7• Halay Hastanesi

355 36 11
                                    

şimdi sevgili tuncertionerler! normalde bu bölüm henüz hazır değildi ama Colton'la aynı günde doğduğumu öğrenince içime bi şey oldu bende bölümü tamamlamaya karar verdim o yüzden bu bölüm için Colton'un anne ve babasına teşemkür etmeniz gerekiyo fhgjsjss benim için en güzel doğum günü hediyesi bu oldu ^_^

-bu arada multiye koymak için barbara palvinin fotolarına bakmak zorunda kaldım. sonra piskolojim bozuldu bende barbara palvinin en çirkin fotoları yazdım google amcaya, sonra bi baktım bu kızın çirkin fotosu yok. piskolojim daha çok bozuldu bende en sonunda multiye bülent ersoy koymak zorunda kaldım çok sorry kjsnfwkjbfwgj


Mahmut Tuncer'in ağzından

Barbara beni kullanıyordu resmen. Onu gelip almamı istemişti. Belkide bana bir süpriz yapacaktı Ajdar.

Ajdar'ın ahırını çok severim. Özellikle de Düldül'ü. Ama Düldül'e binmeme hiç izin vermezdi Ajdar. Belkide şimdi izin verecekti.

Hemen bi tane Porsche'a atladım ve Ajdar'ın ahırının yolunu tuttum. Bugün neşem çok yerindeydi.

Ahıra doğru giderken telefonum çaldı.

"Mahmut ağabey amca-"

"Looo. Ajdar tosunum sakin ol. Tane tane konuş. Ne olmuştur lo?"

"Mahmut ağabey amca... Barbara... Hastanede... Araba çarpmış sevdalıma. Senin hastaneye götürüyorum hemen gel sende hadi"

"he aferim aferim götür sen onu Halay Hastaneye bende orda olurum birazdan. Haydi sağlıcakla kal Ajdarım." dedim ve telefonu kapattım.

Nasıl becermişti bu karı arabanın altında kalmayı. Arabamı daha hızlı sürdüm ve 5 dakika sonra hastaneye ulaşmıştım.

Hastaneye girdiğimde danışmadaki karılar bana selam verdiler. Tebessüm ettim ve Barbaranın olduğu odayı öğrenip yanına gittim.

Odanın içine girmeden Ajdarın sesini duydum. Barbara'ya çikita muz şarkısını söylüyordu. Bu adamın fantezilerine hayranım doğrusu. Kızları kendinden soğutmayı çok iyi başarır.

İçeri girdim. Bizim tayfa çoktan gelmişti.

"Ooo Mahmutcum hoşgeldin." diye sevinçle ayağa kalktı Bülent ersoy.

"İki saattir Ajdar barbaraya şarkı söylüyo, e bizim de midemiz bulandı sen şöyle güzel bir şeyler söylede içimiz açılsın ayol!" dedi kulağıma fısıldayarak.

Bende hemen Ajdarı susturup mükemmel ingilizce şarkımı söylemeye başladım -multideki jhbdj-

Ardından Bülen Esoy da bir şarkı patlattı o güzel sesiyle.

"AYY YETER İKİ SAATTİR UYUYO NUMARASI YAPIYORUM HALA GİTMEDİNİZ OLUM GİTSENİZE ARTIK YA SİZ BELA MISINIZ. FRANCİSCO'MU ARIYCAM GELİP ALCAK BENİ KURTULMAK İSTİYORUM SİZDEN YETER Y-E-T-E-R RAHAT BIRAKIN BENİ" diye hunharca bağırdı Barbara. E haliyle bende sinirlendim tabi tutamadım kendimi.

"LEĞĞN DE SİKTÖR BE GARI, BİZ ÇOK MU İSTİYOZ SANKİ SENİ. EDEPLİ OL ALIRIM AYAĞIMIN ALTINA HAA!" diye çıkıştım. Gözleri doldu edepsiz karının.

"Mahmut tamam sakin ol o daha küçük amcası olur böyle şeyler boşveer." diye sakinleştirmeye çalıştı Bülentciğim beni.

"De haydi gidelim bu edepsiz garının yanından." dedim. Adriana hemen kalktı.

"Bencede. Zaten bizi istemiyo baksanıza." dedi.

Ajdar hariç herkes odadan çıktı.

Hastanenin kafesinde oturup birer bardak çay içtik. Sonra da hesabı İsmail'e kitledik.

•Barbara Palvin'in ağzından•

Mahmut'um bana ilk defa bağırmıştı. Çok ağırıma gitmişti bu.

Gözlerimi kapatıp unutmaya çalışıyorum ama Ajdar muhteşem derece korkunç sesiyle bana şarkı söylemeye çalışıyordu. Dayanabileceğim son noktaya kafar dayandım ve en sonunda yattığım yerde birden doğrulup çığlık attım.

"Hoşt ay aman HOŞT NOLUYO!" diye bağırıp yatağın yanındaki kanepeye çıktı birden Ajdar.

"BİR ŞEY OLDUĞU YOK BE ADAM SUS ARTIK SUS BAŞIMI ŞİŞİRDİN RAHATLATMAYA MI ÇALIŞIYOSUN ÖLDÜRMEYE Mİ ÇALIŞIYOSUN BELLİ DEĞİL!" diye bağırdım ve hemşireyi çağırdım.

Hemşire gelip Ajdar'ı odadan çıkardı. Bende yattığım yerden kalkıp kıyafetlerimi giyindim. Dışardan Ajdar'ın sesi geliyordu.

"Yav hemşire hanım abla, ben kaç saattir bu anı bekliyorum bırak da zavallı Barbara'ya kıyafetlerini giymesinde yardım edeyim."

"Ama Ajdar bey efendiciğim Barbara kendi istedi yanlız kalmayı. Kendini iyi hissediyormuş. Vicdan azabı çekmenize gerel yok, hala yaşıyor"

Onlar orda kavga etmeye devam ederken çantamı alıp çıktım ve kapıyı sertçe çarptım.

Hastaneden çıktım ve bir taksi bulup içine bindim. Eve gidip AJDAR OLMADAN dinlenmem gerek. Sonrada Ajdar'ın kafasını kırıp intikam alacaktım.

•Ajdar'ın ağzından•

Yaklaşık yarım saattir hemşire ile tartışıyorduk. En sonunda hemşire pes etti ve odasına girmem için Barbara'nın kapısı pes etmiş bir yüz ifadesiyle açtı.

İçeri girerken gözlerim Barbara'yı aradı. Tamamen içeri girdiğimde Barbara'nın burada olmadığını anladım.

Hemen ödeme yapılan yere gittim ve parayı ödemiş mi diye baktım. Ödememiş. Oradaki kadına sordum "Afedersiniz buradan sarışın mavi gözlü güzel bir kadın geçtimi"

"Evet yaklaşık yarım saat önce çıktı Barbara." dedi kadın.

"Barbara'yı sorduğumu nereden anladınız?"

"Barbara'ya takıntın olduğunu bütün hastane 2 saat önce odada ona şarkı söylerken anladı zaten çabalama kuzum." dedi bilmiş bir tavırla. Şu anda atar yapsam tam yeriydi. Ama bir an önce Barbara'yı bulmam gerekiyordu.

****

Kapısının önünde 'Hiçbir Ajdar Giremez' yazıyordu. Ben hiçbir Ajdar değildim. Sadece Ajdardım. Bu yüzden kapısını çaldım.

"Kim o?"

"Ajdar. Ama sadece Ajdar olan Ajdar. Hiçbir Ajdar değil!" dedim itinayla.

Ses gelmedi.

"Barbara?"

"..."

"Aloooo!"

"..."

"Barbara ben sadece Ajdar'ım hiçbir Ajdar değil." diye tekrar bağırdım. Kapının altından bir not geldi.

"Kapıda yazan şeyi anlaman için bir mantık kursuna gitmeni öneririm. Bu da parası hadi şimdi kursa git. Sonra görüşürüz" yazıyordu notta. Yanına da 100 tl koymuştu.

Gidecektim o kursa. Barbara'yı görebilmek için herşeyi yaparım.

10 tl lik bir kurs bulacaktım ve oraya gidecektim. Ama önce bu 100 tl ile karnımı bir güzel doyurmam lazım...

Halay Mendili ~ Mahmut Tuncer FanFicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin