MULTİDEKİ VİDYOYU İZLEMENİZ LAZIM 2 DAKİKALIK BİŞEY ZATEN HEMEN İZLEYİN ÖLDÜM JKABFKJbfHalay Mendili restorantına ulaştığım zaman hemen Adrianayı aradım ama yoktu. Kesinlikle şaka yapmadığına emin olmuştum artık. Bu kızın sorunu neydi. Gavur kızı hiç benim gibi yakışıklı halaycı kibar KASLI has bir Türk erkeğine aşık olur mu. Onunla bu konuyu konuşacaktım . Ben onun için aynı şeyleri hissetmiyordum.
Bize ayırtılan masaya doğru ilerledim. İsmail yk erkenden gelip masa ayırtmıştı benim yufka yürekli yakışıklı kardeşim. Herkesle selamlaştıktan sonra masaya oturdum.
"Mahmutum ne istersin bitanem, söyle getireyim." dedi Barbara.
mahmutum?
herkese noluyor bu aralar lo
"Buyur bacım? yoksa sende mi bena aşıksın. Bak vallaha şurda gülmekten bayılıp düşerim haa" dedim ve hunharca gülmeye başladım.
"SONUNDA FARKETTİN MAHMUTUM SONUNDA" diye haykırdı. Şaşkınlıkla ona bakakaldım.
Tam o sırada Adriana masamıza doğru geliyordu. İçimden la havle çekerek sandalyemden kalktım.
"Barbara sen de mi?" diye bağırdı Adriana. "Nasıl Mahmudumu benden çalabilirsin ilk ben gördüm onu yelloz."
"Mahmudum kimi seçerse onu seviyodur neden ona seçim yaptırmıyoruz aramızdaki dava kapanmış olur." dedi Barbara.
"Haklısın. Mahmutum seç." dedi Adriana.
10 senelik halay hayatımda böyle bir şok geçirmemiştim. Halay çekerken bayılmam dışında...
Şoklar içinde gözlerim ikisi arasında gidip gelirken artık gerçeği açıklamanın vakti diye düşündüm ve yıllardır herkesten sakladığım gerçeği açıkladım.
"Eğer seçim yapmamı istiyosanız ikinizi de seçmem lo, ben gavur sevmem. Ama illa seç diyceksiniz, evimdeki hizmetli Emine hanımı seçerim. Yıllardır ona aşığım."
herkeşler ağzı açık bana bakıyordu.
Bu gerçeği asla söylememeliydim...
SA
yine iğrenç üstü bi bölüm oldu ama az çok finalde olcakları anlamışsınızdır heralde kjdgn
bi kaç bölüm konuyu toparlayıp kitabı bitiriyorum ama yeni saçma fikirlerim var o yüzden yeni saçma kitaplar çok yakında sizlerle olucak jsbfak.
hade eyw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halay Mendili ~ Mahmut Tuncer FanFic
Teen FictionMahmut tuncer'in halay çekişine hasta olan Adriana için herşey daha yeni başlıyordu. Barbara'ya aşık olan Ajdar için hayat düşünüldüğü kadar kolay değildi. Yıldız Tilbe'nin küçüklük dostu İsmail Yk ile olan dostluğu artık bitiyormuydu? Arsız bela...