11. Marcin Dubiel x Stuu(bonus)

99 12 19
                                    


~Pov Dubiel~

Kurwa. Kolejna stracona Czternastka. Chyba mnie zaraz pojebie. Jeżeli zaraz nie dostanę żadnej 14 to chyba oszaleje!
Kurwa. Dupa. Gufno. Guwno. Gówno.

Szedłem dalej wkurzony ale nagle otrzymałem wiadomość od Stuarta.

"Masz tą Czternastkę?"-widniało na wiadomości.

"Niestety nie:/"-odpisałem.

"Oj nie przejmuj się pewnie nadarzy się jeszcze okazja na jakąś inną"

"Tsa...Ej mogę do ciebie wpaść?"-napisałem niepewnie.

"Jasne wpadaj"

(69 minut potem🔥)

-S-stuu?-zapukałem do drzwi.

-Hey!-otworzył drzwi i mnie uwaśnie przytulił.

Nie wiem dlaczego ale ostatnio mnie do niego strasznie ciągnie. Kurde te jego usta są takie....AHHH!

-Nom chodź-złapał mnie za ręke

Wtedy ja *blushes*. Odrazu z-zakryłem moją uwu twarz moimi rękawamk oversize bluzy>^< (nwm skąd ta bluza się wzieła). Stuart to zauważył i zachichotał słodziutko wtedy jeszcze bardziej się zarumieniłem.

Usiadłem na kanapie a on obok mnie i se włączył fortnita. Oglądałem nam gra ahh jaki on jest hot aż mi staną. Strasznie się podnieciłem. Patrzyłem się na jego piękne usta które tak bardzo chciałem pocałować. AGH...J-Ja nie dam rady się dalej kontrolować>^<!

Rzuciłem się na niego i go kissnąłem.

-------

Kinder Niespodzianka 🔥🔥

Wgl dzisiaj są moje uro(24 listopad jak ktoś czyta to potem)

Papapap

Wardęga x Konopski||Uwaśna Parodia (enemies to lovers) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz