şimdi öncelikle şunu belirtmek istiyorum hikayenin bu kadar ilgi göreceği aklıma gelmemişti sıkıntıdan ve sadece işsizlik olsun diye yazıyodum ama şu anda baya bi ilgi gördü o yüzden daha sık yayınlamaya çalışcam iyi okumalar halay mendili fam jnvskjnvsutu
-multiye çok güzel bi foto koycaktım ama olmadı mahmutumuzun güzel sesiyle idare edin jsdfndf-
•Yıldız Tilbe'nin ağzından•
İsmail beni denize atıp orada ıslak bir şekilde bırakmıştı.
Ağlıyordum. Ağır adımlarla eve doğru yürümeye başladım.
Karşıma birden uzun boylu siyah saçlı kara kaşlı yakışıklı bir çocuk çıktı.
"Yıldız iyi misin?" dedi. Tanıyor muydum ben bu çocuğu.
"Ee siz kimsiniz acaba?" Dedim şaşırmış bir şekilde.
"Beni tanımadınmı? Arsız bela ben hami şu adını vermek istemeyen arkadaşın?"
Gözlerime inanamıyorum. Arsız bela karşımdaydı. Yıllar sonra tekrar görüyordum onu. En son 2 yıl önce doğum günüme çağırmıştım. Adını hala bilmiyordum. Kimse bilmiyordu. Herkese arsız bela diye tanıtıyordu kendini.
Değişik ama eğlenceli bir çocuktu. Ruh öküzümdü. Her şeyimi ona sorup danışabiliyordum. Ve şuan yıllar sonra yine karşımdaydı.
Kendime geldikten sonra güçlükle konuştum.
"Arsız çocuk senii" diye dalga geçmeye çalıştım. İsmail yüzünden ağladığımı bilmesini istemiyordum.
"Demek çabuk unutulduk ha?" Dedi gülerek. Tebessüm ederek karşılık verdim.
" sen iyi değilsin ne oldu anlat bakalım niye ıslaksın böyle gece gece"
"Iıı şey yanlışlıkla denize düştüm de"
"Hayır yalan söylüyosun"
Gerçeği ona anlatamazdım. Ama sonra durdum, düşündüm. Artık ismail'e içimi dökemezdim. Adriana'dan hoşlanıyordu. Bu yüzden eskı sırdaşıma anlatabileceğimi düşündüm.
"Arsız bela sana herşeyi anlatabilirmiyim, yine eskisi gibi sırdaş olabilirmiyiz?" Diye sordum.
"Tabiki canım ne demek eski dostlar bu günler için vardır " dedi ve tebessüm etti.
"Peki o zaman şimdi herşeyi anlatıcam sana..."
•Mahmut Tuncer'in ağzından•
Sabah huzurla uyandım.
Yarin dogum gunum vardı. Eminim dostlarım benim için bir parti düzenleyeceklerdi.
Çok heyecanlıydım.
Yarın akşam saat 9 da kendi evimde parti düzenleyeceğim. Benim partilerim çok meşhurdur. Her ay en az bir parti düzenlerim. Ama bu seferki doğum günü partisi olacağı için daha özel olmalıydı.
Evim 3 katlıydı. Hemen alt kata gidip Temizlikçi Emine'yi çağırdım.
"Buyurasınız beyim?" Dedi o huzur dolu sesiyle.
"Yarın akşam evde parti verecez lo süsleri hazırlayasın"
"Emredersiniz beyim."
Salona geçip televizyonu açtım. Flash tv'de benim programımın tekrarını veriyorlardı. Yüzüme bir gülümseme geldi. Keyifle izlemeye başladım.
Şarkı söylemeye başladığım yer gelince dayanamayıp hemen masanın üstünde acil durumlar için tuttuğum halay mendilini kapıp, şarkıyı mırıldanarak halay çekmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halay Mendili ~ Mahmut Tuncer FanFic
Novela JuvenilMahmut tuncer'in halay çekişine hasta olan Adriana için herşey daha yeni başlıyordu. Barbara'ya aşık olan Ajdar için hayat düşünüldüğü kadar kolay değildi. Yıldız Tilbe'nin küçüklük dostu İsmail Yk ile olan dostluğu artık bitiyormuydu? Arsız bela...