10.

179 13 14
                                    


Siktir diye bir küfür savurdum ve hemen oturduğum banktan kalktım .benimle beraber bizim mallarda kalktı.ben tam kaçmak için tabanları yağlıyordum ki bir ses duydum.
Bir ses geliyor aman Yarabbi bir ses geliyor ğır ğır ğır ğır
"Minho 2 dakika baka bilirmisin ya ? İstediğin testleri buldum"
Siktir yalana bak AMK?
Sert bir şekilde yutkundum ve arkamda 5-6 metre uzakta olan Chan hocaya baktım.
"Geçmiş olsun hyung."-felix
"Oha lan hyung ama senin götünde güzel ha"-hyunjin
"Siktirim belanı hyunjin.kurtarın lan beni"
"Bizene amına koyayım siktir git"diyip arkamdan itti beni jisung
İtildiğim için Chan hocaya biraz daha yaklaştım ve jisungun ebesinin ne kadar güzel ola bileceğini düşünerek Chan hocanın yanına gittim.
"Buyurun hocam test tam olarak ne testi? Umarı hamilelik değildir. Gerçi ben erkeğim neyse"
"Odama"
"Ama hocam henüz zil çalmadı benim içeriye girmem ya-"
"Minhoo odama dedim"
"Chan valla bilerek yapadım ya"
Dedim ve etrafa baktım.
"Hem şuanda okuldayız okulda. Affetsen beni bir kerelik?"
Chan derin bi iç çekti ve "odama minho odama"
Diyip beni öne doğru hafifçe itekledi.
Bozuk pilakmısın amına koyim ? Takılı kalmış odamda odam tamam napim?
Okuldan içeriye girdiğimde ilk kantinci ablayı gördüm ve dudaklarımı sesizce kıpırdatarak help mee dedim.
Tabi kadın ne diyon diyo sesizce. ama anlamış tabi, e müdür yardımcısıyla beraber bir minho hiç tekin değil.
Chanın odasına ilk giren ben oldum.ardındanda Chan geldi ve kapıyı kapatıp kilitledi.

Bir şey isteye bilirmiyim? Helvam çikolatalı olsunmu? Rahmetli ben çikolatayı çok severdi de.

Chan kapıyı kilitledikten sonra bana döndü, bende onun bana dönmesi ile başladım konuşmaya.
"Bakın benim biricik seksi hocam,dünyalar tatlısı,en iyi matematikçi hocam. Allah kuran çarpsınkı bilerek olmadı ya.
Ayrıca ben henüz küçüğüm biliyorsunuz demi?" Chanın kendisine doğru yürüdüğünü gören minho daha çok sitres yaptı ve
"Hocaam valla ben bunları hak etmedim. Ben size deliler gibi aşıkken olmaz olm-"
Minhonun sözünü bölen şey chanın dolgun dudaklarıydı.
Minhoyu belinden tutup çekmiş ve dudaklarına yapışmıştı.
Chan sert bir şekilde minhoyu öperken, minho ne oluyo amk bakışıyla chana bakıyordu. Minhonun karşılık vermemesiyle chan minhonun alt dudağını ısırmış ve
"Karşılık vermezsen daha kötü olur güzelim" demişti. Ardından öpmeye başlayınca minhoda bu kez karşılık vermeye başlamıştı. Chan zaferle gülümserken minhonun okul gömleğinin altına elini soktu ve okşamaya başladı. Chanın  bu yaptığı ile minho titremiş ama chandan ayrılmamıştı. taki nefesleri bitip ayrılana kadar.
Minho bunun burada bitmeyeceğini bildiği için hemen kendisini acındırmaya başlayarak
"Hung valla bilerek yapmadım."
...
"Çok acıyor mu?"
"Sızlıyor halla"
"Hastaneye gidelim mi?"
"O kadara gerek yok"
Minho  kafasını sağlamış ve masum bir ifadeyle
"Özür dilerim"
Demişti chanın gözlerine bakmayarak.
Chan minhonun çenesinden tutup kendisine bakmasını sağlamış ve
"Tamam sorun değil. Ah bidaha şu yüz ifadesini yaparsan kendimi kırtlaklıycam. Fazla masum"
Sen bide beynimi gör.
"Affetinmi?"
"Edeyim bakalım bu seferlik. Ama bir daha olmasın."
Minho takına bildiği en tatlı yüz ifadesini takınıp.
"Söz" demiş ve tekrar chanın dudaklarına asılmıştı. Chanda onu belinden kavramış ve kucağına almıştı. Bu kez chan ceza vermek amacıyla değil tamamen sevgisinden dolayı öpüyordu miniğini.
Minho chanın ensesinden tarafta olan bebek saçlarıyla oynuyordu onu öperken bir yandanda.
Chan minhoyu alıp odasındaki koltuklardan birine oturduğunda, minhoyuda kucağına bırakmış ve ondan ayrılmıştı.
Minho bu kezde chanın boynuna yönelip kafasını gömdüğünde chan minhonun belindeki ellerini sıkılaştırmıştı. Minho chanın boynuna minik minik öpücükler bırakırken chan minhonun belindeki elinin birini çekti ve kolundaki saate baktı.
"5 dakikamız kalmış minie"
Minho chanın boynundan kalkmadan ofladı ve
"okulunda, bu okulun ilk taşını koyan mühendiside, o mühendisi işe koyan okulunda-"
"Bebeğim hadi ama"
"Uf iyi ya. Chan sizin işiniz ne kadar güzel ya. valla geliyoruz beynimizi sikip gidiyonuz"
"Minhooo"
"Ne Yalan mı sonra olan bize oluyo. Bide sınavları destekli sokuyonuz."
"Bebeğim bunları milli eğitim bakanına söylemen lazım. Benim bir suçum yokki burada"
"Zaten sen hariç tüm hocaların 7 cetini.
Bu yeni gelen milli eğitim bilmem neyde varya hani şu armut kafalı."
Minho bir,iki saniye duraksayıp
"Neydi lan adı yunusmuydu neydi?"
"Yusuf"
"He he yusufcuk. O piç varya o piç ben onun ta-"
"Minmin hadi derse girelim çıkışta beraber söveriz hadi"
Minho kafasını sallamış ve kucağından İnmişti
"Chan bu öğlen beraber yemek yiyelimmi?"
"Yiyelim güzelim. Benim öğlenden önce son dersim boş. Yiyecek bir şeyler alır gelirim hızlıca"
"Tamam parayı da yarı yarıya öderiz"
"Gerek yok ben öderim"
Minho koltuğun üzerine fırlatmış olduğu çantayı bir koluna takarken konuştu .
"Olmaz öyle şey yarı yarıya"
"Asıl öyle olmaz. Öğrenci çocuksun sen"
"Sende öğrenciydin. Ola bilir arada öyle şeyler"
Demiş ve chana öpücük atıp çıkmıştı odadan.

(iyi okumalar boklu böcekelerim💋💋💋💋)
Hadi iyisiniz bende anneniz boklu böcek

Minchan/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin