl girmiş olabilir?"
"hrr"
"vahşi kedi seni"
Chan masanın diğer tarafındaki koltuklardan birine oturdu."eee buraya gelince sıkıntın geçtimi?"
"yio" "ama benim ile ilgilenir iseniz sıkıntım geçe bilir bay bang"
dedim ve yan bir sırıtış sundum.
"maalesef yerime kuruldunuz bay lee, ve o koltuk tek kişilik gelemem oraya"
Diyip sırıtarak koltuğa iyice yayılarak gözlerini kapatı.
Bende kalktım ve onun oturduğu koltukta yanına oturdum. Ve kucağına uzandım."chriss hadi ama" minho bir tepki alamayınca kollarını bağlayıp somurtkan bir yüz ifadesi takınıdı. ve tekrardan konuştu.
"çok sıkıcısın"
"ben sıkıcı değilim senin eğlenme sitilin farklı"
"senide anlamak lazım" "#yaşlılarıyormayalım haklısın dedoş"
" ahh minho bununla dalga geçmeyi kesmeyeceksin değilmi? "
" nick kesmiycem"
Chan kafasını koyduğu yerden kaldırdı ve kafası bacaklarında olan küçüğe baktı. 'fazla tatlı' diye geçirdi içinden. Ve elini küçüğünü yüzüne koyarak yanağını okşamaya başladı.
"ahh uykum geldi" diye isyan etti minho
"uyu o zaman bebeğim"
"chan hyung şimdi birden müdür içeriye dalsa ne kadar komik olurdu demi?" dedi ve kahkaha atmaya başladı.
"eminimki komik olurdu, ama kapıyı kilitledim. İşimi sağlama almayı severim."
Ay valla moruklaşmış bu yakışıklı ama yaşlı off yağ
"fotoğraf çekilelim mi?"
"neden ne oldu küçük"
"ne bilim canım istedi işte çekilelim mi"
Dedim kalkıp gözlerinin içine beklentiye bakarken .
"iyi çekilelim bakalım"
"uf adam adam" dedim kendimi tutamayarak. O kahkaha atarken bende dolabımdan telefonu almak için odadan çıkmıştım. Telefonu alıp geri odaya döndüm ve kendimi direk üzerine bıraktım."ahh yavaş minho öldürmeye mi çalışıyorsun?"
"aldım telefonu hadi çekilelim"
Dedim ve fotoğraflar çekmeye başldımİyi olumalar💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minchan/
Romanceokula yeni gelen matematik öğretmeni Christopher bangchan, ve okulun en tembel aynı zamanda da en çapkın öğrencisi Lee minho. 🐺🐈✔️