“You know you’re in love when you can’t fall asleep because reality is finally better than your dreams.”
-Dr. Suess
Wiesz, że jesteś zakochany/zakochana gdy nie potrafisz zasnąć, ponieważ rzeczywistość jest w końcu lepsza niż Twoje sny/marzenia.Mówi się, że żyć, a egzystować, to dwie różne rzeczy. To tak samo, jeśli powiedziałabym, że nie przeżyłam wszystkich dni swojego życia. Bo co, jeśli umarłabym w wieku, na przykład, osiemdziesięciu siedmiu lat, a czułabym, że żyłam tylko czterdzieści?
Może to dlatego, że wiele rzeczy nie dostrzegamy. To, co czasami wydaje się niemożliwe, umyka nam przed oczami, bo nie wierzymy w to, że jednak się uda. Nie krzyczymy „kocham cię” kiedy właśnie te słowa pragną opuścić nasze usta. Żyjemy w strachu, bojąc się zrobić ten pierwszy krok.
Może myślimy, że jesteśmy niewystarczający?
Albo, że nie zasługujemy na szczęście?
Upadamy. Tysiące razy. I czasami nie mamy siły by wstać ale to jest w porządku j e ś l i nigdy się nie poddamy i nie przestaniemy próbować. Bo właśnie to jest najważniejsze.
By docenić uśmiech mamy i ciepłe słowa taty. Poranny deszcz. Słońce, które latem świeci tak pięknie i przypomina nam o beztroskich chwilach dzieciństwa. By docenić przyjaciół, z którymi tworzymy wspomnienia.
Nigdy nie przypuszczałam, że strata pamięci w pewien sposób sprawi, że będę żyła pełnią swojego życia. I stworzę tyle wspomnień, że zamykając oczy, będę wiedziała tylko dobro.
I jego rozbrajający uśmiech.
♣••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••♣
TW!
* Problemy rodzinne
* Śmierć
* Problemy na tle psychicznym
* Przekleństwa
* Utrata pamięci
CZYTASZ
🍀ACCEPT YOURSELF 🍀 | II Część Trylogii Clover |
Teen FictionA może tak naprawdę świat pragnął, żebym zagubiła się po raz kolejny po to, by odrodzić się piękniejszą? Z t o b ą.