(WARNING: to jest najbardziej randomowe gufno jakie mi przyszło do głowy bruhh)
~Konop pov~
*Gracz Sylwester Wardęga pomyślnie odebrał poród od użytkownika Knopers uwu i przy tym zdobył odznakę lekarza*
-KOCHANIE MOJE SŁODKIE JAK SIE CZUJESZ??🥺🥺-spytał mój monsz.
-Już...Już j-j-jest lepiej....-uwu.
-Popatrz...-powiedzuał sylwuś i dał mi w ręce moje bobo uwu- Popatrz jakie piękne bobo🥺🥺🥺🥺🔥.
-Ale uwaśne...-patrzyłem przez chwilę na to dziecko poczym stwierdziłem-nazwe ją Czternastka🥺🥺🥺.
Nagle nasz dom zaczą się trząść. Dawid Chech zaczą agresywnie warczeć. I usłyszeliśmy pukanie do drzwi, i w ułamku sekundy drzwi otworzyły się a ktoś szybkim ruchem wbiegł do środka. Nim się obejrzeliśmy postać wszedła do pokoju w którym byliśmy i ukazał się...
MARCIN JEBANY DUBIEL?!-Czy ktoś powiedział...-przystał na chwilke- CZTERNASTKA?!
-Wypierdalaj Dubiel-warkną mój bojfriendek.
-NUH UH🔥🔥-odpowiedział uśmiechając się zrowłogo-NIE DOPÓKI NIE ZDOBĘDE MOJEJ CZTERNASTKI.
-NIE MA MOWY MARCIN-krzyknąłem resztkami sił-WYPIERDALAJ DEBILU.
Dubiel przewrócił oczami i rzucił się w moją stronę. Zacząłem panikować. On...on...chce mi zabrać moje bobo😭😭🥺🥺🥺😭
-TYLKO JA. I. MOJA. CZTERNASTKA.-krzyczał gdy biegł w moją stronę.
-STOP-zatrzymał go mój kochany alpha-ONA MA TYLKO KILKA SEKUND.
Wtedy Dubiel zamarł.
-W-winogrona czerwone....4-40% t-t-taniej......8,99 za...kilogram-powiedział smutno.
Patrzyliśmy na niego zdziwieni.
-To nie ja byłem pedo. Bo ja nic nie wiedzioł🥺🥺
-WYPIERDALAJ DUBIEL POWIEDZIAŁEM-warkną ziiritowany sylwuś.
Po chwili se wkońcu poszedł. Ufff....
-------
Jestem pojebany lol
Nie pytajcie pls
CZYTASZ
Wardęga x Konopski||Uwaśna Parodia (enemies to lovers)
Romansahistoria oparta na faktach♥️♥️ (wszystko zrobione w celach humorystycznych) #1-polish-15.10.2023