6• Kutsal Ahır

450 43 15
                                    

multide arsız bela şarkısı var dinleyin <3 ağlatıyım biraz sizi jkskjsnbskjg


•Barbara Palvin'in ağzından•

Dün gece çok güzel geçmişti. Mahmutum bana sarılmıştı. Onun güzel ter kokusunu içime çekmiştim.

Pastası da mükemmeldi. Uyandığımdan beri dün geceyi düşünüyordum. Telefonumun çalması üzerine hemen koştum ve arayan numaraya baktım.

'WORLD'S HİPER STAR AJDAR'

Kendini böyle kaydetmişti. Telefonu açtım. Ter kokusunu buradan hissedebiliyordum. İğrenç!

"Elo?" dedi tiskindirici bir sesle.

"Ne var Ajdar?"

"Barbaracım, sana bir söz vermiştim. Hatırladın mı?"

"Yoo hiç de öyle bişey olmadı bi kere git başka kızlara asıl hadi canım görüşürüz. " tam telefonu kapatacakken konuştu.

"Mahmut ağabey amca'nın show'unda söz vermiştim ya seni ahırıma götürcem diye. Ne çabuk unuttun ama canısı?"

"Ha sen onu diyosun"

"Ya tabi onu diyorum. Hadi hazırlan almaya geliyorum seni. İtiraz istemiyorum" dedi ve suratıma kapattı. Besbelli asılıyordu bana. İğrenç!

Tekrar aradı.

"Sen susarsan dünyam susar! Susma konuş sen, ben seni dinleyeyim. Gökyüzü gözlüm!" Dedi daha ben cevap veremeden. Tipini bilmesem bu güzel sözlere aşık olucaktım.

"Ne sacmalıyosun ya be!"

"Geldim kapıdayım Güzel gözlüm. "

"Geleceğimi söylemedim. "

Aniden kapı çaldı. Sinirle koştum ve kapıyı açtım.

"Seninle hiçbir yere gelmiyorum. Ajdar defol git!"

Kafama birden bir çuval geçirip beni evden çıkarttı ve sürüklemeye başladı. Çuvalı çıkartmak için uğraştım ama çok sıkı tutuyordu.

Durdu ve çuvalı kafamdan çıkarttı. Otobüs durağına gelmiştik. Hadi canım, koskoca Barbara Palvin, otobüse mi binecektim şimdi ben!

Bir otobüs önümüzde durdu. Ajdar kapısını açar gibi yaptı. "Kusura bakmayasın hanfendiciğim. arabam yok bari varmış gibi davranalım." dedi ve göz kırptı.

Elimden tutup otobüse bindirdi. Oturacak yer yoktu, ayakta bekleyecektik. Aman ne güzel!

Yanımda duran adam leş gibi ter kokuyordu. Gözlerimi kapatıp bu günün bir an önce bitmesi için dua ettim.

******

Ahıra gelmiştik. Burası İsmail'in osuruğundan bile daha kötü kokuyordu.

"işte burası benim çaldığım hayvanlardan oluşan Kutsal Ahırım. herkes bayılıyor buraya. Bir kez gelen bir daha gelmek istiyor. Hele Sarıkız en güzel hayvanımızdır. hayran kalacaksın buraya gökyüzü gözlüm."

Ağlamak istiyorum, Sadece ağlamak istiyorum...

Ajdar'ın ağzından

Barbara buraya hayran kalmış gibi bakıyordu. Buraya kim hayran olmaz ki!

Hemen ilk olarak Sarıkızımın yanına götürdüm onu.

"Bak şimdi sevgili Barbara, bu inek benim en değerlim, Sarıkızım. Eğer bir gün sana evlenme teklifi edersem kesinlikle biricik Sarıkızımın buna şahit olması gerek." dedim.

Dediğim şeyle beraber ağzı açık kaldı. Tamam haklı, belki biraz erken oldu bunu söylemek için ama kalbimi çaldı bi kere.

"yav şaka yapıyorum Barbaram. Biraz daha beni tanıyınca sen isteyeceksin zaten evlenmeyi, ayaklarıma kapanacaksın."

10 metre açılan ağzını hemen kapattı ve geri geri giderek "Benden uzak dur seni sapık adam! seni bir daha görmek istemi-" sözünü bitiremeden birden durdu ve çığlık attı. En değerli atım olan Düldül'ün dışkısına basmıştı. Oh mis gibi kokacak şimdi ayakları.

"sakin ol Barbaram, bir şey değil sadece Düldül'ümün bokuna bastın o kadar. Abartılacak bir şey değil. Bekle şimdi hemen çıkartacağım seni ordan." dedim ve tam o sırada telefonuma mesaj geldi.

kimden: ÃbDúŁqäDïr

ĆÜmâ'ñΞ HáÿRøłÀ,
èvïÑíŹdË MûhÂbbËt BøŁ ÓłÅ ¡

Bizim Abdülkadir'in klasik Cuma mesajları...

"ben burda ölüyorum sen telefona mı bakıyosun Ajdar?" diye bağırdı çılgın karı.

Hemen telefonu cebime attım ve bir Superman edasıyla Barbaramı kurtarmaya koştum. İlk önce sağ ayağını çıkarttım. Sünnettir sonuçta sağdan başlamak...

Sol ayağını da çıkartırken ayakkabının topuğu dışkının içinde kaldı. Deli karı bir çığlık daha attı.

"Bana dokunma artık.Yeter, YETER! Sen ne kadar iğrenç bi insansın." diye bağırdı. kalbimi kırıyosun Barbaram, kalbimi kırıyosun aşk çiçeğim.

"barbaram ben sana ne yaptım güzel gözlüm. Sadece sana yardım etmeye çalışıyordum. Tek suçum seni sevmekti. Madem sevmiyorsun beni o zaman sahip çık gözlerine, dönüp dolaşıp değmesinler gözlerime!" dedim küçük emrah bakışımı atarak.

"a-ajdar, sen ağlıyormusun?" dedi sakince. belki de ağlarsam bana sarılırdı diye düşündüm ve ağlamaya çalıştım.

"Sevmek zor iş be Barbaram. Ne maaşı var ne sigortası, bir ayrılığı var bir de göz yaşı.." dedim ve ağlamaya başladım. Onun da gözleri dolmuştu. hiç bir kadın duygusal sözlere dayanamaz. Ajdar zekamı kullandım ve bir tane daha duygusal söz söyledim. Bu sefer kesinlikle sarılacaktı.

"Aklımda işin yok durup durup aklıma gelme. yanıma gel, mevzu kalbimde!" dediğim anda yanıma geldi ve sarıldı. Sonra bir anda geri çekilip

"seni içtiğim biraya buz diye katarım, üstüne redbull çakarım tosunum." dedi. şoktaydım. Barbie gibi kadından mı çıkmıştı bu aşiret ağası sözleri!

"Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek nede haraç kesmektir. delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir be Ajdarım. Şimdi adam ol koş evine git bırak benim peşimi, anangillere de benden selam söyle. Bu lafları bulduğun sitelere bende üyeyim haberin olsun beni böyle tavlayamassın hadi eyvallah!"

hobaa! gül gibi karının içinden öküz çıktı. Çekip gitmeden olayı toparlamam lazım.

"değil Eros'un oku, Zeus'un şimşeği girse, sen aşktan anlamazsın!" dedim.

Masmavi gözleri parladı birden.

"Kendime yakışanı severim, herkese yapışanı değil." dedi ve telefonunu çıkarttı.

"mahmutcuğum Ajdar beni zorla ahırına götürdü. Arabası da yok yazık beni bırakamaz şimdi o. Sen şoförünü yollasan olur mu?" dedi. Bu nasıl bir edepsizlik böyle. Resmen Mahmut ağabey amcayı kullanıyor.

Telefonu kapattı ve bana döndü.

"senden adam olmaz be Ajdar." dedi ve arkasına bakmadan gitti. yıkıldım. bittim. yaşama sevincimi kaybettim.

BİR GÜN BENİM OLACAKSIN BARBARA! diye bağırmak istedim.

Tam arkasından koşup özür dileyecektim ki Barbara'nın yola fırladığını gördüm. Arabanın altında kaldığını.. Gerisi karanlık...


Çılgın Beyza tuncertionerleri coşturuyor jkdnjkdsa

bu bölümü arsız bela dinlerken yazdım. Neler yazdığım hakkında hiçbir fikrim yok müziğin duygularına bıraktım kendimi sjdnbssn

-bu bölüm ZehraFBA arkadaşımıza ithaf edilmiştir jksdnvksjv-

Halay Mendili ~ Mahmut Tuncer FanFicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin