11.

170 9 21
                                    

Minho 3. Dersine girdiğinde dersi fizikti
Minho uyumaktan sıkılmış ve kalkıp tahtaya bakmıştı.
O soruyu anlamaya çalışırken hoca fetişi olan feliximiz konuşmuştu.
"Hocaammm"diye yeri göğü inleten felixe baktım ve
"Biraz Daha bağırda silecek adam çıksın lixciğim"
Dedim sesizce. Oda bana dönüp.
"Ayıp ayıp a a. O zaman bu akşam senin evde buluşuyoruz hyung"
Felixe malmısın bakışı atıktan sonra
"Siktir git lan benim kocam var."
Diyip ne diyecek diye felixe bakan hocaya baktım.

"Evet Felix."
Felix bize dönüp "ayyy evet dedi kesin aşık"diye fısıldayıp hocaya döndü.
"Hocam bunu çıkışta bana özel olarak anlata bilirmisiniz ya ben anlamıyorum."
Demişti. Bay SEO bizim yawşamalarımıza alıştığı için artık oda karşılık veriyordu. Böyle yapmazsa salmıyorduk onu çünkü.
"Tamamdır felixciğim. Çıkışa çıkabilirsek anlatırım"
"Yiaa şapşik hocam. Anlamadık sanki"demişti felix.
Ona dönüp bende
"Hocam bende istiyorum. Bu lixi boş verin siz"
Demişti bay SEO da ban bakıp.
"Tamam minho hepinize ayrı ayrı ders veririm. İşsizim ben zaten"
Bağırarak konuştum ve "yia şapşalll. Görüyormusunuz seviyoruz birbirimizi. Kıskan Felix, VAROŞ "

diyip SEO hocanın yanına gittim.
"Ne oldu minho?"
"Sizi özledim hojam"
"Tamam o zaman git ilerde liseli kızlar gibi tepinerek beni izle hadi"diyip beni sırama sürüklemişti.
"Yaw hocam yeter. Anladık sene sonu sınavımız var okey. Zaten bizi bir CİN, LGS, TYT, AYT birde"diyip SEO hocaya çapkın bir sırıtışla bakıp.
"birde sisin aşkınız bitirde SEO hocam"dedikten sonrada göz kırptım. Tam o anda zil çalmıştı.
SEO hoca bize bakıp "ah yazık size artık benim aşkımdan öleceksiniz o zaman çünkü dersim bitti"diyip sırıtarak ilk masasındaki çantasına sonrada kapıya yöneldi.

"Hocam bizi gaza getirmeyin. Yoksa yanlışlıkla sizi benim eve atarız falan maazallah."
"Güldürme beni minho"
Tam sınıftan çıkmış ve öğretmenler odasının yanına giden merdivene yöneldiler.
"Gülün hocam benden duymayın ama gülünce fena seksi oluyorsunuz." Changbin gülümseyip
"Teşekürler minho sende"
"Evet hocam bende?"
"Maymuna benziyorsun"
"Yah hocam"
Demiş ve en sinirli tonda on bakmıştım.

"Ben size ilanı aşk ediyorum. Siz bana maymun diyorsunuz.
Alındım şimdi gidip sizi canım müdürümle aldatacağım."
"Ahh minho sakın müdür olmaz"diye dalga geçmişti bay SEO.
Changbin hoca bu okuldaki en anlayışlı ve en şakacı hocaydı büyük ihtimalle. bizde bu yüzden sürekli ona yawşıyorduk ya.
Hiç birimizi bir günden bir güne müdürün yanına götürmemiş tam aksine her başımız belaya girdiğinde ona koşup götümüzü toplamasını istemiştik.

"Neden öyle diyorsunuz ya. O benim keltoşum bidaha demeyin ona öyle alınıyorum"
"Evet bir daha müdüre keltoş dersen büyük ihtimalle bay bang duyarsa seni o direkt alıcak"
"Yok be hocam kontürol ediyoruz etrafımızı."demiştim
Öğretmenler odasının karşısındayken seo hocanın karşısına durup gitmesini engellemiştim.
"Hojam ben sizin yokluğunuza dayanamam gitmeyin"
Demiş ve yalandan göz yaşlarımı silmiştim.
Changbin hocada hafif 2 parmağıyla kafamdan ittirerek sağa gitmemiz sağlamış ve geçip odaya girerken
"Hasretimden geber"diyip kötü kahkhalar eşliğinde içeriye girmişti.

Bu maceranın ardından sınıfa giden yoluma koyulmuştum.
Açlıktan geberiyordum ama kantine gidecek halim yoktu. Bizim pezolara desem hayata gitmezlerdi biliyorum bende sınıfıma geldim ve karşısında 2 tane kekle bekleyen felixe bakmıştım.
"Oo lixim benim hyungunuda düşünürmüş"diyip keklerden birini aldım ve felixin ayağa kalkıp
"Ver lan kekimi. Para sıçıyorsun siktir git kendine al"
"Hadi ama lix ben size hep alıyorum."
"Hyung konu para değil, konu benim birdaha kantine inemeyecek olmam."diyip üzerime atıldı.
Felixle cebelleşirken sonunda onu üzerimden atmış v elimdeki kekle kendimi sınıfım dışına atmıştım.

"Bebeğim hadi söz sana sonra alıcam"
Yanımızda ne olduğunu anlamaya çalışan chanı ilk Felix görmüş ve minhonun kulağına
"Cibiliyetini sikeyim senin"
"Kesin aşık bana"diyip elimdeki keki açmaya başlamıştım o sıradada Felix gelip birtane omzuna vurduktan sonra sınıfa gitmişti. Elimdeki keki zaferle yerken arkamı döndüm ve benden 10 metre kadar uzakta olan Chan hocayı gördüm.
Sol elime kekimi aldım ve sağ elimde felixin virduğu omzunu üfelemek için kullandım. Yavaş adımlarla Chan hocanın yanına gitmeye başladım.

Chanın yanına ulaştığımda.
"Chan hocam gördünüzmü caniyi beni öldürmeye çalıştı"
"Gördüm,gördüm"
"Ha iyi yapmışınız"dedim ve elimi tutuğum bir diğer elimi bırakıp eki halime döndüm. Elimdeki keki chana göstererek
"Kek?"diye sormuştum. Hayır anlamında kafasını salayınca yemeğimi yemeye devam etmiştim.
Etrafa bakındım ve bizi duya bilecek kimsenin olmadığından emin olarak chana döndüm.
"Chriss"
"Efendimm"
"Bu derstemi yemek almaya gideceksin?"
Chan etrafını kontürol ettikten sonra minhoya dönmüş ve
"1 ders sonra güzelim. Henüz 4. Derse giriyoruz."demiş ve önüne dönmüştü.

Minho derin bir şekilde ofladıktan sonra Chana bakmış ve
"Ben çok acıktım" demişti dudağını büzerek. Chan minhoya baktı ve "yine kahvaltı etmedin değil mi?" Diye sormuştu. Minhonun hayır anlamında kafasını sallamasıyla
"Kantinimiz var minho biliyorsun demi? Ne biçim fantazilerin var senin?"demişti.
"1 inanılmaz fantazilerim var. İstersen bir ara göstereyim."demiş ve sırıtmıştım.

"2 kantinimizin olduğunu bizde biliyoruz. Ama aşağıya inmeye üşeniyoruz Chris. Ayrıcada tiskindik artık köfte ekmek falandan yenilikler getir biraz pizza falan." Demişti Chan minhoya bakıp
"Fantazilerim görmek istiyorum."
Demişti sırıtarak.
Minho ona bakıp "birtek orayımı dinledin"diyip sağ elini kafasına vurmuştu.

Minho ona bakıp "birtek orayımı dinledin"diyip sağ elini kafasına vurmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minchannn♥️♥️

Dün gece canım sıkıldı. İşsizlik kötü bir şey👍 bende bunu yazdım ve finalinide yaptım bakın derim.

Minchan/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin