5• Doğum günü Halay günü!

472 48 18
                                    

multideki vidyoyu izleyin jsnbdksjv


• Ajdar'ın ağzından•

Sabah heyecanla uyandım. Bugün Mahmut'un doğum günüydü. Barbara'yı görebilecektim.

İlk tanıştığımızda numarasını almıştım. Rehberimden numarasını bulup tuşladım.

"Alo?"

"Alo Barbara'm benim Ajdar'ın"

"Ayy yine mi sen be adam"

"Aşkından yanıyorum Barbara'm. Gel de Mahmut'un doğum günü partisine birlikte gidelim."

"Hayır. " dedi ve telefonu suratıma kapattı.

Ağlattın be Barbara'm. Göz yaşlarım yavaş yavaş kendini bırakırken Barbara'yla ilk tanıştığımız anı hatırladım. Daha çok ağlamama sebep olmuştu.

Ya benimsin ya da kara toprağın Barbara!

Barbara'ya yakışıklı görünmek için gözyaşlarımı sildim. İsmail'in tükürük limon karışımını yapıp muhteşem saçlarıma sürdüm.

Aynaya baktım. Mükemmel görünüyordum. Artık evden çıkmak için hazırdım.

Bir sokak kadar yürüdükten sonra otobüs durağında durdum.

1 saat boyunca otobüs bekledim. En sonunda beklediğim otobüs gelince hemen Mahmut'un doğum günü partisi için hediye almaya gittim.

*****

"Kardeşim ne demek bunun 56 bedeni yok lan!"

"Ajdar bey 56 beden kolay kolay bulunmaz. Çok zor bir müşterisiniz!"

"Yahu kardeşim kendim için değil Mahmut Tuncer için alıyorum be!"

"Ya Ajdar bey lütfen sorun çıkarmayın. 56 beden gömlekler hamile hanımlar için."

"Siz Mahmut'a hamile kadın mı dediniz şimdi satıcı bey!"

Satıcı boğazını temizledi.

"Ben görevliyim. Satıcı değil Ajdar bey ayrıca estafirullah o ne demek. Tabiki de Mahmut beye hamile kadın falan demedim lütfen yani !"

"Bakin sayin beyefendiğim. Bana 56 beden bu modelden gömlek gerekiyor! 1 saat sonra parti başlayacak ve ben daha otobüs bekleyecem" istemsiz olarak bağırmıştım. Sinirlendiriyordu beni.

"Buyrun buna bakın bu 56 beden hem de 10 tl. "

"Ben arkadaşıma bunu pazardan mı almış bu ne böyle dedirtmem! Pahalı gömlek verin bana"

Satıcı adam bu dediğim üzerine daha da sinirlendi ve yaka kartını yere fırlatıp dükkandan dışarı fırladı. Adam benim yüzümden istifa etmişti.

Bende bu fırsattan yararlanıp elime bir iki tane gömlek alıp kaçtım dükkandan.

Şansıma otobüs daha yeni gelmişti. Kapıları kapanmadan hemen içeri atladım. Tam kapılar kapandı hareket edecekken dükkanın sahibi kapıya yapıştı. Otobüs şöfor'ü durmadı devam etti. Afferim koçum!

Ödünç aldığım şeyleri bim poşetine tıkıp kafamı cama yaslayarak Barbara'nın hayalini kurdum.

*******

•Adriana'nın ağzından•

En güzel kıyafetlerimi giyip Mahmut'un doğum gününe gelmiştim.

Ortam çok güzel süslenmişti. Acaba hangi zevkli kadın süslemişti. Kıskandım.

Konuklar yavaş yavaş geliyorlardı eve. Parti başlamak üzereydi. Barbara içeri girdi. Saçlarını savurdu.
Kafasını merdivenlerden sürte sürte aşağıya fırlatmak istiyorum şuan onu.

Birden kalabalıktan bir ses yükseldi. "Hepi pörttey Mahooo, heppi pörttey Mahoo... Lolololololololo"

"Yav siz beni çok mutlu edirsiz ama ağlayacam şimdi hele gelin sarılalım." dedi mahmut. Barbara hemen koştu.

"İyiki varsın Mahmut'ummm" diye bağırarak BENİM mahmut'uma sarıldı. Saçlarını ağzına sokup boğmak istedim orda.

Mahmut herkese sıra sıra sarıldı.
Bana sarılmamıştı. Gözlerim doldu. Ağlamak istedim orda. Tutun kollarımdan düşerim şimdi!

5 katlı bir pasta getirdiler önümüze. Üzerinde Mahmut'un resmi ve halay mendilleri vardı. Krema olarak Mahmut'un bugün giydiği takımın renginde halay mendilleri vardı. Çok güzel görünüyordu. Mahmut bıçağı aldı ve pastayı şarkı söyleyerek kesmeye başladı.

****

Hediyeleri verme zamanı gelmişti. Ajdar'ın hediyesini açıyordu Mahmut.

"La Ajdar bu ne hamile kadın elbisesi almışsın resmen. Nası giyecem ben bunu? "

"Giyersin giyersin. Güzel gömlek zor çaldım onu ben idare etceksin artık" dedi ajdar.

Çalmak Ajdar'ın işiydi. Ahırındaki çoğu hayvan çalıntıydı. Ama bu onun hayatıydı ve gayet memnundu.

Herkes masaya geçti ve muhabbet ederek pastayı yemeye başladık. Mahmut'u seyretmekten yemek yiyemiyordum. Acaba ona karşı olan hislerimi söylesem nasıl tepki verecekti. Bir gün deneyecektim. Mutlaka söyleyecektim...


- bu bölümü betulozkks arkadaşımıza ithaf ediyorum shjfbjkshb-

Halay Mendili ~ Mahmut Tuncer FanFicHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin